AndroidHealthClinic

Doe goede ouwe tijd (ome henk) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doe zorgen loze goeie ouwe tijd herinnerd me eraan dat we vroeger nog correct leerden spellen op school :o
 
Doe goede ouwe tijd?

De mooiste tijd vond ik nog dat iedereen correct schreef,typte enz,enz :D

Shit,

Dit had in nog geeneens geconstateerd, mijn oprechtelijke excuses.

Maar om mezelf toch te kunnen verdedigen tegen mijn nalatigheid zal ik mezelf accuraat defenderen. Op deze avond was ik aan het participeren op onze website DBB, waar ik een leuke topic op wilde starten. Tijdens het concipere van deze topic was ik een beetje aan het dromen in mijn fictiewereld. Terwijl mijn onderste extremiteiten in slaap vielen ( beenspieren ;) ) door te weinig bloedcirculatie, werd ik ook nog eens afgeleid door een verschrikkelijke mooie pop-up (geile dames uit uw regio zoeken u). Ik zeg u eerlijk het is geen excuus, maar foutanalyses van een mede BB'er is altijd welkom, het is immers een leermoment.

:D
 
Shit,

Dit had in nog geeneens geconstateerd, mijn oprechtelijke excuses.

Maar om mezelf toch te kunnen verdedigen tegen mijn nalatigheid zal ik mezelf accuraat defenderen. Op deze avond was ik aan het participeren op onze website DBB, waar ik een leuke topic op wilde starten. Tijdens het concipere van deze topic was ik een beetje aan het dromen in mijn fictiewereld. Terwijl mijn onderste extremiteiten in slaap vielen ( beenspieren ;) ) door te weinig bloedcirculatie, werd ik ook nog eens afgeleid door een verschrikkelijke mooie pop-up (geile dames uit uw regio zoeken u). Ik zeg u eerlijk het is geen excuus, maar foutanalyses van een mede BB'er is altijd welkom, het is immers een leermoment.

:D

Conciperen ;):D
 
Geef es karmaa, vrek die je bent.
Je lijkt wel op Sanca met een vuilniszak vol hasj die langs de Keijlerweg sjouwt.

:D

heb teveel gegeven, houd je tegoed :D
 
Back
Naar boven