MuscleMeat

Doe ik het goed zo?

Bezoekers in dit topic

Davidoo

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2008
Berichten
34
Waardering
0
hee BB-ers!

Ik zit nou al een tijdje te lezen op dit forum.. maar nog steeds twijfel ik of ik de voeding rond m'n training in de cut goed doe.
Mijn doel: cutten -> vetverlies + spierbehoud!

Dit is hoe ik het doe:

-Een uur voor m'n krachttraining koolhydraten+eiwitten (meestal boterhammen met kipfilet zoiets)
-20 min. vóór m'n krachtraining Whey shake (isolaat), de release hiervan is dan net iets na mijn KT.
-Ook neem ik 20 min. vóór m'n krachtraining 7 gr. BCAA's
-Na m'n krachttraining (KT van ruim een uur) neem ik 14 gr. BCAA's. Dit om m'n eiwitten weer aan te vullen zodat m'n lichaam deze niet aanspreekt tijdens de cardio.
-Dan ga ik 45 min. cardio doen en neem ik na het cardio-en niets meer.
-Na een uur na m'n Cardio neem ik een goede maaltijd met aardig wat koolhydraten,eiwitten en vetten.


Doe ik het goed zo?

alvast bedankt.:)
 
Ik weet er zelf niet zoveel van maar het is beter om na je cardio geen koolhydraten meer te eten .
 
Hmmm waarom neemje zoveel in voor je training?
Verspreid je voeding zou ik zeggen, smorgens bij lunch whey isolaat 1e,
gelijk na je training 2 de whey en BCAA!!!
:S je cardio moetje gelijk na je KT doen en dan je shake nemen niet anders om.
Als je wilt afvallen zo min mogelijk brood nemen en KH,
 
Dit wordt mijn eerste post, even kijken hoe dat gaat ;)

Hoe dan ook, ik zou niet teveel focus leggen op het innemen van Whey of BCAA's.
Wanneer je een goed eetschema hebt met in elk van de 6 maaltijden voldoende eiwitten (in ieder geval iets van dierlijke oorsprong als tonijn, zalm, ei-eiwitten, o.i.d.) dan hoeft je ook in de cut eigenlijk helemaal geen extra's te gebruiken (tenzij je 2 uur duurtraining doet of zo). Gewoon maximaal 45 minuten cardio tot 80 % max. hartslag en je verlies dan echt geen spieren.

Verder eens met NixX, na je cardio geen of weinig koolhydraten eten. Wellicht alleen een bak kwark direct na de cardio (maar mininaal 2 uur voor het slapen). Grote maaltijd voor het slapen bewaren voor de bulk lijkt me zo.

Succes!
 
Back
Naar boven