MuscleMeat

Doe ik het goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Hey....


Ik weeg nu 92kg, na mijn eerste kuurtje... en wil nu 2 maand gaan cutten.


8u.: 1 kopje havermout met 2 scheppen wheypoeder, 1 appel

10u: 1 blikje tonijn, stuk fruit

12: 3 kleine aardappelen, groenten, 1 stuk vlees (bijv. biefstuk)

14u. 30: 1 bakje plattekaas (50g eiwit)

15u. 30 (pre workout) 2 boterhammen met honing

17u.30: 1 koolhydratendrankje

18u.: 600g kipfilet, 100g rijst

20u.: 1 shake met 2 scheppen wheypoeder, 1 appel, potje yohurt

21u.30 : bedtime


's Middags eet ik mee met mijn ouders, maar bied die maaltijd wel genoeg eiwit?

Tussen 14u. 30 en 18u. eet ik geen eiwit meer. Ik denk dat dit te lang is, maar mijn training ligt daartussen... doe ik het wel goed?

Op trainingsdagen neem ik multivitamine. Ik ga nu ook elke dag wat creatine en glutamine nemen.


Wat zou jij veranderen?
Alvast bedankt voor de moeite ;)
 
Originally posted by Geoffke
Hey....


Ik weeg nu 92kg, na mijn eerste kuurtje... en wil nu 2 maand gaan cutten.

7:45 : eerst 2 scheppen wheypoeder gemengd met water, om je lichaam snel van de juister animos te voorzien na het een tijdje catabool is geweest

8u.: 4 boterhammen met boter en 250 tot 500 ml kwark

10u: 1 blikje tonijn op 3 boterhammen

12: 3 kleine aardappelen, groenten, 1 stuk vlees (bijv. biefstuk), als dit bij je ouders is zorg dat je wat meer eet en dat je ook nog 2 glazen magere melk drinkt ofzo..

14u. 30: 1 bakje plattekaas (50g eiwit) die plattekaas ken ik zo niet wat zijn daar de voedingswaarden van?

15u. 30 (pre workout) 100 gr havermout( droog gewogen) met melk

17u.30: postworkout Shake met 40-50 gr whey en 1 gr dextrose per kg lichaamsgewicht

18u.: 125 gr rijst ofzo en dan niet 600 g kipfilet dat is echt tevel van het goede..
maar doe dan 150 gr ofzo

21 : 4 boterhammen/ 100 g havermouet + kipfilet/250-500 ml kwark en 1 eetlepel lijnzaadolie zodat je lichaam langzamer opneemt


's Middags eet ik mee met mijn ouders, maar bied die maaltijd wel genoeg eiwit?

Tussen 14u. 30 en 18u. eet ik geen eiwit meer. Ik denk dat dit te lang is, maar mijn training ligt daartussen... doe ik het wel goed?

Op trainingsdagen neem ik multivitamine. Ik ga nu ook elke dag wat creatine en glutamine nemen.


Wat zou jij veranderen?
Alvast bedankt voor de moeite ;)


goed de veranderingen zijn doorgveurd
 
Honing eruit (maak er fruit van of gewoon ander beleg), ipv vlees zoveel mogelijk vis, koolhydraten meer beperken (zeker suikers) zuivel beperken meer EFA's verder op de goede weg, bereken nu nog eens je carbs, eiwitten en vetten en dan weten we weer wat meer :)
 
Originally posted by admin
Honing eruit (maak er fruit van of gewoon ander beleg), ipv vlees zoveel mogelijk vis, koolhydraten meer beperken (zeker suikers) zuivel beperken meer EFA's verder op de goede weg, bereken nu nog eens je carbs, eiwitten en vetten en dan weten we weer wat meer :)

ehm admin waarom raad jhe zoveel mogelijk vis aan?

en waarom zuivel beperken?
 
vis bevat meer onverzadigde vetten terwijl vlees vaak verzadigde vetten bevat (dus liever kalkoen en kip)

zuivel geeft je een dikkere huid en dus een mindere defenitie.

simpel gezegd.
 
Originally posted by Ilya
vis bevat meer onverzadigde vetten terwijl vlees vaak verzadigde vetten bevat (dus liever kalkoen en kip), ja dat klopt maar kip zelf vreet ik 3 keer per dag 100 gr van ofzo
eigenlijk eet ik niet meer vaak rundvlees ofzo

zuivel geeft je een dikkere huid en dus een mindere defenitie., ja omdat er veel lactose inzit, maar dit boeit niet als je aan het bulken bent..

als je gaat cutten flikker je het er gewoon uit

simpel gezegd.
 
Originally posted by Ilya


zuivel geeft je een dikkere huid en dus een mindere defenitie.

simpel gezegd.

Ja, als je het podim op wilt misschien... Tijdens bulk kan het weinig kwaad...
 
hij wil cutten, dus ik zie niet waarom hier een discussie omtrent ontstaat ?
 
Maar waarom nu al cutten vraag ik me dan af? Je bent nu op 92, ga lekker door tot 95 of meer en cut dan lente periode ofzo
 
tja if you're too fat, you're too fat.
 
ff vraagje admin waarom honing eruit???

groeten bigboy25.
 
too much sugar, bigboy.

HEEEEEEEEEEEEEL veel snelle suikers
 
mmm nu eet ik regelmatig honing en ben niet aan het cutten maar er staat toevallig een stukje over in de nieuwe muscle en fitness.


honing is een natuurlijke combinatie ven fructose en glucose en wordt iets anders opgenomen dan andere zoetstoffen. in vergelijking met suiker heeft honing minder effect op de bloedglucosespiegel en de insulinespiegels, voornamelijk door het hogere fructose gehalte. Als koolhydraat verschaft honing energie met 64 calorieen per eetlepel.

Misschien is het in een cutdieet niet alles maar in de bulk is het dan toch nog niet zo slecht???


groeten bigboy25.
 
Het heeft minder effect op je insulinespoegel, maar het blijft een suiker en tijdens het cutten wil je ie zo min mogelijk, enkel na de training..
 
heeft weinig invloed op je insulinespiegel omdat het grotendeels uit fructose bestaat( G.I. van 20) maar dit wordt niet door je spieren opgenomen maar door je lever, het overgrote deel wordt opgeslagen als vet.
 
DUS............

conclusie

dan heb je er NOG minder aan.
 
:D :D


weer wat geleerd dan gaat honing er bij mij ook uit:p


groeten bigboy25.
 
Honing hoef je er niet uit te gooien,alleen zorgen dat je het zo snel mogelijk naar je training neemt en niet voor je training.
 
Honing na de training is niet ideaal, fructose gaat niet naar je spieren maar je lever, lever zet het vervolgens om in vet.
Neem liever dextrose en tijdens een dieet je vetvrije massa x 1gram.
Eigenlijk moet je suiker zoveel mogelijk vermijden als je effectief wil diëten.
 
honing is wel lekker bij een refeed van een CKD
 
Back
Naar boven