AndroidHealthClinic

doe ik iets verkeerd ?

Bezoekers in dit topic

jochn

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2006
Berichten
21
Waardering
0
Ik ben al 1,5 week bezig met een trainingsschema waarvan ik nu zeker weet dat die goed in elkaar zit en een voedingsschema waar ik me elke dag al aan heb gehouden. Ik neem normaal rond de 2800 kcals per dag en weeg 53 kg. Ik eet/drink melk(volle),tonijn,noten,yoghurt(volle),mass gainer(200 gr per dag),pasta,eieren,boterhammen met kipcurry,kiphawai,kipfilet..,maaltijden .Nou zat ik gisteren aan 3400 kcal's en had me zelfde avond nog gewogen en had dan 54,4kg en had nog nooit zoveel gewogen :rolleyes: maar toen ik dan de volgende ochtend keek had ik 52,3 kg :/. Doe ik iets verkeerd? misschien zeur ik wel nog te vroeg en komen de kilo's er geleidelijk aan sneller door het schema te blijven volgen maar ik wil zeker zijn dat ik alles voor niets doe. Ik sport niet veel laatste tijd buiten de krachttraining 4x per week maar dat kan nu weer niet omdat ik een vinger gebroken heb en heb al 1 week rust daardoor.Heb ook geen ziekte fzo

Tips iemand??
thx
 
Is vocht, niet teveel blind staren op de weegschaal, kijk in de spiegel
 
Haha, maak je geen zorgen, je hebt heus geen ziekte ofzo hoor, het is toch normaal dat je 's avonds meer weegt dan 's morgens
 
ow k bedankt :), geduld heb ik wel.
Ben ook een perfectionist en wil alles zo perfect mogelijk doen
dacht gewoon dat ik iets verkeerd aan het doen was
 
Back
Naar boven