AndroidHealthClinic

Doe je aan 2 minuten stilte? (dodenherdenking)

  • Topic starter RawBas
  • Startdatum
  • Reacties 165
  • Weergaven 6K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Het verbaast me ieder jaar weer hoe belangrijk die 2 minuten voor ons wel niet zijn.

Maar dan wel op Wilders stemmen en naar Irak gaan om daar mensen uit te moorden.
 
uiteraard.

Iedereen die besef heeft van de gruweldaden van de tweede wereldoorlog en de offers die onze voorouders en/of onze landgenoten hebben moeten maken heeft het fatsoen in zich om aan deze nationale herdenking te houden neem ik aan.
 
Het verbaast me ieder jaar weer hoe belangrijk die 2 minuten voor ons wel niet zijn.

Maar dan wel op Wilders stemmen en naar Irak gaan om daar mensen uit te moorden.

Wie gaan er vanuit Nederland naar Irak om er mensen uit te moorden?
 
Wie gaan er vanuit Nederland naar Irak om er mensen uit te moorden?

hahaha wat een ezel he, ik dacht precies hetzelfde.

Wat Saddam Hoessein bij de Koerden heeft gedaan met zijn mosterdgas, dat is mensen uit moorden.
50.000 mensen.
 
Om 8 uur kwam hier de ijscoman met z'n bel de straat in rijden :roflol:
 
Het verbaast me ieder jaar weer hoe belangrijk die 2 minuten voor ons wel niet zijn.

Maar dan wel op Wilders stemmen en naar Irak gaan om daar mensen uit te moorden.
slaat nergens op wat je zegt, ik herdenk mn dode familie leden heeft voor mij niks met de oorlog te maken of iets dergelijks
 
Zonder te schelden, wil ik even vermelden, dat ik meedoe aan deze herdenking.

(Kreeg een PM dat ik elke zin moest laten rijmen en lijmen.)

goedzo jongen, hier word ik ontzettend vrolijk van. ga zo door met die rijmenlarij van likmevestje.
 
Het gaat om respect. Iets wat veel simpele zielen tegenwoordig niet kunnen/willen begrijpen.

Gewoon ff iedereen zijn bekkie dicht en respect tonen.

Je kan ook respect hebben zonder die belachelijke 2 minuten stilte, dat is gewoon tijdverlies.

Het is gewoon belachelijk, 2 minuten stilte, om jezelf wat "goed" te voelen, hypocriet is het. Ipv van die 2 minuten stilte zing ik lekker m'n Jodenlied.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon even 2 minuten je muil houden per jaar lijkt me toch niet teveel gevraagd.
Als het goed is heb je dat meegekregen bij je opvoeding, zoniet kom je w's uit een asciocaal nest.
 
ja altijd elk jaar zo als het hoord
 
uiteraard.

Iedereen die besef heeft van de gruweldaden van de tweede wereldoorlog en de offers die onze voorouders en/of onze landgenoten hebben moeten maken heeft het fatsoen in zich om aan deze nationale herdenking te houden neem ik aan.
+1 Ik begrijp eerlijk gezegd sommige reacties hier in dit log niet.
 
Ja:dance:...Heb er extra voor gezorgd dat ik voor 20.00 uur terug was uit de
gym, stukje respect dat er gewoon bij hoort voor de mensen die hun leven hebben gelaten voor vrijheid waarin we nu leven.

Had ook gewoon IN de gym gekund hoor... Een beetje fatsoenlijke gym zet zijn muziek eventjes uit. Ik heb zelfs een keer met de trein stil gestaan midden in een weiland.
 
Ik zat voor de tv Nederland 1 te kijken.

Er was alleen zo'n lachwekkend opaatje, dat het onmogelijk was mijn lach in te houden.
 
ja natuurlijk.dat is wel het minste wat je kan doen.een beetje respect opbrengen.
 
Had ook gewoon IN de gym gekund hoor... Een beetje fatsoenlijke gym zet zijn muziek eventjes uit. Ik heb zelfs een keer met de trein stil gestaan midden in een weiland.

Heb een fatsoenlijke gym hoor, waar ze ook de 2 min. in acht nemen;)...mijn
eigen gevoel gaf echter aan dat ik voor die tijd gewoon ff thuis moest zijn.
 
Back
Naar boven