Fitness Seller

Doe je aan 2 minuten stilte? (dodenherdenking)

  • Topic starter RawBas
  • Startdatum
  • Reacties 165
  • Weergaven 6K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

wat een hoop kuddedieren lopen hier rond zeg:rolleyes:
 
Ik was aan het trainen, en de muziek werd even stil gezet.
 
Ik houd 2 minuten stilte, vorig jaar de vlag gehesen op de dam.
erg indrukwekkend als je er zo dicht op staat.
 
:sd: Emo-alert!!
 
Had ook gewoon IN de gym gekund hoor... Een beetje fatsoenlijke gym zet zijn muziek eventjes uit. Ik heb zelfs een keer met de trein stil gestaan midden in een weiland.

hey opa, was dat in 1975? :o
 
Doe ook elk jaar mee, normaal zit ik dan voor de tv.
Toevallig vandaag begonnen in een nieuwe gym en vond het al verdacht waarom
de muziek opeens uitging. Nu valt het kwartje :P


Gelukkig ben ik altijd stil als ik train ;)
 
Het verbaast me ieder jaar weer hoe belangrijk die 2 minuten voor ons wel niet zijn.

Maar dan wel op Wilders stemmen en naar Irak gaan om daar mensen uit te moorden.

:roflol: wat een kansloze post "weekendwarrior"
 
Ze mogen al blij zijn als ik 2 minuten geen scheten laat.
 
uiteraard!Vind dat het wel iets is om stil bij te staan.
Zoveel mensen hebben hun leven gegeven zodat wij geen Gunther of Olly heten,
wel jammer dat de wereld alsnog naar de kk gaat :(
 
hahaha wat een ezel he, ik dacht precies hetzelfde.

Wat Saddam Hoessein bij de Koerden heeft gedaan met zijn mosterdgas, dat is mensen uit moorden.
50.000 mensen.

Enig idee hoeveel Irakezen er zijn gedood, gemarteld en vernederd allemaal zodat Amerika stoer kan lijken? Nee, duidelijk niet. Weliswaar zijn ze niet systematisch vergast, maar doden zijn doden.

Dit heeft niks met Saddam te maken, dit heeft met het feit te maken dat we 2 minuten stilte houden omdat we het zo erg vinden wat er in het verleden gebeurt is en dan vervolgens nu hetzelfde doen in Irak. Je had die vent ook gewoon kunnen laten vermoorden zonder het hele bravado van "Peace in the Middle-east". En het feit dat de uitspraken van figuren zoals Wilders uberhaupt getolereerd worden bewijst wel dat er helemaal niks geleerd is.

Dit hele gezeik met "respect" is één grote hypocriete façade. Als iedereen echt zoveel respect had voor de doden in de 2de Wereld Oorlog zou de wereld er nu heel wat beter uit zien. Maar het is natuurlijk veel makkelijker om 2 minuten per jaar stil te zijn.
 
Dit heeft niks met Saddam te maken, dit heeft met het feit te maken dat we 2 minuten stilte houden omdat we het zo erg vinden wat er in het verleden gebeurt is en dan vervolgens nu hetzelfde doen in Irak. Je had die vent ook gewoon kunnen laten vermoorden zonder het hele bravado van "Peace in the Middle-east". En het feit dat de uitspraken van figuren zoals Wilders uberhaupt getolereerd worden bewijst wel dat er helemaal niks geleerd is.

23 Jaar en dan nog zo onwetend zijn? Dodenherdenking heeft sowieso niets met die wandelende theedoeken in het midden-oosten te maken! Het heeft te maken met een stukje respect naar de slachtoffers en helden die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid! Begin jij hier over Wilders te lullen??! Nu is Wilders ineens ook verantwoordelijk voor onze aanwezigheid in Irak? Waar Nederland zich overigens bezig houdt met het OPBOUWEN van die beerput?

Beperken van invloeden is niet eens te vergelijken met het systematisch uitroeien van een volk. Simpel ventje!
 
Ik denk dat het weekendwarrior gaat om aan te tonen hoe hypocriet we wel niet zijn.. Iedereen die zo vol is van die dodenwake is het gewoon, alleen niemand beseft het.
 
Ik geloof het allemaal wel. Ga me er niet druk om maken.
 
Had ook gewoon IN de gym gekund hoor... Een beetje fatsoenlijke gym zet zijn muziek eventjes uit. Ik heb zelfs een keer met de trein stil gestaan midden in een weiland.

Heb je helemaal gelijk in, bij mijn training ook gebeurt. Erg netjes, iedereen even stil en teruggedacht aan de mensen die voor onze vrijheid hebben gevochten!
 
Vandaag in de gym
Het is precies 8 uur.
Er word een heel zielig melodie afgespeeld.
Ik en mn maat dachten van wtf, waarom is iedereen zo stil.
Ik zei nog is er iemand dood ofso. Iedereen keek ons raar aan.
Wist niet dat het herdenkingsdag was haha
 
ik vind die 2 minuten om 8 uur een beetje zinloos. ik doe er verder wel aan mee, maar snap neit waarom t per se op die tijd meot. als t ff neit uitkomt kan t wat mij betreft een week later ook wel ff. t gaat om de gedachte. wel mooi dat iedereen op 1 na ff stopte met trainen en die 2 minuten toch ff stopte
 
Back
Naar boven