AndroidHealthClinic

Doe je aan 2 minuten stilte? (dodenherdenking)

Bezoekers in dit topic

Het gaat er natuurlijk niet om wat voor volk/mensen/ras/ideologie het is.
Haat richting bepaalde bevolkingsgroepen bestaat en jij bent er wel een goed voorbeeld van.
Dat je hier op deze site nog vrij mag rondlopen vind ik ook een raadsel.

Ik zie topics hier vol met 'bombardeer iran!' en 'nuke die apen' en weet ik veel wat voor haat jegens moslims en iranezen/irakezen/afghanen.

Dat zulke doodsbedreigingen en verwensingen niet worden aangepakt is zeer zorgelijk. Ik heb bij hen allen melding gedaan bij de politie omdat het forumbeleid ze gewoon toestaat en er zelfs aan meedoet.

Wat dat betreft is mijn terechte kritiek op het jodendom, zonder een zweem van argumentatie, bestempeld als antisemitisme en oproep tot haat (zie voorgaande alinea wat voor maten er gelden voor deze ubermenschen). Dit is een aanslag op het vrije woord, gepleegd door mensen in een vrij land (helaas een linkse heilstaat)
 
Ik zie topics hier vol met 'bombardeer iran!' en 'nuke die apen' en weet ik veel wat voor haat jegens moslims en iranezen/irakezen/afghanen.

Dat zulke doodsbedreigingen en verwensingen niet worden aangepakt is zeer zorgelijk. Ik heb bij hen allen melding gedaan bij de politie omdat het forumbeleid ze gewoon toestaat en er zelfs aan meedoet.

Wat zei de politie?
 
Nuke die apen!! Oh wacht verkeerde topic.
 
om respect te hebben voor mensen die voor een goede zaak zijn gestorven hoef ik niet 2 minuten per jaar stil te zijn.
 
Ik zie topics hier vol met 'bombardeer iran!' en 'nuke die apen' en weet ik veel wat voor haat jegens moslims en iranezen/irakezen/afghanen.

Dat zulke doodsbedreigingen en verwensingen niet worden aangepakt is zeer zorgelijk. Ik heb bij hen allen melding gedaan bij de politie omdat het forumbeleid ze gewoon toestaat en er zelfs aan meedoet.

Wat dat betreft is mijn terechte kritiek op het jodendom, zonder een zweem van argumentatie, bestempeld als antisemitisme en oproep tot haat (zie voorgaande alinea wat voor maten er gelden voor deze ubermenschen). Dit is een aanslag op het vrije woord, gepleegd door mensen in een vrij land (helaas een linkse heilstaat)

Hahaha dat van de politie is een geintje hopelijk? :roflol:
 
Ik zie topics hier vol met 'bombardeer iran!' en 'nuke die apen' en weet ik veel wat voor haat jegens moslims en iranezen/irakezen/afghanen.

Dat zulke doodsbedreigingen en verwensingen niet worden aangepakt is zeer zorgelijk. Ik heb bij hen allen melding gedaan bij de politie omdat het forumbeleid ze gewoon toestaat en er zelfs aan meedoet.

Check hem hier ff de doodwens aan wilders te promoten
http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/doodswens-jegens-wilders-169147/ (topic gestart door niemand minder dan melkisgoed)

edit op verzoek:
Imhoud: En nee, deze keer geen rap, maar een rock-track jegens Wilders, door Anas & Salih!

Deze mensen zijn zo gek dat ze lefs Natalee Holloway dissen [Afbeelding niet meer beschikbaar] ben benieuwd wat ze in de toekomst gaan brengen maar ik heb vernomen dat ze een Najib Amhali diss gaan maken [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Afijn, luisteren maar!
 
Check hem hier ff de doodwens aan wilders te promoten
http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/doodswens-jegens-wilders-169147/ (topic gestart door niemand minder dan melkisgoed)

Heb je nog mijn post geplaatst, of wil je wat verdraaien om je eigen propaganda te verspreiden?

En nee, deze keer geen rap, maar een rock-track jegens Wilders, door Anas & Salih!

Deze mensen zijn zo gek dat ze lefs Natalee Holloway dissen :p ben benieuwd wat ze in de toekomst gaan brengen maar ik heb vernomen dat ze een Najib Amhali diss gaan maken :D

Afijn, luisteren maar!

topic is trouwens eeuwen oud.

Hahaha dat van de politie is een geintje hopelijk? :roflol:
Wat zei de politie?


Voor de meldingen bij de politie heb ik nog geen reactie ontvangen
 
Ik denk dat je in de war bent met het woord manipulatie(niet propaganda) maar ik zal het er ff bij zetten als je wilt, ik vond het een beetje onnodig, maar als jij dat wilt
 
Ik denk dat je in de war bent met het woord manipulatie(niet propaganda) maar ik zal het er ff bij zetten als je wilt, ik vond het een beetje onnodig, maar als jij dat wilt

:thumbup:
 
Ik zie topics hier vol met 'bombardeer iran!' en 'nuke die apen' en weet ik veel wat voor haat jegens moslims en iranezen/irakezen/afghanen.
Als het forum er vol van staat dan zal het je ongetwijfeld geen moeite kosten om hier even een link van te plaatsen?
Dat zulke doodsbedreigingen en verwensingen niet worden aangepakt is zeer zorgelijk. Ik heb bij hen allen melding gedaan bij de politie omdat het forumbeleid ze gewoon toestaat en er zelfs aan meedoet.
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen

Wat dat betreft is mijn terechte kritiek op het jodendom, zonder een zweem van argumentatie, bestempeld als antisemitisme en oproep tot haat (zie voorgaande alinea wat voor maten er gelden voor deze ubermenschen). Dit is een aanslag op het vrije woord, gepleegd door mensen in een vrij land (helaas een linkse heilstaat)

Linkse heilstaat oke. IN een ander topic kon je al met pima onderbouwing aangeven wat links/rechts precies voor jou betekent, dus ik kan aannemen dat we je op dit gebied niet al te serieus hoeven te nemen?

Ik zie Joden niet als übermensch, dus ik begrijp niet hoe je daarbij komt? Voor het jodendom geldt natuurlijk hetzelfde als voor elke andere geloofsovertuiging.
Net als dat voor jou geldt wat voor ieder ander op dit forum geldt, dat jouw zogenaamde vrije meningsuiting wordt begrensd door de regels waaraan gehouden moet worden. Dat jij deze met jouw haatdragende teksten meerdere malen hebt overschreden is evident.
 
Als het forum er vol van staat dan zal het je ongetwijfeld geen moeite kosten om hier even een link van te plaatsen?

Wat printscreens gemaakt van reacties die ECHT niet door de bocht kunnen en niets te maken hebben met het vrije woord, teveel om allemaal op te zetten:

LINKS VERWIJDERD IVM BEDREIGINGEN VIA PM


Het ergste is dat mods en admins in deze topics gewoon meedoen en zulke reacties niet verwijderen (sterker nog soms plaatsen ze dergelijke uitingen!)

Ik vind het echt tegenvallen met het beleid. Dacht dat tenminste op deze forum dit soort uitspraken verboden waren.
 
Laatst bewerkt:
Wat printscreens gemaakt van reacties die ECHT niet door de bocht kunnen en niets te maken hebben met het vrije woord, teveel om allemaal op te zetten:

Het ergste is dat mods en admins in deze topics gewoon meedoen en zulke reacties niet verwijderen (sterker nog soms plaatsen ze dergelijke uitingen!)

Ik vind het echt tegenvallen met het beleid. Dacht dat tenminste op deze forum dit soort uitspraken verboden waren.

ga anders huilen bij je mamma, ga je het ook nog opnemen voor die bruine spekpaters
 
Ik ben het in dit geval wel eens met Melkisgoed. Stom gelul als "bom erop" en "alle moslims afmaken" getuigd van een domheid die, mocht ik de eigenaar zijn van deze site, liever kwijt zou zijn dan rijk. Dat 'vrije woord' gelul bewaren ze dan maar fijntjes voor openbare gelegenheden, ik zou niet geassocieerd willen worden met dergelijke idioterie.
 
Zijn idd niet erg nette uitspraken, maar het verschil is dat jij alles wat je zegt, meent en die comments zijn gewoon stoere praatjes
 
Ik ben het in dit geval wel eens met Melkisgoed. Stom gelul als "bom erop" en "alle moslims afmaken" getuigd van een domheid die, mocht ik de eigenaar zijn van deze site, liever kwijt zou zijn dan rijk. Dat 'vrije woord' gelul bewaren ze dan maar fijntjes voor openbare gelegenheden, ik zou niet geassocieerd willen worden met dergelijke idioterie.

Maar melkisgoed is juist voorvechter van het vrije woord, en bij elk commentaar wat je op hem levert schroomt hij ook niet om dit even naar voren te brengen. Hij is dus wel de laatste persoon die hier iets van zou mogen zeggen, mits hij geloofwaardig wil blijven.

Verder ben ik het wel met je eens.
 
ga anders huilen bij je mamma, ga je het ook nog opnemen voor die bruine spekpaters

?

Zijn idd niet erg nette uitspraken, maar het verschil is dat jij alles wat je zegt, meent en die comments zijn gewoon stoere praatjes

Ze klinken heel stoer indeed. :eek:

Maar melkisgoed is juist voorvechter van het vrije woord, en bij elk commentaar wat je op hem levert schroomt hij ook niet om dit even naar voren te brengen. Hij is dus wel de laatste persoon die hier iets van zou mogen zeggen, mits hij geloofwaardig wil blijven.

Verder ben ik het wel met je eens.

Ben ik een voorvechter van doodsuitingen? ???
 
Uitspraken als 'nuke die zooi' 'bommen er op' etc vind je op diverse fora. Domheid kan je moeilijk aan banden leggen zolang het geen racistische uitingen betreft, stoere praat is nou eenmaal een verschijnsel dat bij het internet lijkt te horen.
 
Back
Naar boven