AndroidHealthClinic

Doe jij aan cardio?

Doe Jij Aan Cardio?


  • Totaal stemmers
    289

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Doe jij aan cardio?
 
Heel soms denk ik van ik moet echt wat aan me conditie doen. Dan doe ik 2x per week wat, en merk direct al verschil kwa ademhaling enzo (heb astma). Maar toch kan ik het niet volhouden want ik vind er geen zak aan.
 
Ja met name voor mijn conditie. Ik ga meestal buiten joggen, fietsen of skaten en soms pak een bokstraining op de stootzak mee.
 
Voor of na elka KT doe ik een stukje cardio, ook al mag het neit veel voorstellen.
 
conditie en om vet te verliezen. doe dit 2 keer per week en ik vind het lekker, vooral als mijn conditie vooruit gaat.
 
voor vet en conditie. Het heeft trouwens een bijdrage in de kilotraining ook als je longinhoud groter wordt.
 
2 a 3 uurs per week fietsen
enkel voor men conditie
 
Ik doe het voor vet te verliezen en voor conditie ...
Zoiezo op mijn werk donderdags word er door iedereen gelopen .
En voor de rest probeer ik af en toe ook eens wat te gaan lopen in het park ofzo met de hond .
Maar heel veel doe ik het dus niet .
 
Heel soms denk ik van ik moet echt wat aan me conditie doen. Dan doe ik 2x per week wat, en merk direct al verschil kwa ademhaling enzo (heb astma). Maar toch kan ik het niet volhouden want ik vind er geen zak aan.

+1 (behalve het astmagedeelte)

ik begin eraan, na 5min denk ik wat hatelijk en stop ik. :o
 
Ik doe het wel es, maar nog niet vaak genoeg. Bedoeling is conditie aanscherpen en vet verliezen/in toom houden.
 
wat heb je nou aan conditie als je 400kg squat
 
Alleen samen met t vrouwtje, de rest begin ik niet aan.
 
wat heb je nou aan conditie als je 400kg squat
Foute uitspraak! Conditie is juist extreem belangrijk om zware oefeningen vol te houden zonder een torenhoge hartslag te krijgen. Je gaat veel minder hijgen/je wordt minder snel misselijk bij zware deads, rows en squats als je een goede conditie hebt! Trouwens een slechte conditie is ook gewoon ongezond.
 
in de cut bijna dagelijks, tijdens de bulk 2x in de week om metabolisme hoog te houden en conditie uiteraard
 
3 a 4 keer per week 6 km joggen.
 
ja, voor vetverlies en conditie.......
;)
 
wat is trouwens cardio?

ik fiets 30min per dag heen terug naar de gym....of ik nu bulk of cut :P
 
Cardio is je hartconditie verbeteren... Het wordt ook gedaan om je vet te verliezen. Beetje fietsen is vaak niet genoeg, zeker niet aan langzaam tempo.
 
voor conditie niet, maar voor vetverlies wel
 
Bij slecht weer ren ik naar m'n auto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven