MuscleMeat

Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een andere sport? (1 bezoeker)

Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een bepaalde sport?

  • Ja, ik doe namelijk aan deze sport:

    Stemmen: 122 31,5%
  • Nee, puur voor mezelf om sterker of breder te worden

    Stemmen: 240 62,0%
  • Ik ben powerlifter , strongman of gewichtheffer

    Stemmen: 25 6,5%

  • Totaal stemmers
    387

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Wie doet aan een bepaalde sport waar ie ondersteunend KT voor doet, zo ja doe je dit op amateur of top niveau?
 
Nee, puur om in het zwembad en op het strand te posen




:D
 
Misschien dat ik nog een sport ga doen die goed te combineren is met krachttraining, denk bvb aan kogelstoten.

Maar nu... om een gezonde sterke hollandse jongen te worden.
 
Ja, voor mma. Niet dat ik wedstrijden wil doen ofzo, maar het is wel leuk. In tegenstelling tot de meeste mensen hier wil ik dan ook kracht winnen zonder massa te gainen. :) Mocht ik stoppen met mma dan ga ik wel door met krachttraining.
 
nee, alleen voor het bb zelf.
 
Ja, ik doe krachttraining als ondersteuning voor hardlopen en vooral deadlifts en squats helpen me. Eerst om van een blessure af te komen en nu als onderdeel van mijn training. Ik ben hartstikke amateur, ik loop een halve marathon in 2:03. Verder zit ik graag op de racefiets en doe daarvoor dezelfde oefeningen als voor lopen. Verder train ik graag mijn bovenlichaam, niet om een echte BB-er te worden. Maar een scharminkelige duuratleet is toch ook geen porrem. Ik denk er steeds vaker over om triatlon training te gaan doen waarvoor algehele krachttraining ook wezenlijk belangrijk is.

Tot nu toe is bovenlijf voor the looks en benen en vooral bodycore training (rug, buik en heupen) een must.
 
Ben zoals ze in amerika zo mooi zeggen een weekend worrior :rolleyes:, heb geen ambities in het BB maar hou wel van trainen, doe ook veel andere sporten die eigenlijk niet de ideale combi zijn met Krachttraining, denk aan zaalvoetbal, wielrennen.
Ik push mezelf wel in de gym :wl:daarnievan en heb me doelstellingen nog lang niet bereikt maar zal er geen dingen voor laten en heb er vrede mee dat dat niet zorgt voor de snelst en best mogelijke resultaten.
 
gewoon omdat ik huge wil worden en vind het een leuke sport
 
:wl:omdat ik zo groot wil worden dat je er bang van wordt
 
Ik ben begonnen met squatten ivm een knieblessure (voetbal, doelman :P). Toen ben ik hier terechtgekomen en nu train ik alles. Al moet ik zeggen dat ik niet helemaal dedicated ben. Drink mijn wekelijks pils in het weekend. Probeer wel goed te eten, maar ik ben niet van plan om een massamonster te worden..Nog een kilo of 7-8 aan droge massa en ik ben tevreden.
 
Ik basket op een redelijk niveau en krachttraining helpt hier natuurlijk, maar ik zie het toch als twee aparte hobby's.
 
als je 180 OH presst en 270 fullsquat lijkt het me sterk dat je niet al huge bent :eek:

niet pesten die jonge :o

of wat word veel geschreven hier "niet hatuuhhh"
 
Ja, voor rugby. Ik speel in een team dat uitkomt in de Ereklasse, wat de hoogste klasse is in NL.
Maar rugby is een erg kleine sport in NL, en daarom ook voor de (meeste) spelers een amateursport.

Ben ook door een blessure in aanraking gekomen met KT.
 
rugby is ook een leuke sport, en het is erg zwaar.
 
Om te gaan vissen op big fish:)
nee puur voor het lichamelijk resultaat.
 
Ik word powerlifter .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven