XXL Nutrition

Doe jij aan vechtsport? (1 bezoeker)

Doe jij aan vechtsport?


  • Totaal stemmers
    398

Bezoekers in dit topic

Krav maga,
Deze sport is handig om je zelf te verdedigen in sommige situaties.
 
kickfun maar zeer intensief is vergelijkbaar met een bokstraining steengoede trainer super hard - combineert soms de training met een lichte vorm van krav maga
 
ik begin volgende week aan kickbox :)

Vroeger ooit judo gedaan toen ik klein was en was er blijkbaar redelijk goed in, maar vond het een k*tsport.


Mijn schoonbroer doet het al een tijdje, en als ik hem ooit een pak slaag wil geven als hij mijn zusje pijn doet, moet ik dus ook maar wat gaan leren :D.

Enige vraag is hoe ik dat in mijn schema gaan inpassen :(
 
ik begin volgende week aan kickbox :)

Vroeger ooit judo gedaan toen ik klein was en was er blijkbaar redelijk goed in, maar vond het een k*tsport.


Mijn schoonbroer doet het al een tijdje, en als ik hem ooit een pak slaag wil geven als hij mijn zusje pijn doet, moet ik dus ook maar wat gaan leren :D.

Enige vraag is hoe ik dat in mijn schema gaan inpassen :(
wat is je schema dan? ik doe zelf ook veel vechtsport+kracht training. dus moet kunnen;)
 
ik train maandag tot woensdag, en van vrijdag tot zaterdag aan krachttraining, dus donderdag en zondag als rustdagen. En na mijn krachttrainingen ga ik 45 minuten lopen in het park.

Dus enige plaats die ik heb voor de vechtssport is op mijn rustdagen. Dit kan toch niet echt goed zijn?

En ik wil er niet aan beginnen om gewoon een meeloper te zijn :) Mijn schoonbroer trainen ze momenteel om wedstrijdvechter te worden, dus ik wil zowieso competitief met hem worden binnen dit en een aantal jaar
 
Doe ik aan vechtsport? Nee, tegenwoordig niet meer.

Maar heb 3 jaar bij Chakuriki getraind (Muay Thai en Karate). Ook Judo gedaan (buurthuis, jaren '80). Was leuk, veel geleerd. Niet alleen fysiek maar zeker ook mentaal. Chakuriki blijft voor mij de nr. 1 Dojo.

Wil nu gaan boksen bij Seconds Out Almere maar komt er steeds niet van (net een kleintje, vandaar).

Heeft iemand hier ervaring met Seconds Out? Ziet er volgens mij goed uit.
 
Vooral Krav Maga, verder Kyokushin Karate, heb Jiujitsu gedaan, beetje Judo en Escrima
 
momenteel thaiboksen.. heb krav maga gedaan tot p2. maar vind t te eentonig.. en conditioneel in geen vergelijking..
zelfs na een les thaiboksen draaide ik krav maga nog goed mee..
vroeger karate, boksen en kickboksen gedaan..

voor mij persoonlijk is thaiboksen het leuks.. zeker de knie en elleboog zijn handig..
 
Van mijn 6e tot 9e aan judo gedaan en na een hele tijd niks aan vechtsport te hebben gedaan ben ik 5 jaar geleden begonnen met boksen,sinds 3 jaar worstelen en sinds 2 jaar Krav Maga
 
Van mijn 6e tot 9e aan judo gedaan en na een hele tijd niks aan vechtsport te hebben gedaan ben ik 5 jaar geleden begonnen met boksen,sinds 3 jaar worstelen en sinds 2 jaar Krav Maga
zo, sportieve meid :thumbs:
 
Van mijn 6e tot 9e aan judo gedaan en na een hele tijd niks aan vechtsport te hebben gedaan ben ik 5 jaar geleden begonnen met boksen,sinds 3 jaar worstelen en sinds 2 jaar Krav Maga

als in show worstelen??
 
ben er net mee gestopt. Veel blesures achterelkaar gehad. Gebroken rib, gekneusde rip. Gescheurde bovenbeen spier. Nu ff alleen BB.
 
Idem, in me rug laten snijden en pijn aan de voetzool! heehe het zit weer ff niet mee..
 
Ik ga volgend jaar weer op een vechtsport, Tae kwon do.
Daarnaast wil ik als ik wat verder ben Jiujitsu of Krav Maga doen.

In mijn jeugd verschillende vechtsporten beoefent op redelijk hoog niveau,
6jaar Karate, 2jaar Tae kwon do en wat maandjes Full contact karate.

En op een blauwe maandag Krav Maga.
 
Doe nu Taekwon-do ITF, maar wil zoeken naar een MMA/BJJ school in de buurt van Delft, een goeie dan. Anybody?
 
Back
Naar boven