MuscleMeat

Peiling Doe jij nog aan een andere sport naast bodybuilding? (1 bezoeker)

Doe Jij Nog Aan Een Andere Sport Naast Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    663

Bezoekers in dit topic

Competitie golf.
 
Het gaat hier over sport.

Oh God :rolleyes:.

Ik wil jou wel eens zien golven en zien hoeveel jij ervan bakt ;).

Als je niet weet waarover je praat, geef dan geen commentaar.
 
hardlopen, judo, mma, en soms circuit training....
 
Hockey en krachttraining. Noem het nog niet echt bodybuilding aangezien ik nog lang niet in het beest niveau zit imo.
 
hoe groot je bent maakt niet uit het gaat erom waar je voor traint. ik doe ook geen BB ma PL, niet te precies nemen :P
 
Nee oke, das ook wel weer waar. Noem mij dan maar een kruising van PL en BB, denk ik. Zoveel mogelijk gewicht pakken maar toch strakke fysiek houden.
 
Doe ook aan Martial Arts trickking. Geef er les in al 6 jaar. Doe het vanaf mn 16e.
Dus langer dan ik BB. Al trick ik niet zoveel meer. Wel doe ik vaak even een backflip in de gym whahah. :D


Mijn site: www.xtrickz.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik doe aan darten... Das een zeer intensieve sport... haha
 
Zaalvoetbal, golf....met de kinderen spelen (wordt je ook goed moe van!).
 
Basketball, tennis , cwalk ( niet echt sport, maar leuke cardio )
 
is bb een sport ???
 
Doe ook aan Martial Arts trickking. Geef er les in al 6 jaar. Doe het vanaf mn 16e.
Dus langer dan ik BB. Al trick ik niet zoveel meer. Wel doe ik vaak even een backflip in de gym whahah. :D


Mijn site: www.xtrickz.nl

vette sport man! nog nooit van gehoord.
 
denk eerder dat jij hier niet thuis hoort dan .. nee maar hoezo niet dan..wat is jou sport dan..sterkste man en gewichtheffen?

edit: hoezo niet dan. heb genoeg sporten gedaan en bij elke andere sport heb ik nog niet een tiende in moeten stoppen als BB en toch lintjes bekertjes enz. ook een bb-er die zich helemaal vol zou spuiten is in principe nog nix op het podium.
er komt echt veel bij kijken...en veel discipline

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lmao :')

Ben je dom ofzo, zie je de ironie echt niet? :')

fail
 
Back
Naar boven