Fitness Seller

doe mij maar een ? shake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ja luitjes.
Ik ben bezig met een rendabel onderzoek naar het shakegebruik in sportscholen door heel nederland en Belgie. Aangezien er geen forumleden uit friesland en omstreken komen (volgens mij) tellen we die dan maar niet mee.
Ik zou graag dat de mensen hier willen vermelden welk merk shake ze (kunnen) consumeren aan de bar in de sportschool met de bijbehorende prijs en smaak.
Zodoende zou ik graag een beeld willen vormen van welke bb'érs zich gelukkig mogen prijzen met hun sportschool qua shake-penningmeesterbeleid:rolleyes: op de desbetreffende gym.:D

Ik heb namelijk het merk Promax te drinken na mn workout voor een prijs van 1,60. let wel dit in een normaal longdrinkglas. dus geen luxe glazen of iets dergelijks alhoewel ik af en toe mn shake in een icetea "bokaal" krijg. Dit merk schijnt na TNO-onderzoek als een van de mindere shakes uit de bus te komen.:(

Bovendien had ik ook t sarcastische genoegen dat er vroeger een knaap de shakes maakte waarbij het meer melk met een smaakje was. na een rake klap was dit overigens verholpen:D

ohja, flavour:
weightgainer: banaan en aarbei (vaak ook een mixje)
proteine: banaan (kan eventueel ook bij t mixje)

Jullie hadden uiteraard allang door dat dit geen onderzoek is(duh) maar ben gewoon benieuwd naar welke merken er in omloop zijn in sportscholenland:)
 
Ik vind de Milkshakes van de snackbar toch het lekkerst en dan aardbei...

Jammie...
 
Die bedoelt dandyman denk ik niet purple :D
 
Originally posted by Purple
Ik vind de Milkshakes van de snackbar toch het lekkerst en dan aardbei...

Jammie...


die bedoelde ik eigenlijk.......niet nee:)
om de patat met frikandellen en schnitzels weg te werken?:D

Maar bij mij op de sportschool smaken de shakes zekers niet verkeerd. drink jij dan nooit een lekkere shake daar?
 
Nee eet geen frituur blehhh....
Vind alleen milkshake aardbai zo lekker.

En drink weleens een shake op de sportschool ook aardbei, maar die is niet zo lekker.
 
Maar dat is niet voor het lekkere!
 
das voor de spiertjes :)
 
Merk: M double You 80%
Smaken: Vanille, aardbei, choco, banaan.
Prijs: €1,50

niet de moeite dus :(
 
Hey DJNRG en Elmar, nu lopen jullie Purple wel op een juist antwoord te wijzen, waarvoor natuurlijk wel de nodige complimenten;) maar van julliezelf komt er ook geen waardig antwoord uit.
de shake van purple staat immers al WEL genoteerd...

:bow: :thumbs:
 
oh ok, antwoord op je vraag: ik zou het niet weten.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by DJNRG83
das voor de spiertjes :)

Goh je meent het, nou dank je dat je me daarop wijs... :D

Bij ons drinken ze op de sportschool bijna allemaal cocos dat is nou echt smerig.
 
Nature's Best 50g EI/75 g KH banaan/vanille/cholcolade: 3.25€
Twinlab RX Fuel ook 3.25€
En voorts nog een hoop kh/ei/aminodrinks van NB en Twinlab aan 2.25€, eigenlijk allemaal veels te duur - maar wat doe je als je voor de rest niks mee hebt?!
 
Originally posted by dandyman
Hey DJNRG en Elmar, nu lopen jullie Purple wel op een juist antwoord te wijzen, waarvoor natuurlijk wel de nodige complimenten;) maar van julliezelf komt er ook geen waardig antwoord uit.
de shake van purple staat immers al WEL genoteerd...

:bow: :thumbs:

Maar ik reageer op haar antwoord dat ze shake bij de sportschool niet lekker vind en bij de snackbar wel.
 
Originally posted by zoutzak
Merk: M double You 80%
Smaken: Vanille, aardbei, choco, banaan.
Prijs: €1,50

niet de moeite dus :(

MDY aardbei :nanner:
 
Jonge bij ons in de sportschool hadden ze eerst gewoon een tap! Zaten van die gasten na de training bier te tanken! Die is sinds een aantal maanden weg.
Shake's...? Te klein en te duur en volgens mij MdoubleU troep. Niet de moeite waard.
 
ik weet het dit mag eigenlijk niet..

maar vinden jullie purple ook geen mooi meisje hehe :)

valt me steeds op als ik die avatar zie..
 
Originally posted by dandyman
Ja luitjes.
Ik ben bezig met een rendabel onderzoek naar het shakegebruik in sportscholen door heel nederland en Belgie. Aangezien er geen forumleden uit friesland en omstreken komen (volgens mij) tellen we die dan maar niet mee.
Ik zou graag dat de mensen hier willen vermelden welk merk shake ze (kunnen) consumeren aan de bar in de sportschool met de bijbehorende prijs en smaak.
Zodoende zou ik graag een beeld willen vormen van welke bb'érs zich gelukkig mogen prijzen met hun sportschool qua shake-penningmeesterbeleid:rolleyes: op de desbetreffende gym.:D

Ik heb namelijk het merk Promax te drinken na mn workout voor een prijs van 1,60. let wel dit in een normaal longdrinkglas. dus geen luxe glazen of iets dergelijks alhoewel ik af en toe mn shake in een icetea "bokaal" krijg. Dit merk schijnt na TNO-onderzoek als een van de mindere shakes uit de bus te komen.:(

Bovendien had ik ook t sarcastische genoegen dat er vroeger een knaap de shakes maakte waarbij het meer melk met een smaakje was. na een rake klap was dit overigens verholpen:D

ohja, flavour:
weightgainer: banaan en aarbei (vaak ook een mixje)
proteine: banaan (kan eventueel ook bij t mixje)

Jullie hadden uiteraard allang door dat dit geen onderzoek is(duh) maar ben gewoon benieuwd naar welke merken er in omloop zijn in sportscholenland:)


Ik drink ook de Promax bij de sportschool na het trainen, voor 1.40 per glas, een normale 200ml glas.
 
Originally posted by nilsjei1234
ik weet het dit mag eigenlijk niet..

maar vinden jullie purple ook geen mooi meisje hehe :)

valt me steeds op als ik die avatar zie..

Jah, heel mooi ;) vooral die ogen :D
 
Originally posted by nilsjei1234
ik weet het dit mag eigenlijk niet..

maar vinden jullie purple ook geen mooi meisje hehe :)

valt me steeds op als ik die avatar zie..

bij mij is die avatar telkens aan t knipogen:D

waarom zou t eigenlijk niet mogen?

edit: ik las t eerst verkeerd:) : ze valt steeds op me als ik die avatar zie...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by nilsjei1234
ik weet het dit mag eigenlijk niet..

maar vinden jullie purple ook geen mooi meisje hehe :)

valt me steeds op als ik die avatar zie..


Inderdaad een mooi meisje!! Als ik nog niet bijna 31 was zou ik het wel weten... :(
 
Back
Naar boven