Fitness Seller

doe mij maar een ? shake

Bezoekers in dit topic

Nee 31 is inderdaad wel een beetje jong...
 
16 nee dat is echt heel erg jong.

Ik vind mannen meestal wat interessanter als ze een stuk ouder zijn dan 16.
 
Originally posted by Purple
16 nee dat is echt heel erg jong.

Ik vind mannen meestal wat interessanter als ze een stuk ouder zijn dan 16.


Als het je DAAROM te doen is, nou dan wil ik hiermede mezelf aanprijzen. Ik ben namelijk heel interessant.
Wel kan ik niet meer zoveel keren na elkaar wippen dan toen ik 16 was, maar ja.....
 
Ik moet zeggen de meeste mannen worden er beter in naar mate ze ouder en meer ervaren worden, maar jij dus niet.

Nou laat dan maar.

:D
 
Originally posted by Purple
Ik moet zeggen de meeste mannen worden er beter in naar mate ze ouder en meer ervaren worden, maar jij dus niet.

Nou laat dan maar.

:D


Ik ben in bed veel beter en meer ervaren dan die jonge gozertjes onder de 25 die hier zitten natuurlijk! Ik bedoelde met die vorige post dat ik niet meer in de eerste plaats aan mijn eigen genot denk, maar de partner zoveel mogelijk laat genieten uiteraard...
 
Originally posted by Purple
Ik moet zeggen de meeste mannen worden er beter in naar mate ze ouder en meer ervaren worden, maar jij dus niet.

Nou laat dan maar.

:D


lol ;)
 
Originally posted by Olimantado


Ik ben in bed veel beter en meer ervaren dan die jonge gozertjes onder de 25 die hier zitten natuurlijk! Ik bedoelde met die vorige post dat ik niet meer in de eerste plaats aan mijn eigen genot denk, maar de partner zoveel mogelijk laat genieten uiteraard...

maarre Oli, ik weet niet of het jou is opgevallen, maarre Purple is wel een vrouwtje...:rolleyes: :D

maar zo komt t met deze thread nog goed terecht.
Ik voel me net Robert ten Brink:D

Je hebt ze voor t uitkiezen Purple. Maak er ge/misbruik van door middel van een eigen poll of iets dergelijks;)

en aangezien je iemand boven de 16 kiest en onder de 31, kies dan voor de gulden middenweg. bijvoorbeeld iemand van bijna 23:D
 
Originally posted by dandyman


maarre Oli, ik weet niet of het jou is opgevallen, maarre Purple is wel een vrouwtje...:rolleyes: :D

maar zo komt t met deze thread nog goed terecht.
Ik voel me net Robert ten Brink:D

Je hebt ze voor t uitkiezen Purple. Maak er ge/misbruik van door middel van een eigen poll of iets dergelijks;)

en aangezien je iemand boven de 16 kiest en onder de 31, kies dan voor de gulden middenweg. bijvoorbeeld iemand van bijna 23:D

dandyman laat Purple met rust :mad:
 
Originally posted by dandyman


en aangezien je iemand boven de 16 kiest en onder de 31, kies dan voor de gulden middenweg. bijvoorbeeld iemand van bijna 23:D
Ik val op de wat oudere en ervaren man... 23 is ook best jong.

:to:


Maar goed ik ging voor de aardbeienshake....
 
Laatst bewerkt:
Allemaal helemaal gek van Purple. Waardoor komt dat toch??

Te veel Testos?
 
Haha lol, jullie jagen de dames weg joh. Logisch dat hier weinig vrouwtjes zitten.
 
Originally posted by Purple

Ik val op de wat oudere en ervaren man... 23 is ook best jong.


mmmmmm,
nou dan hoef je eigenlijk toch niet meer verder te zoeken... Je moest eens weten hoeveel ik van aardbeienshake hou. Ik kan ook geweldige aardbeienmilkshake zelf maken. Je zou eens moeten komen proeven! Kunnen we daarna misschien een filmpie meepikken....
 
Originally posted by Olimantado



mmmmmm,
nou dan hoef je eigenlijk toch niet meer verder te zoeken... Je moest eens weten hoeveel ik van aardbeienshake hou. Ik kan ook geweldige aardbeienmilkshake zelf maken. Je zou eens moeten komen proeven! Kunnen we daarna misschien een filmpie meepikken....

HEy Oli, even ter info van jou: Purple is geen man met lang haar, maar een meid!!!!!! Dus niks voor jou:D .
 
Originally posted by nilsjei1234


check die avatar....

Ziet er wel leuk uit, maar toch ook weer niet zo dat ik er helemaal maf van word, zoals de rest. Ach ja, gebonden, dan mag je eigenlijk niet eens meer kijken. Anders gebeurt er dit thuis :whip:
 
Originally posted by RichardV


Ziet er wel leuk uit, maar toch ook weer niet zo dat ik er helemaal maf van word, zoals de rest. Ach ja, gebonden, dan mag je eigenlijk niet eens meer kijken. Anders gebeurt er dit thuis :whip:

dan mag je eigenlijk niet eens meer kijken??? :p :laugh:

tuurlijk wel man. is gezond en goed voor de testos.
zolang je niet gaat staren is t geoorloofd.

ps. hou je niet van :whip:? :D
 
Originally posted by dandyman


dan mag je eigenlijk niet eens meer kijken??? :p :laugh:

tuurlijk wel man. is gezond en goed voor de testos.
zolang je niet gaat staren is t geoorloofd.

ps. hou je niet van :whip:? :D

I love to get my :booty: :whip: . Maar niet de hele dag door:help:
 
Back
Naar boven