Fitness Seller

Doede de Jong financieel kapot gemaakt om wietplantjes (vonnis)

Bezoekers in dit topic

wat bedoelde je dan?

Ik bedoelde eigenlijk zo maar zonder enige inhoudelijke kennis van de des betreffende stof, het maar even voor de lol proberen.

Met me volgende post spreek ik idd mezelf tegen, komt omdat ik heel mijn bewering eigenlijk niet hoefde te verdedigen.
Gezien iets ''voor de lol doen'' niet opgaat bij iets wat je nog nooit geprobeerd hebt, omdat je niet weet wat voor gevoel je erbij ervaart.

Nu zeg je trouwens ''iets nieuws ervaren'' wat wel een juiste bewoording is.
Dus ik blijf erbij ''voor de lol'' heroïne nemen, ben je een retard.

Maar idd mierenneukerij, kap er al mee.
Ff nieuw topic maken angelus aan 't bruin incl. livestream? :p
 
Ik bedoelde eigenlijk zo maar zonder enige inhoudelijke kennis van de des betreffende stof, het maar even voor de lol proberen.

Met me volgende post spreek ik idd mezelf tegen, komt omdat ik heel mijn bewering eigenlijk niet hoefde te verdedigen.
Gezien iets ''voor de lol doen'' niet opgaat bij iets wat je nog nooit geprobeerd hebt, omdat je niet weet wat voor gevoel je erbij ervaart.

Nu zeg je trouwens ''iets nieuws ervaren'' wat wel een juiste bewoording is.
Dus ik blijf erbij ''voor de lol'' heroïne nemen, ben je een retard.

Maar idd mierenneukerij, kap er al mee.
Ff nieuw topic maken angelus aan 't bruin incl. livestream? :p

er zijn grenzen aan wat ik bereid ben te doen voor karma :o
 
Je begrijpt wel dat je zonder hard bewijs die karma op je buik kunt schrijven he. ;)
 
Je begrijpt wel dat je zonder hard bewijs die karma op je buik kunt schrijven he. ;)

Ik probeer bewijs te regelen van zijn arm + briefje, dan kan hij het daarna weer doen als hij zijn drugsje gebruikt.
 
Ik probeer bewijs te regelen van zijn arm + briefje, dan kan hij het daarna weer doen als hij zijn drugsje gebruikt.

Denk, niet dat het ooit gaat gebeuren :rolleyes:
 
Denk het ook niet, mijn ongeteste heroïne van een zwarte neger was niet goed genoeg.

hahah, dat zijn allemaal smoesjes om er maar onderuit te komen.
 
Back
Naar boven