XXL Nutrition

Doedestemtest (1 bezoeker)

Welke partij stond er bij jouw op nr1 bij de doedestemtest?

  • VLD

    Stemmen: 4 16,0%
  • CD&V

    Stemmen: 6 24,0%
  • SPA - SPIRIT

    Stemmen: 4 16,0%
  • VLAAMSBLOK

    Stemmen: 8 32,0%
  • AGALEV

    Stemmen: 2 8,0%
  • N-VA

    Stemmen: 1 4,0%

  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Welke partij stond bij jouw op nr1 bij de doedestemtest? Welk stemprofiel kreeg jij voorgeschoteld? Ga je daarbij akkoord of ben je van plan om een andere keuze te maken?

Ben es benieuwd.. ;) :)
 
mja heb net de test gedaan :D

Vl blok zit volledig onderaan en bovenaan staat er CD&V :D

maar daar ik in brussel woon, moet ik ook nog rekening houden met de franstalige partijen. en mijn persoonlijke voorkeur daar gaat naar de MR.
 
AGALEV bovenaan.

Denk wel dat je zulke testjes moet beschouwen als ietwat richtinggevend, niet meer dan dat.

Maar eigenlijk is het stiekum omdat ik Mieke Vogels zo'n geile vrouw vindt. NOT :D

Ze zouden beter wat bb'ers dit land laten besturen. Overal krachthonken op straat :D :D
 
Ik vond de uitslag wel goed overeen komen met mijn idee over de partijen.
 
Originally posted by Vince
AGALEV bovenaan.

Denk wel dat je zulke testjes moet beschouwen als ietwat richtinggevend, niet meer dan dat.

Maar eigenlijk is het stiekum omdat ik Mieke Vogels zo'n geile vrouw vindt. NOT :D

Ze zouden beter wat bb'ers dit land laten besturen. Overal krachthonken op straat :D :D

AGALEV boven aan?? LOL.. Meen je dat nu? En stemt het overeen met je eigen keuze?? Damnn.. Bij stonde de extremisten onderaan, maw; Agalev en Vlaamsblok.. Net wat ik wou.. Ik hou niet zo van extremen..

VLD stond bij mij op nr1.. En vervolgens SPA op 2..
 
lol vlaams blok... Eigen volk eerst :)
IMO iedereen eerst, geen onderscheid, da vindt ik lichte discriminatie wat vlaams blok doet of probeert te doen/gaat doen als hij de macht heeft.
 
Tja maar kan je tegenwoordig nog spreken van extremen als het over partijen gaat? Vroeger had je bijv. communistische partijen...die zie je tegenwoordig al niet meer en als ze nog het woord gebruiken als naam dan is hun programma gematigder dat de naam doet uitschijnen. Alles is zo verwarrend geworden.
Mijn vader deed net nog die internettest en schrok zich een hoedje toen ie het VB bovenaan de lijst zag staan :gosh:
 
ik heb hem ook ff gedaan voor de gein, want ik woon in Nederland :D

op nr. 1 stond Spirit.
 
Originally posted by Vince
Tja maar kan je tegenwoordig nog spreken van extremen als het over partijen gaat? Vroeger had je bijv. communistische partijen...die zie je tegenwoordig al niet meer en als ze nog het woord gebruiken als naam dan is hun programma gematigder dat de naam doet uitschijnen. Alles is zo verwarrend geworden.
Mijn vader deed net nog die internettest en schrok zich een hoedje toen ie het VB bovenaan de lijst zag staan :gosh:

Weet wel wat je bedoeld.. Het extremisme van nu is pielepap vergeleken met t extremisme van nu.. (Waar haal ik dat woordje pielepap nu vandaan ???, heb het ooit es op dit fourum gelezen maar van wie komt het ???)

In ieder geval... Vind toch Agalev extreem links en Vlaamsblok extreem rechts.. Zij lijken steeds radicalere antwoorden te geven dan andere partijen.. "Het is zo en niet anders".. Redelijkheid lijkt voor hen geen optie vind ik..
 
Back
Naar boven