AndroidHealthClinic

doei doei

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
jup anders was mikki ook allang weggeweest:P
 
Ik moet zeggen dat het wel erg zwak is als je je daardoor laat beïnvloeden. Wat kunnen die paar mensen je nou schelen? Daar sta je toch gewoon boven?

:stupid:

Ga gewoon verder met waar je mee bezig was, voor de mensen die het wel nuttig vinden
en er wat aan hebben. Dat zullen er vast wel meer zijn dan 50 %
 
Ik vind het gewoon raar???
Er zijn blijkbaar echt wel wat mensen die er wat aan hebben, waarom blijf je daar dan niet gewoon aan denken en negeer je de mensen die je afzeiken.
 
Ik moet zeggen dat het wel erg zwak is als je je daardoor laat beïnvloeden. Wat kunnen die paar mensen je nou schelen? Daar sta je toch gewoon boven? Het is maar internet, waarschijnlijk durven die mensen in het echt hun bek niet open te trekken.

idd mikki zo denk ik er ook over :)
 
Juist niet negeren! Je moet ernaar luisteren, het ondergaan en er vervolgens gepast op reageren. Net als in het echte leven. Wat dat betreft is DBB een harde leerschool voor de realiteit, die eveneens hard is!

Oftewel, stel je niet zo aan ****ing crybaby
 
wat een benchMarc actie. En hij kwam ook nog terug dus tot later.
 
trouwens voor de duidelijkheid

een discussie vind ik geen probleem

maar mensen die opmerkingen plaatsen van

waarom koop je dat boek niet gewoon
je schema's zijn k*t
ik heb je log gelezen en je bent idd een sukkel

bla bla bla....

zo zit er voor mij geen lol meer in.

ik heb geen problemen met discussies.....voor discussies ben ik hier juist. (daar leer je van)
maar niet om afgezeken te worden, omdt ik es een fout maak of omdat ik nog niet zo lang lid ben als anderen

ik doe hier gewoon mijn best om te zorgen dat dingen voor mezelf en misschien voor anderen wat duidelijker worden.

als je niks aan een topic hebt reageer dan gewoon niet maar ga niet doen alsof je het beter weet, maar help me dan.

denk dat het gewoon beter was geweest als me topic nooit topic van de week was geworden.

ik maak me topic wel gewoon af opde pc....hebben mensen interesse in iets dan mailen ze me maar.

ik ben nooit te beroerd om mensen te helpen

Je moet er gewoon boven staan als iemand van die domme zinloze opmerkingen maakt. Als het echt te persoonlijk wordt kun je zoals gezegd altijd een report doen.

Ik zou me niet laten beinvloeden door sommige van die stumperds hier die je gewoon uit de tent willen lokken. Je komt neem ik aan hier voor de informatie, en zoals je zelf zegt om anderen te helpen.

Ik zou me in ieder geval niet laten wegjagen door een aantal van die mensen die hun scheur zover open trekken als hun karmabalk breed is. Er zijn nou eenmaal mensen die direct een mening over je klaar hebben, wat meer over hun zegt dan over jou.
 
je bent fout bezig kerel

je ziet die report knop alsof het je pik is .

moet je niet doen man , gebruik het
 
Hej grappig ik las de heletijd mbaflavour tot ik goed keek en zag dat er rnbflavour stond :D
 
wat een jankwijf.. helemaal een topic openen om te zeggen dat je weg gaat.. why bother? aandachttekort heet dat
 
Door één domme reactie laat je je toch niet doen. Zegt meer over die persoon dan over jou. Doe nu maar gewoon verder met dat topic, is best nog interessant.
 
Ga gewoon weg en laat ons met rust
 
Lingo is van de tv en rnbflavour is gelijk helemaal depressief van het pad af.
 
Soms reageren mensen idd erg triest, je kan gewoon niet op ze reageren of op gepaste manier terugzeiken:D Meestal hebben ze op zo'n forum een grote bek en denken ze dat ze alles kunnen maken. Ik zou ook behoorlijk kwaad zijn over zo'n k*tkereltje dat gewoon even sukkeltje tegen je zegt terwijl hij er zelf waarschijnlijk geen **** vanaf weet.

Let wel: het betekent echt niet dat een persoon heel veel kennis en verstand heeft van bodybuilden wanneer deze zijn karma hoog is. In veel gevallen gaat dat wel op maar degene die je af lopen te zeiken zijn meestal zelf van die sulletjes die uit frustratie zomaar wat roepen. Niets van aantrekken gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven