Fitness Seller

doei doei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok ik merk dus dat er nog wel wat goeds in dit board zit....

jammer is dat ik soms meer negatieve dan positieve berichten krijg.
ik zie nu in dat er door sommigen wel waardering is,maar dat ze dit niet uitten in een reply en dat de negatieve reacties toch komen van mensen die op bijna alle topics reageren en overal eigenlijk niet zo heel vriendelijk zijn
 
niet weggaan jij, je bent goed bezig om beginners op weg te helpen en dat is een goede zaak, verder ben je iemand die zich serieus verdiept in de zaken en niet te beroerd is om iets voor iemand op te zoeken.

laat je niet gek maken door wat gezeik! het is maar een forum, en dan word er gewoon anders gereageerd als in reallife.
 
ok ik merk dus dat er nog wel wat goeds in dit board zit....

jammer is dat ik soms meer negatieve dan positieve berichten krijg.
ik zie nu in dat er door sommigen wel waardering is,maar dat ze dit niet uitten in een reply en dat de negatieve reacties toch komen van mensen die op bijna alle topics reageren en overal eigenlijk niet zo heel vriendelijk zijn


ken je het gezegde ene oor in andere oor uit, wat je nu doet is iedereen over 1 kam strijken.. generaliseren heet dat, Je vind zelf dat je niet de aandacht krijgt die je verdient. Learn to live with it, internet is een medium waarbij de menselijke emoties niet te zien zijn vandaar dat de smilies zijn uitgevonden.

En om dan meteen een topic te openen en dreigen dat je weggaat ... dat gaat bij mij wel heel ver, meer een roep om aandacht. Als je het niet met iemand eens bent lul ze er dan uit en ga niet van dit soort kinderlijke shit lopen doen.


- Tjalle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven