MuscleMeat

doei doei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kerel, ff relaxed. Je bent zelf ook lekker aan het provoceren, dan kun je ook wat terug verwachten...
 
Topic is al opgeschoond, dus je kunt het gewoon weer bijhouden, lijkt me. Laat je alleen niet zo snel opfokken door anderen, want daar heb je niks aan. Overigens vond ik je ook niet helemaal vrij van blaam in dit geval.............
 
Jullie zijn allemaal gek :D
Ah komaan bro, ik heb ook eens een felle discussie gehad, em wou zelfs afspreken om op mijn gezicht te slaan.
Heb ik toen gelachen hahaha.
Het betreft hier een forum, hier kan je niet met iedereen overeen komen!
Ik ga gewoon naar gym en daar leef ik, niet hier...
 
bij deze

kick me maar

heb der geen zin meer in al dat gezeik van mensen die altijd even moeten laten weten datze beter zijn en niks anders kunnen doen dan zeiken

ik heb er geen zin meer in

Mzzl.
 
Wie ben jij?
 
Die verwijzing had je beter niet kunnen geven. Voor provocatie en beledigingen verdien je namelijk wel wat waarschuwingen. Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn. Als je een felle discussie niet aan kan is het niet de bedoeling dat je gelijk overgaat tot schelden.

denk niet dat dat nog veel uitmaakt dan he :P
 
Kerel, ff relaxed. Je bent zelf ook lekker aan het provoceren, dan kun je ook wat terug verwachten...

waar ben ik begonnen dan?

ik dacht dat ik het altijd netjes gehouden heb hier
 
trouwens voor de duidelijkheid

een discussie vind ik geen probleem

maar mensen die opmerkingen plaatsen van

waarom koop je dat boek niet gewoon
je schema's zijn k*t
ik heb je log gelezen en je bent idd een sukkel

bla bla bla....

zo zit er voor mij geen lol meer in.

ik heb geen problemen met discussies.....voor discussies ben ik hier juist. (daar leer je van)
maar niet om afgezeken te worden, omdt ik es een fout maak of omdat ik nog niet zo lang lid ben als anderen

ik doe hier gewoon mijn best om te zorgen dat dingen voor mezelf en misschien voor anderen wat duidelijker worden.

als je niks aan een topic hebt reageer dan gewoon niet maar ga niet doen alsof je het beter weet, maar help me dan.

denk dat het gewoon beter was geweest als me topic nooit topic van de week was geworden.

ik maak me topic wel gewoon af opde pc....hebben mensen interesse in iets dan mailen ze me maar.

ik ben nooit te beroerd om mensen te helpen
 
bij deze

kick me maar

heb der geen zin meer in al dat gezeik van mensen die altijd even moeten laten weten datze beter zijn en niks anders kunnen doen dan zeiken

ik heb er geen zin meer in

't Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht. (je kunt het min of meer vergelijken met mensen die met zelfmoord dreigen, als je echt dood wilt dan ga je niet eerst om aandacht liggen schreeuwen)

Maar ik weet hoe jij je voelt. Nadat Lauw en DBC mij volledig de grond in hebben geboord was ik het ook zat. Zelfs nog op de stoel gestaan met het touw om m'n nek... woog ik te zwaar voor het touw :S
 
't Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht. (je kunt het min of meer vergelijken met mensen die met zelfmoord dreigen, als je echt dood wilt dan ga je niet eerst om aandacht liggen schreeuwen)

Maar ik weet hoe jij je voelt. Nadat Lauw en DBC mij volledig de grond in hebben geboord was ik het ook zat. Zelfs nog op de stoel gestaan met het touw om m'n nek... woog ik te zwaar voor het touw :S

zo erg ist bij mij niet hoor ben nu niet helemaal down ofzow :P

en je hebt ook enigsins gelijk op je eerste punt.....als echt iedereen liep te zeiken was ik gewoon in 1 keer weg

nu weet ik ook dat er mensen zijn die mijn werk wel heel mooi en goed vinden, maar ik vind het geen lol om moeite te doen voor een paar zeikerds dan doe ik het net zo lief zelf.

ik kom wel aan mijn info [daar heb ik DBB niet perce voor nodig] en ik weet wel genoeg ervan af. maar het zou mooi zijn dat mensen het leuk vinden dat je je info en zoektocht naar info deelt zodat IEDEREEN er wat aan heeft
 
en je hebt ook enigsins gelijk op je eerste punt.....als echt iedereen liep te zeiken was ik gewoon in 1 keer weg

Dat zal nooit gebeuren. Er zullen altijd mensen blijven die clean blijven, en dus geen last van roidrage krijgen. :D
 
Het grappige is dat de topicstarter aangeeft weg te gaan.....en daarna alleen in dit topic al zo'n 10 replies geeft. Misschien wil je toch niet weg? :D
 
Wat werd er dan gepost in die 'afzeikposts'?

in heel veel posts word wel gezeurd maar dit was voor mij de druppel:

het begon met de vraag waaromik niet gewoon het boek krachttraining een anatomische benadering ging lezen.

toen zeg ik: sorry ik ken dat boek en ik weet niet hoeveel ik daarvan moet geloven als ze oefeningen voor de binnenkant borst aangeven, verder voeg ik veel dingen toe als POF en EMG studies.

daarop reageerde hij met ik train altijd mijn binnenkant borst en ik heb je log eens bekeken en je bent gewoon een sukkeltje



nu weet ik dat klinkt tog niet erg en laat je niet van slag maken.

maar ik post gewoon liever niet op een board waar mensen zo reageren
 
Je hebt een mogelijkheid om een topic report in te dienen, gebruik dat dan. Natuurlijk niet voor ieder wissewasje op het knopje drukken, maar als personen een thread om zeep helpen kan het wel eens handig zijn om zo'n report in te dienen.

Overgaan tot schelden heeft weinig nut, dat ontregelt de thread alleen maar meer.
 
Ik weet niet of je mijn posts ook bedoeld. Ik heb 2 reacties geplaatst. Eén was gewoon een directe vraag of je dacht dat het nodig was om iedere spierkop apart aan te pakken. In de andere post liet ik weten dat er een typfout stond in je begintpost.
Allebei de posts waren niet bedoeld om je uit te lachen of om je te dissen, als je daar misschien het idee van hebt.
 
ok 'rnbflavour' de balluh!
 
Ik moet zeggen dat het wel erg zwak is als je je daardoor laat beïnvloeden. Wat kunnen die paar mensen je nou schelen? Daar sta je toch gewoon boven? Het is maar internet, waarschijnlijk durven die mensen in het echt hun bek niet open te trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven