XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws [DOEL BEREIKT] Donaties voor een officiële test uitgevoerd door Supplementlabtest.com (BP whey) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
DBB werkt samen met de onafhankelijke website Supplementlabtest.com om donaties te verzamelen voor een tweede test van de BulkPowders Pure Whey (vanille). Deze test zal bepalen of er sprake is van 'amino spiking'. Amino spiking is een methode die sommige producenten gebruiken om aminozuren in whey te manipuleren, zodat klanten de indruk krijgen dat ze meer whey krijgen dan het geval is.

Alle tests worden uitvoerig besproken in deze sticky: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementlabtest-com-alle-testen-op-1-plaats-379903/

De BulkPowders Pure Whey wordt momenteel al getest op ruw eiwit, koolhydraten en suikers. We hebben jouw donatie nodig voor een tweede test die zal nagaan of er sprake is van amino spiking.

De voordelen zijn dat je meehelpt aan een eerlijkere markt, zowel voor jezelf als iedereen die zuivere whey wilt kopen. Ik wil alle donateurs alvast bedanken voor hun bijdrage. DBB zal zelf ook weer een bijdrage leveren.

Als je niet met Paypal kan of wil betalen, kan je ook een overschrijving doen:

IBAN: BE25083560241182
BIC: GKCCBEBB
Naam: DutchBodybuilding.com
Opmerking: donatie BP test + je forum nickname
 
Goed initiatief Big T!
D.m.v. onafhankelijke tests krijgt de consument tenminste inzicht in wat hij koopt.:thumb:
 
Ben benieuwd, ik gebruik deze sinds kort.
 
Als ze andere producten gaan testen (creatine, visolie etc.) dan wil ik wel doneren.
 
Ik wil enkel doneren voor een MyProtein Impact of Isolate amino spiking test. Ook mogelijk? Heb namelijk niks met Bulkpowders.
 
15 euro gedoneerd
 
Ik begrijp er even niets van. Er was toch een poll waarin de meerderheid aangaf de Myprotein getest te willen zien hebben? ???

Supplementlabtest.com moet wel even wat professioneler handelen vind ik...eerst was het Bulkpowders compleet, toen Bulkpowders ruw eiwit en nu na (terechte) kritiek toch maar Bulkpowder compleet testen terwijl DBB-leden aangeven de Myprotein te willen laten testen. Ik volg het niet meer. Waarom wilde men überhaupt de Bulkpowders eerst alleen op ruw eiwit testen, heb je toch geen reet aan? Sterker, als er wordt gespiket dan laat zo'n test een mooie uitslag zien terwijl er losse amino's in zitten voor een (groot) deel. Nee, iets meer duidelijkheid is wel gewenst vind ik, met name omdat supplementlabtest op donaties draait..
 
Ik begrijp er even niets van. Er was toch een poll waarin de meerderheid aangaf de Myprotein getest te willen zien hebben? ???

Supplementlabtest.com moet wel even wat professioneler handelen vind ik...eerst was het Bulkpowders compleet, toen Bulkpowders ruw eiwit en nu na (terechte) kritiek toch maar Bulkpowder compleet testen terwijl DBB-leden aangeven de Myprotein te willen laten testen. Ik volg het niet meer. Waarom wilde men überhaupt de Bulkpowders eerst alleen op ruw eiwit testen, heb je toch geen reet aan? Sterker, als er wordt gespiket dan laat zo'n test een mooie uitslag zien terwijl er losse amino's in zitten voor een (groot) deel. Nee, iets meer duidelijkheid is wel gewenst vind ik, met name omdat supplementlabtest op donaties draait..
Gaat nu al lekker met deze groep :roflol:
Niet vergeten dat dit zelf ook mensen zijn die supplementen gebruiken.
Kennelijk gebruikt de eigenaar van Supplementlabtest.com zelf het spul van Bulkpowders en wil hij deze getest zien :)
 
Ik begrijp er even niets van. Er was toch een poll waarin de meerderheid aangaf de Myprotein getest te willen zien hebben? ???

Supplementlabtest.com moet wel even wat professioneler handelen vind ik...eerst was het Bulkpowders compleet, toen Bulkpowders ruw eiwit en nu na (terechte) kritiek toch maar Bulkpowder compleet testen terwijl DBB-leden aangeven de Myprotein te willen laten testen. Ik volg het niet meer. Waarom wilde men überhaupt de Bulkpowders eerst alleen op ruw eiwit testen, heb je toch geen reet aan? Sterker, als er wordt gespiket dan laat zo'n test een mooie uitslag zien terwijl er losse amino's in zitten voor een (groot) deel. Nee, iets meer duidelijkheid is wel gewenst vind ik, met name omdat supplementlabtest op donaties draait..
Je kan op hun site nog steeds doneren voor MyProtein. Wij willen nu even BP grondig doen... Verder moet je sowieso ruw eiwit testen, want met de duurdere test kom je die niet te weten (als je test op 15 aminozuren) en deze heb je nodig om amino spiking te berekenen. Dit is wel het geval bij 18 aminozuren maar die test is nog een stuk duurder en niet zinvol.

Gaat nu al lekker met deze groep :roflol:
Niet vergeten dat dit zelf ook mensen zijn die supplementen gebruiken.
Kennelijk gebruikt de eigenaar van Supplementlabtest.com zelf het spul van Bulkpowders en wil hij deze getest zien :)
Initiatief komt meer van mij. Als we het doel voor BP bereikt hebben vervang ik de ad zodat we verder gaan met MP.
 
Ik wil enkel doneren voor een MyProtein Impact of Isolate amino spiking test. Ook mogelijk? Heb namelijk niks met Bulkpowders.

Donaties voor Myprotein lopen nog via de site, dus u kan daar doneren voor een aminozuur- en stikstofanalyse. Liefst meten wij ook Koolhydraten en suiker, maar dit kan nog nadien gezien totaal eiwitgehalte en het detecteren van aminospiking belangrijker zijn.

http://www.supplementlabtest.com/articles/overzicht-donaties

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Ik begrijp er even niets van. Er was toch een poll waarin de meerderheid aangaf de Myprotein getest te willen zien hebben? ??? Supplementlabtest.com moet wel even wat professioneler handelen vind ik...eerst was het Bulkpowders compleet, toen Bulkpowders ruw eiwit en nu na (terechte) kritiek toch maar Bulkpowder compleet testen terwijl DBB-leden aangeven de Myprotein te willen laten testen. Ik volg het niet meer. Waarom wilde men überhaupt de Bulkpowders eerst alleen op ruw eiwit testen, heb je toch geen reet aan? Sterker, als er wordt gespiket dan laat zo'n test een mooie uitslag zien terwijl er losse amino's in zitten voor een (groot) deel. Nee, iets meer duidelijkheid is wel gewenst vind ik, met name omdat supplementlabtest op donaties draait..

Zoals BigT aangeeft zijn de donaties hier afzonderlijk voor Bulkpowders. Voor Myprotein kan op de site gedoneerd worden. Ik zal dit ook even aangeven op de site ;)

Eind volgende week of de week nadien is het eiwit-, koolhydraat-, en suikergehalte al bekend van Bulkpowders. Als het eiwitgehalte te laag is en/of koolhydraat- en suikergehalte te hoog weten we al heel wat. Indien dit niet zo is komt een aminozuuranalyse toch van pas.
 
Vind het het goed om te zien dat na het amino schandaal in de VS er actief op bepaalde populaire merken word getest.

Ik zelf ben van B&F overgestapt op bulkpowders whey 90 isolate.

Zelf heb ik net €10 gedoneerd.

Ps. Mijn pot is bijna op hoelang duurt het opmaken van een test met het volledige aminozuurprofiel (nadat alle donaties binnen zijn)?
 
Hoe weet je eigenlijk zeker dat supplementlabtest onafhankelijk is, T?
 
Hoe weet je eigenlijk zeker dat supplementlabtest onafhankelijk is, T?

dat zijn ze niet bietser ze worden in het geheim betaald door de geheime dienst en e vrijmetselarij.

:)
 
dat zijn ze niet bietser ze worden in het geheim betaald door de geheime dienst en e vrijmetselarij.

:)

Wat is de positie van de illuminati in dit complot?
 
hun willen de transhumanistische agenda pushen door minuscule nano technologie in onze whey te doen waardoor wij langzaam zullen veranderen en een hybride soort van mensen en geiten.
 
Hoe weet je eigenlijk zeker dat supplementlabtest onafhankelijk is, T?
Je bedoelt eigenlijk hoe ik weet dat ze niet omgekocht zijn door een bepaalde shop. Vooral op basis van de resultaten en bijhorende documenten die ze geplaatst hebben. Maar ook op basis van gesprekken die ik met ze gehad heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven