AndroidHealthClinic

Doel voor het einde van het jaar

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
yo mensen

hebben jullie bep voornemens van wat jullie voor het einde van het jaar willen bereiken??

ik heb me namelijk voorgenomen om voor het einde van het jaar 90kg minimaal 2reps te benchen :) (zat afgelopen week op 75kg 2x dus gaat wel lukken :))

jullie nog mooie voornemens??

Laatst bewerkt:
Voor het einde van het jaar zeker weten wanneer ik weer ga kuren :D
En verder ben ik nu net begonnen aan een nieuw trainingsprincipe dat me erg veel vooruitgang moet gaan opleveren zodat ik met wat meer gewonnen kracht en massa m'n a.s. kuur inga!

Trouwens eeh, Pascalletje, train jij 14 jaar of ben je 14 jaar?

Als je 14 bent dan vind ik de sportschool nog geen groen licht voor je...

@pascalletjuh, 90 keer 2 wat? BP?

heb zelf geen doel, zolang ik maar groei vind ik t goed. ga na oud en nieuw overigesn wel langzaam weer afbouwen

mij zelf 10 keer op een dag kunnen aftrekken, in series van 2.

O ja. training

euh
laten we zeggen, dat we voor de 100 kilo gaan (eigengewicht).

Jopie

• Topic Starter Topic Starter
dbc01 zei:
Trouwens eeh, Pascalletje, train jij 14 jaar of ben je 14 jaar?

Als je 14 bent dan vind ik de sportschool nog geen groen licht voor je...

ik ben 14 en is een thread over geweest en daar werd gezegd dat het geen kwaad kon mits ik de oefeningen goed uitvoer en niet aan de anabolen ga

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=9505

dandyman zei:

heb zelf geen doel, zolang ik maar groei vind ik t goed. ga na oud en nieuw overigesn wel langzaam weer afbouwen

ja srry had er vergeten bij de zetten dat het voor benchen was maar heb ik aangepast :) thnx voor ut melden

Dan mag jij ook niet op die 'andere pagina' komen die ik net aanprees meneer! LOL :D :D

Ik zou het vooral niet te zwaar doen Pascal, om de simpele reden dat je botten nog niet uigegroeid zijn en teveel en te vaak belasting kan problemen met je bot-ontwikkeling, spieren en aanhechtingen geven.

dbc01 zei:
Dan mag jij ook niet op die 'andere pagina' komen die ik net aanprees meneer! LOL :D :D

Ik zou het vooral niet te zwaar doen Pascal, om de simpele reden dat je botten nog niet uigegroeid zijn en teveel en te vaak belasting kan problemen met je bot-ontwikkeling, spieren en aanhechtingen geven.

geld dat ook als je 16 bent? :P

Mijn doel is om aan het einde van dit jaar nog teminste wat vet te verliesen :( :P

Vinny, als ik een zoon zou hebben en daarover moest beslissen dan mocht ie vanaf 16 jaar naar de sportschool en wat die plaatjes betreft zal ik 'em niet tegen kunnen houden! :D

je kan zelf dan ook ff meegenieten :P

dandyman zei:

Ga je afbouwen omdat je te weinig tijd hebt of heb je er gewoon niet meer zo'n zin in?

Ik wil wel 90 kilo wegen voor 2004 maar om het echt een doel te noemen..

Ik wil met oud en nieuw eindelijk eens op 62 kg en 25% vet zitten waar ik al maanden tegen aan hik (was er in augustus bijna, maar ja, fiets geen 6 uur meer per dag). Espi (nu 66kg, 28%BF)

Ik wil minimaal 85 kg wegen. Ben nu bijna 81.

eind van het jaar wil ik 90kg wegen, zodat ik in de zomer lekker dik in de 80kg droog kan staan. Ben nu 87kg, dus het moet kunnen lukken.

Ik wil 5-6 kilo aankomen dus tegen de 80 kg en met een vet% van rond de 8%

Tevens wil ik er alles weer aan kunnen hangen bij de squat de gewichten lopen bij ons tot 160 kg zit nu op 130kg squat dus ben benieuwd misschien te voorbarig maar we zien wel :)

streven is zelf op een goeie 90 kilo te komen dus gewoon meer massa, spieren genoeg maar veelste droog en krijg zo moeilijk massa erbij (nog 6 kilo dus)

Ongeveer 78 of 79 kilo wegen. Weeg nu 75 en heb nog een potje swolev2 klaar staan voor over een maandje of zo, moet hopelijk wel lukken :)

Terug
Naar boven