AndroidHealthClinic

doen we het voor de zomer?

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
ik vraag me af
waarom doen de meeste aan bodybuilding
ik geef het toe
ik doet het voor die korte periode zomer om te pimpen :cool:
maar natuurlijk ook omdat ik me dan goed en gezond voel
meningen graag?
 
Ik wil graag het hele jaar door er goed uitzien dus waarom mensen het alleen voor de zomer zouden willen doen is me een raadsel?
 
dit topic is inmiddels al 1351351 x voorbijgekomen


maar om ff andwoort te geven : ik doe het voor mezelf
 
ik doe het om ooit hopelijk 2pac te evenaren
 
ik doe het om ooit mijn idool, peter andre, te evenaren :s
niet evident
 
Ik doe het voor mezelf , het hele jaar door .... en toch ook stiekum wel een beetje voor de complimentjes .... ;)
 
ik doe het voor jou, lekkere neger van me :D

maar stiekem doe ik het voor mezelf, de aandacht is een leuke bijkomstigheid.
 
Wat een breezah topic sorry hoor, je doet niet aan bodybuilding als je zo dom lult!
 
iK dOe HeT oM lEkKeRe ChIcKiEs Te ReGeLeN, bIaTcH wEsTsiIiIiDe NiGgAh!!!! vEtTe BuIkSpIeReN oP hEt StRaNd ShOwEn MeT mIjn BlInG bLiNg Om MiJn NeK, pLaYa FoR LiFeEeE!!!! sKiTtA aAn JuLliE hAtErS, mOtHaFuCkaZ. tAnToE sPaNgE sHiZzle!!!

TuPaC iS sTilL aLiVe!!!

(tering ,wat k*t om zo te typen. Hoe doen die gasten dat toch?)
 
Testo zei:
Ik wil graag het hele jaar door er goed uitzien dus waarom mensen het alleen voor de zomer zouden willen doen is me een raadsel?

niets aan toe te voegen :D
 
Ik train omdat ik het lekker vind, de rest is bijzaak
 
ik train omdat ik zo gespierd en sterk mogelijk wil worden :)

in de zomer beetje te kunnen showen met een mooi lichaam is wel leuk.. maar echt niet de reden om te trainen..

En het gevoel natuurlijk tijdens en na het trainen (pr's halen, uitgeput in bed liggen na een lekkere workout etc. etc. :D)
 
Enkel voor de zomer trainen? Komaan, met dat doel kan je je toch onmogelijk een gans jaar opladen?
Bij mij is het gewoon een soort verslaving, alles wat errond hangt, trainen, afgemat zijn, gezondheid, het voldane gevoel, en natuurlijk het progressie-beeld.
 
saint zei:
iK dOe HeT oM lEkKeRe ChIcKiEs Te ReGeLeN, bIaTcH wEsTsiIiIiDe NiGgAh!!!! vEtTe BuIkSpIeReN oP hEt StRaNd ShOwEn MeT mIjn BlInG bLiNg Om MiJn NeK, pLaYa FoR LiFeEeE!!!! sKiTtA aAn JuLliE hAtErS, mOtHaFuCkaZ. tAnToE sPaNgE sHiZzle!!!

TuPaC iS sTilL aLiVe!!!

(tering ,wat k*t om zo te typen. Hoe doen die gasten dat toch?)

:roflol:
 
Santoz zei:
Enkel voor de zomer trainen? Komaan, met dat doel kan je je QUOTE]

Moet toch ieder maar voor zich uit maken zeker.
 
Santoz zei:
Enkel voor de zomer trainen? Komaan, met dat doel kan je je toch onmogelijk een gans jaar opladen?
Bij mij is het gewoon een soort verslaving, alles wat errond hangt, trainen, afgemat zijn, gezondheid, het voldane gevoel, en natuurlijk het progressie-beeld.

hierin vind ik mij ook, de verslaving etc. Gezondheid is ook een grote reden. Ik voel me er steeds beter door dus
 
spirosz zei:
Wat een breezah topic sorry hoor, je doet niet aan bodybuilding als je zo dom lult!

Wat is dit voor stom gelul? Dus als iemand zich het hele jaar aan z'n strikte voedingsschema houdt. Keihard traint. Geen drugs/alcohol gebruikt om zijn spiermassa te behouden, maar traint omdat hij er in de zomer goed uit wil zien is het geen bodybuilder?
Volgens mij had bodybuilding te maken met een lifestyle, niet met een doel..
 
Niet voor de zomer in het bijzonder... Had dan wel een lager BF (nu 10,6 %) mogen hebben.
 
ik vraag me af, of spiertje16 het begrip 'bodybuilding' wel begrijp!
 
Back
Naar boven