Fitness Seller

doen we het voor de zomer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FrederX zei:
ik vraag me af, of spiertje16 het begrip 'bodybuilding' wel begrijp!

tja das idd de vraag, maar niet af te leiden uit dit topic. Coleman is ook het hele jaar in de weer met bodybuilding, naar mijn idee vnl. voor de O. (daarnaast doet ie natuurlijk wel shows e.d. maar goed). Das een heel jaar bezig zijn voor een paar min on stage...
 
Ik doe het omdat ik :
-het lekker vind
-mooi eruit wil zien
-sterk wil zijn
-intimiderend eruit wil zien
 
Ik doe het omdat ik me anders maar verveel en ik zo mn tijd op aarde ergens mee vul.
En omdat ik mensen wil shockeren provoceren en zoals ik in een ander topic aangaf gaat 80% mij om kracht.
 
Om in de herfst en winter weer te kunnen knallen, zomer doe ik het op de automatische piloot. Eerst nog een jaartje de fundering goed leggen en dan volgende zomer maar eens scherp staan.
 
Rebel_x zei:
Santoz zei:
Enkel voor de zomer trainen? Komaan, met dat doel kan je je QUOTE]

Moet toch ieder maar voor zich uit maken zeker.
Natuurlijk maar ik zeg maar dat ik me daar absoluut niet in kan vinden.
 
Jay Impol zei:
-intimiderend eruit wil zien

Dat hoor je ook niet vaak eigenlijk, is wel een leuke...
Oftewel is het datgene dat velen willen bekomen maar het niet zo expliciet zeggen.
 
Degenen die het alleen voor de zomer doen zijn voor mij volslagen idioot.
 
builderB zei:
Coleman is ook het hele jaar in de weer met bodybuilding, naar mijn idee vnl. voor de O. (daarnaast doet ie natuurlijk wel shows e.d. maar goed). Das een heel jaar bezig zijn voor een paar min on stage...

pro's verdienen zo hun boterham he. niet het hele jaar door knallen is geen eten na de O....
 
ik doe het omdat ik het heerlijk vind om te doen.

Ik krijg er een goed gevoel van en het moiie is je krijgt er nog een goed lichaam van ook.

Een gezond lichaam en een gezonde geest :)
 
saint zei:
iK dOe HeT oM lEkKeRe ChIcKiEs Te ReGeLeN, bIaTcH wEsTsiIiIiDe NiGgAh!!!! vEtTe BuIkSpIeReN oP hEt StRaNd ShOwEn MeT mIjn BlInG bLiNg Om MiJn NeK, pLaYa FoR LiFeEeE!!!! sKiTtA aAn JuLliE hAtErS, mOtHaFuCkaZ. tAnToE sPaNgE sHiZzle!!!

TuPaC iS sTilL aLiVe!!!

(tering ,wat k*t om zo te typen. Hoe doen die gasten dat toch?)
[Link niet meer beschikbaar]

Ik doe het trouwens omdat ik het leuk vind om te doen.
Om te zien dat ik er goed uit zie (zeker in vergelijking met leeftijdsgenoten)
Omdat ik niet naar een goed gebouwde vent kan kijken zonder te denken "waarom ik niet" ?
Ik hou wel van trainen (en door blessures moest ik andere sporten laten vallen, dus tijd voor een nieuwe uitdaging)
Ik vind het schitterend om te zien dat ik (langzaam) sterker wordt.
Ik hou van de discipline, eten, regelmaat, en af en toe juist wat minder is ook erg leuk.
Ik vind het interessant om er over te lezen en om er over te leren.
Ik vind cardio best leuk op zijn tijd.
Ik vind het schitterend als ik een XL-T-Shirt aantrek en hij "trekt" een beetje onder mijn oksels. (ik geef toe, het was een klein uitgevallen shirt, maar toch)
Ik vind het mooi om de resultaten van mijn inspanning te zien, zowel in de spiegel, als op de weegschaal, zowel erbij als eraf stemt me tevreden, omdat ik weet dat het doelbewust gebeurt.
en gewoon omdat ik het kan.

maar ik doe het niet alleen om er in de zomer even leuk uit te zien om oppervlakkige indruk te maken op het strand.
 
Santoz zei:
Dat hoor je ook niet vaak eigenlijk, is wel een leuke...
Oftewel is het datgene dat velen willen bekomen maar het niet zo expliciet zeggen.

ach ja, ik ben gewoon een eerlijke jongen :D

edit: let wel, ik wil alleen intimiderend zijn tegenover klootzakken
 
Laatst bewerkt:
Jay laat er geen gras over groeien.
 
Alle dingen die mooi zijn wil je toch showen. Je laat je Ferrari Enzo toch ook niet in de garage staan tijdens de zomer.
 
Alle dingen die mooi zijn wil je toch showen. Je laat je Ferrari Enzo toch ook niet in de garage staan tijdens de zomer.

Maar je koopt geen ferrari om er alleen in de zomer mee te rijden
 
de leeuw zei:
Maar je koopt geen ferrari om er alleen in de zomer mee te rijden

Nee natuurlijk niet :rolleyes:

Maar zomers is het wel leuker dan 's winters. En waarom zou je het niet doen, wanneer de kans zich voordoet. :D
 
Ik doe omdat ik het lekker vind voelen als ik weer 2 uur aan de ijzers heb gezeten en omdat ik me er zelf goed bij voel als ik in de spiegel kijk, ook doe ik het omdat ik vroeger een klein dikkertje was en dan wil je je doelen nog weleens hoog leggen
 
ik doe het omdat ik een lelijke k*tkop en geen zelfvertrouwen heb, daarnaast wil ik ook wel eens nken.
 
Ik vind het altijd grappig dat sommige zeggen dat ze het voor hun eigen doen :roflol:

Geloof me, NIEMAND doet het voor z'n eigen. Welke idioot zou er nog steeds zo hard trainen en eten als ie op een onbewoond eiland zit en er nooit meer af zou komen?? Inderdaad, helemaal niemand..
 
Brutez zei:
Ik vind het altijd grappig dat sommige zeggen dat ze het voor hun eigen doen :roflol:

Geloof me, NIEMAND doet het voor z'n eigen. Welke idioot zou er nog steeds zo hard trainen en eten als ie op een onbewoond eiland zit en er nooit meer af zou komen?? Inderdaad, helemaal niemand..

dan ken je mij nog niet.
 
Back
Naar boven