MuscleMeat

doen we het voor de zomer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutez zei:
Ik vind het altijd grappig dat sommige zeggen dat ze het voor hun eigen doen :roflol:

Geloof me, NIEMAND doet het voor z'n eigen. Welke idioot zou er nog steeds zo hard trainen en eten als ie op een onbewoond eiland zit en er nooit meer af zou komen?? Inderdaad, helemaal niemand..
als ik een spiegel zou hebben en wat apparatuur op dat eiland? Echt wel!
 
Brutez zei:
Ik vind het altijd grappig dat sommige zeggen dat ze het voor hun eigen doen :roflol:

Geloof me, NIEMAND doet het voor z'n eigen. Welke idioot zou er nog steeds zo hard trainen en eten als ie op een onbewoond eiland zit en er nooit meer af zou komen?? Inderdaad, helemaal niemand..

als er verder niks leuks te doen is zou ik zeker wel een paar palmbomen omhakken
en flink gaan trainen :D

of heb je het over een onbewoond eiland vol met lekkere wijfen die je
elke dag zo veel als je wilt mag palen ?
 
Jay Impol zei:
als er verder niks leuks te doen is zou ik zeker wel een paar palmbomen omhakken
en flink gaan trainen :D

of heb je het over een onbewoond eiland vol met lekkere wijfen die je
elke dag zo veel als je wilt mag palen ?

dan was t toch niet onbewoond?
 
Er is toch wel een internetaansluiting op dat eiland he, want zonder DBB kan ik het niet hoor (oh,, dus ik doe het voor jullie eigenlijk :))
 
wazzup zei:
Er is toch wel een internetaansluiting op dat eiland he, want zonder DBB kan ik het niet hoor (oh,, dus ik doe het voor jullie eigenlijk :))

Inderdaad, uiteindelijk doen we het allemaal voor elkaar.. :D
 
Mans zei:
ik doe het om ooit hopelijk 2pac te evenaren
die was toch dood??:eek:




ik powerlift voor mezelf en om mijn vrouwtje tevreden te houden:D:D
 
Brutez zei:
Ik vind het altijd grappig dat sommige zeggen dat ze het voor hun eigen doen :roflol:

Geloof me, NIEMAND doet het voor z'n eigen. Welke idioot zou er nog steeds zo hard trainen en eten als ie op een onbewoond eiland zit en er nooit meer af zou komen?? Inderdaad, helemaal niemand..

Ik wel.
 
Er was een tijd dat ik met een t-shirt op het strand lag, maar dat was snel voorbij! Zodra ik de aandacht kreeg (en ik train al vanaf m'n tiende) liet ik alles zien. Heerlijk om er goed uit te zien, aandacht/macht, geweldig! Mensen die met je op de foto willen, meiden om je nek, ik vind het prima hoor!! Het is alleen bijzaak, niet m'n doel...
 
Ik doe het voor de herfst.
 
Ik doe het om de grote van mijn penis te compenseren.
 
Man-Mountain zei:
dan was t toch niet onbewoond?

ik zie wijfen niet als echte personen geloof ik :eek: :D
 
Back
Naar boven