MuscleMeat

Dokter raad gewichttraining af

Bezoekers in dit topic

Sorry, ik ben niet zo slim.
 
zat even te lezen en wil toch ook wel eens weten waarom het zo slecht is voor je geest...
 
Stel jullie kunnen een maand, misschien wel langer, gedwongen NIET trainen en NIET op je eten letten.. hoe voel je je dan?
 
Even slecht als iemand anders die zijn favoriete hobby een maand niet kan doen.

Conclusie: je kan beter geen hobbies of interesses hebben ???
 
maar daar ging het toch nie over? hij zei dat zware inspanningen slecht is voor lichaam en geest... of heb ik het nou verkeerd? dat je niet te genieten bent als je gedwongen wordt nix te mogen doen snap ik, maar dat zware inspanningen slecht zijn voor je geest niet...
 
maar daar ging het toch nie over? hij zei dat zware inspanningen slecht is voor lichaam en geest... of heb ik het nou verkeerd? dat je niet te genieten bent als je gedwongen wordt nix te mogen doen snap ik, maar dat zware inspanningen slecht zijn voor je geest niet...

+1 ik ook niet.....
 
Nou, die dokter van jou kon het wel eens bij het rechte eind hebben! Zware lichamelijke inspanningen, ook dat sterkste man puinzooi gebeuren is natuurlijk zo mega slecht voor je lichaam en je geest!!! En dat anabolen rommel is natuurlijk ook zo slecht als wat ..mooi van buiten maar verrot van binnen!
En nou krijg ik vast reacties van gebruikers ..read this: (Die anabolen jongens die kunnen bijv. niet tegen mij op, zeker niet nu over een jaar of 15 a 20, ahahah ..ik zet er mijn beide auto's op!)

Ik train altijd zo zwaar als ik kan want ik ben niet anders gewent. Als ik dit niet doe dan ben ik gewoon niet te genieten. ook als ik bijv. een week of 2 niet mag trainen ..1 verkeerd woord tegen mij en ik barst uit! ...Maar als ik jou was zou ik gewoon doen waar jij je goed bij voelt he, alleen denk aan techniek ..en pak gewoon niet 'te' zwaar ..train met het koppie dan kan er volgens mij niet veel verkeerd gaan.

Who is this geek:rolleyes:
 
Fack joh! Woon je in een boerendorp of zo! Gewoon lekker doorgaan. Dood gaan we toch. Arnold Schwarzenegger leeft ook nog, dus waarom zou jij eerder kapot gaan. Lijkt mij dat je je spieren gewoon lekker moet trainen, die vangen tenminste alle klappen op! Sporten is het lekkerste wat er is. Dus ik zeg lekker doorgaan!!!
 
jah johh!


goeie bump
 
je dokter is een tard
 
Fack joh! Woon je in een boerendorp of zo! Gewoon lekker doorgaan. Dood gaan we toch. Arnold Schwarzenegger leeft ook nog, dus waarom zou jij eerder kapot gaan. Lijkt mij dat je je spieren gewoon lekker moet trainen, die vangen tenminste alle klappen op! Sporten is het lekkerste wat er is. Dus ik zeg lekker doorgaan!!!

Mooie bump.

OT: Jammer voor mijn dokter.:D
 
gewoon door blijven trainen.zulke dingen blijf je toch wel horen.
 
mijn dokter= namelijk een professor in de reumatologie in gent Prof veys zegt dat krachttraining zeer goed is en moedigd mij aan dit verder te doen! Het heeft vele voordelen.. mentaal en fysiek
 
Gewoon lekker trainen. Het is jouw lichaam dus jij bepaald. Wat mij trouwens opvalt is dat de "ouderen" die al vele jaren aan gewichtstraining doen er vaak een stuk jonger en beter uitzien dan mensen die dat niet doen. Plus, als je een beetje serieus bent, eet je ook nog eens gezond naast dat je traint wat dus ook weer een voordeel is. Maar goed, sommige mensen zitten liever met bier en chips op de bank dan dat ze iets actiefs doen.

komt door de HGH ;)
 
Back
Naar boven