Fitness Seller

dokter wou niet mee helpen aan bloedonderzoek.

Bezoekers in dit topic

gekkejevrie

Cool Novice
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
140
Waardering
38
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
goedemorgen.

ben/was van plan me eerste kuur te gaan nemen maar voor dat ik dat 100% wou, was ik eerst benieuwd naar me hormoonwaardes.
dus gisteren langs de huisarts geweest uitgelegd eerlijkheid duurt het langs tenslotte ging ze overleggen met mn eigen huisarts. conclusie wij werken niet mee hieraan het is geen medisch verantwoordelijk iets..

snap t niet als je er dan alles aandoet om goed geïnformeerd te worden alles laat nakijken. ze keuren het niet goed dat is logisch maargoed als je het wil doe je het toch wel

was even benieuwd of jullie ook bloedonderzoek hebben gedaan..

kuur die ik wou gebruiken was 8 weken test.2 weken deca.
 
Ze dekken zich in he; Stel dat je gaat kuren en er loopt iets fout, dan willen ze daar op geen enkele wijze bij betrokken zijn.
Waarom zou je (nu al) kuren? Je hebt reeds een zeer goede fysiek en je bent nog heel jong.
 
Prive laten testen.

Eurotje of 80 heb je complete test.
 
8 weken test en 2 weken deca zou ik niet doen. 10 weken test en 8 weken deca is beter.

Je kan naar andere dokter gaan. Als er iets fout gaat is het sowieso niet hun verantwoordelijkheid. Ze hebben niks te maken met je kuur of wat jij dan ook ik je privéleven doet. Als je wilt testen op eigen kosten kun je terecht bij medimark.
 
Medimark.nl

Heb ik 'm ook net laten doen, zit toevallig een vestiging echt letterlijk bij me om de hoek. Prima lui, zeuren verder nergens over. Ik zei dat 't met m'n sport te maken had, vrouwtje keek me even van top tot teen aan, glimlachte en zei dat het goed was dat ik m'n gezondheid voorop stelde.
 
Ik zou serieus nooit zeggen waarvoor ik de test laat doen. Ik zou gewoon zeggen dat het prive is en ik mijn lichaam wil opvolgen. Als je zegt dat het is omdat je aas neemt hebben ze de kans om er over te zagen. Ik geef hun die kans niet :)
 
bedankt voor de reacties kijk aas blijft altijd aantrekkelijk ik kan nog prima van me zelf gainen zo is het niet heb niks te klagen maarja groeien dat is t mooiste natuurlijk.
ik wacht er nog wel ff mee ik had anders de 21e den kuur besteld.

en snap dat er niks mee te maken willen hebben wat ik gelijk al in de gaten had toen ze zei ik ga even over leggen.
nog maar een jaartje zonder en kijken wat ik nog kan bereiken
thanks voor de snelle reacties.
 
Ik heb een goede ervaring met bloedwaardetest.nl Deze hebben zelfs een bb bloedwaarde meting als pakket.
 
Ik heb een goede ervaring met bloedwaardetest.nl Deze hebben zelfs een bb bloedwaarde meting als pakket.
hoe duur heeft dit je gekost?

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

medimark lijkt mij toch een duur grapje, had ze net gemaild hoeveel dit mij zou kosten kreeg dit terug als antwoord.


Hierbij doe ik u de prijzen toekomen :


Hdl, LDL, cholesterol en
Triglyceriden 20 euro
ALAT 8
ASAT 8
GGT 8
Vrij Testosteron 25
Testosteron 25
SHBG 25
Prolactine 25
FSH 15
LH 15
Oestradiol 25

Bloedafnamekosten 15
 
Inderdaad niet handig om te zeggen waarom je het gaat doen.
Waarom meer informatie geven dan nodig is.

Je wilt je waardes testen, punt.

Waarom is niet belangrijk, als ze er om vragen zeg je dat het privé is.
 
Vrij Testosteron 25
Testosteron 25

welke moet ik van de bovenstaande 2 kiezen? vrij of gewoon testosteron?
 
goedemorgen.

ben/was van plan me eerste kuur te gaan nemen maar voor dat ik dat 100% wou, was ik eerst benieuwd naar me hormoonwaardes.
dus gisteren langs de huisarts geweest uitgelegd eerlijkheid duurt het langs tenslotte ging ze overleggen met mn eigen huisarts. conclusie wij werken niet mee hieraan het is geen medisch verantwoordelijk iets..

snap t niet als je er dan alles aandoet om goed geïnformeerd te worden alles laat nakijken. ze keuren het niet goed dat is logisch maargoed als je het wil doe je het toch wel

was even benieuwd of jullie ook bloedonderzoek hebben gedaan..

kuur die ik wou gebruiken was 8 weken test.2 weken deca.
Slechte huisarts, misschien mooie tijd om over te stappen :)

Medimark.nl

Heb ik 'm ook net laten doen, zit toevallig een vestiging echt letterlijk bij me om de hoek. Prima lui, zeuren verder nergens over. Ik zei dat 't met m'n sport te maken had, vrouwtje keek me even van top tot teen aan, glimlachte en zei dat het goed was dat ik m'n gezondheid voorop stelde.
Wat kost dat dan?
 
Wat kost dat dan?

Ik liet niet test enzo testen, ik weet dat die hoger is dan normaal ( ik cruise opt moment dus heb er geen ruk aan te weten hoe hoog ie is ), voor alle cholesterolwaardes, alle leverwaardes, hematocriet moest ik 65 euro betalen.
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Slechte huisarts, misschien mooie tijd om over te stappen :)


Wat kost dat dan?
Hierbij doe ik u de prijzen toekomen :


Hdl, LDL, cholesterol en
Triglyceriden 20 euro
ALAT 8
ASAT 8
GGT 8
Vrij Testosteron 25
Testosteron 25
SHBG 25
Prolactine 25
FSH 15
LH 15
Oestradiol 25

Bloedafnamekosten 15
 
Ik heb nog geen gebruik gemaakt van het bb pakket. Op hun website staat dat deze 115 euro kost. Afname kosten zijn 19 euro.
 
ja...vondt eigelijk ook een beetje flauwekul dat ze me niet wouden helpen...aangezien bloedprikken altijd kan en wat dan de reden is maakt toch verder niet uit. bedoel je informeerd goed en dan helpen ze je niet naja dan niet this graag of heel niet.
 
ja...vondt eigelijk ook een beetje flauwekul dat ze me niet wouden helpen...aangezien bloedprikken altijd kan en wat dan de reden is maakt toch verder niet uit. bedoel je informeerd goed en dan helpen ze je niet naja dan niet this graag of heel niet.

Wat zij je dan tegen ze?

Hee dokter ik ga anabole gebruiken weet je, ken je ff me bloedprikke
 
Wat zij je dan tegen ze?

Hee dokter ik ga anabole gebruiken weet je, ken je ff me bloedprikke

Zei :o Come on bro

Ik kreeg ook geen insulinespuitjes mee omdat ze het niet vertrouwde.... Jammer maar waar
 
Ik zou serieus nooit zeggen waarvoor ik de test laat doen. Ik zou gewoon zeggen dat het prive is en ik mijn lichaam wil opvolgen. Als je zegt dat het is omdat je aas neemt hebben ze de kans om er over te zagen. Ik geef hun die kans niet :)

Inderdaad niet handig om te zeggen waarom je het gaat doen.
Waarom meer informatie geven dan nodig is.

Je wilt je waardes testen, punt.

Waarom is niet belangrijk, als ze er om vragen zeg je dat het privé is.
Dan verander je niets aan het feit dat er geen medische noodzaak is voor het testen van je bloedwaardes, waardoor zijn huisarts het nog steeds niet zal toelaten. Dit is hoe een huisarts zou moeten handelen, aangezien de verzekering niet is bedoeld voor handelingen zonder medische noodzaak. Hoewel je de bloedtests bij de huisarts zelf betaalt (mits je nog niet over je eigen risico heen zit), betaal jij niet voor het uitvoeren van het prikken. Er is geen medische noodzaak, dus de huisarts staat het niet toe. Vrij logisch lijkt me. Je moet het dus gewoon bij een particulier bedrijf laten doen.
 
Ik dacht dat je gewoon bloed mocht laten afnemen als je dat nodig acht ?
 
Back
Naar boven