Fitness Seller

DomiB - Moet toch een keer... en mijn cafeïne gebruik/misbruik.

  • Topic starter DomiB
  • Startdatum
  • Reacties 114
  • Weergaven 5K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Ja als je ermee kunt leven dat ze al volledig uit elkaar getrokken is door Jan en Alleman dan is dat prima toch :thumbs:

Nee j/k. Ik ga je vrouw geen sletje noemen. Natuurlijk komt niet iedereen daar voor een wip of aandacht, maar de meerderheid wel. Ik zou niet snel iets beginnen met een tinder meid. Zou dan het idee hebben dat er iets niet helemaal klopt.
:roflol:
 
En jij denkt dat dit ook niet is gebeurd met jouw vrouwtje?

Got bad news for you breh

Dát weet ik wel zeker. I was first in :) Ze is al bij mij sinds haar 15de.
 
Vervelend dat je dit al zo ervaart op jonge leeftijd, het aard van het beestje? Veranderingen horen erbij, komt goed man ;)

Yesss, ben een denker. Te veel. Denk teveel aan een ander en zet mezelf op de 2de plaats. Moet 't toch een keer leren om EERST aan mezelf te denken... :D
 
Yesss, ben een denker. Te veel. Denk teveel aan een ander en zet mezelf op de 2de plaats. Moet 't toch een keer leren om EERST aan mezelf te denken... :D

Ja klote is dat. Ik zie mensen om mij heen vaker onderuit gaan om dingen waarbij ik zoiets heb van ja vervelend maar er zijn ergere dingen, maar niet iedereen gaat hier hetzelfde mee om.
 
Aantal dagen niet gelogd... helaas.:roflol::roflol:

Vandaag weer een pull-day! Gisteravond tot 03:00 's nachts lopen gamen met vrienden, soort van LAN Party. Wel vet, maar brak als maar kan :D

Vanavond feest van mn broer, dus de nodige biertjes zullen wel genomen worden:bierbang:

18-07-2020

Planning:
Pull-ups:
4x15
Barbell rows: 4x8-12
Lat pulldown close grip: 4x8-12
Single arm cable row
Face pulls
Shrugs
Dumbell pronated/hammer curls



Voeding voor vandaag is het niet eens waard om te gaan loggen.... Dat zal uitkomen rond de 5000 kcal denk ik :roflol:
 
Ha, bier!

giphy.gif
 
Back
Naar boven