Fitness Seller

DomiB - Moet toch een keer... en mijn cafeïne gebruik/misbruik. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DomiB

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 mrt 2018
Berichten
337
Waardering
279
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Dus.... Goedemiddag allemaal!

Al een tijdje loop ik rond te lurken op dit forum en het ééns in de zoveel tijd plaats ik wat....

Voor degenen die mij niet kennen. Ik ben Dominic, 23 jaar, en wonend in het mooie oosten (Enschede)

Lengte: 1.80cm
Gewicht: 84kg
Vetpercentage: rond 11% - 12%.
Trainingsjaren: 5 jaar, waarvan 3,5 jaar serieus.

Ik ga hier proberen om elke dag een update te plaatsen over de training, voeding, en de dagelijkse shit waarmee we te maken hebben :flex: :eyebrow:
Zo kan ik ook mooi mijn trainingen bijhouden op een leuke interactieve manier! Op 12 augustus gaan we richting Gran Canaria, dus we hebben nog effe de tijd om goed te cutten.

Bench 1RM: 110kg op 93 kilo(fatty)
Squat 1RM: 170kg op ...kg??(probably fat)
Deadlift geen 1RM: 3x rond 180kg( also fat )

Morgen gaan de gyms hier om de hoek weer open zonder gekke regels, alleen de 1,5 meter en geen high fives :haha:

Current shape: Front
1593526186253.png


Moet even binnenkort een achterkant foto schieten. Hierboven is natuurlijk in perfect licht + pomp:roflol:

Mochten jullie vragen hebben, of juist tips, dan hoor ik dat graag!

PS: Ik heb Skatermarvin echt al een lange tijd gevolgd met alle plezier, dus ik heb ook rare vormen van strafcardio :windup:
 
net fysiek al!
 
net fysiek al!

Thanks man! We blijven keihard werken!

01-07-2020

Big Gym is weer open hier! Zit even te twijfelen wat voor workout ik ga doen vandaag. Pull/Push..?? Ik denk namelijk dat iedereen vandaag borst gaat trainen, en dat we in de rij staan om te gaan bankdrukken.
Heb de laatste tijd bij McFit in Duitsland getraind en daar een abonnement afgesloten voor telkens 4 weken. Ging prima! We moeten met alles blij zijn de laatste tijd!

De voeding van vandaag.... :hornyna:

07:00: 4 medium hele eieren + 2 plakjes bacon+ banaan+ 5ml olijfolie:eyebrow: (vitamines, d3, b12, multivit, omega)
08:00: Een kopje koffie op 't werk om effe wakker te worden. ( helaas tegenwoordig nodig *tussen de oren* )
dan tot hoever ik 't volhoud
12:00: 2 slices Tijgerbrood bruin + 2 plakjes kipfilet + barbells bananacore caramel protein bar + 17gr dark chocolate 85% cacaodrool:
15:00: 2 slices Tijgerbrood bruin + 2 plakjes kipfilet + barebells toffeebar+ whey shake:popcorn2:
16:30 PRE WORKOUT : 5150 Rich Piana 3/4 scoop ( moet echt caffeine minderen )
18:00/18:30: 2x Kipburger + 175 gr sperzibonen + 50/100gr spinazie (tot ik me verzadigd voel:coffeepc: ) + 100gr ovenfriet:burger:
20:30/20:45: 400gr magere kwark met een handje vol blauwe bessen.
22:15/22:30 pre bed: ZMA pilletjes(af en toe gebruik ik wel eens ZMA om beter en dieper te kunnen slapen, kan ook tussen de oren zitten. Het werkt in ieder geval!

Totaal KCAL: 2316 kcal 208C 92F 181P

Hebben jullie eventueel wat aan te merken aan de voeding, hoor ik dat graag!

Samen met mijn vriendin lopen wij elke avond een ronde van ongv 6/7km. Volgens de apple watch zou dat ongeveer 400/450 kcal moeten zijn.

We gaan het meemaken vandaag!
 
interesting ik volg!
 
Gister dus de eerste training in mijn "eigen" sportschool. Holy shit wat hebben ze alles aangepast, het is nu echt fucking mooi. Ze hebben de tijd goed gespendeerd om het e.e.a. aan te passen. ZIEK. Zou effe wat foto's maken vanavond.
Voeding van gister was ook slightly aangepast. Het waren geen kipburgers maar kipdijfilet shoarma. Ook prima en LESS calorieën. En 140gr ovenfriet ipv 100gr...:duh:

Ik zat dus te twijfelen om een push of pull workout te doen. Ik kwam binnen rond 16:45, echt super rustig. Alle benches beschikbaar. CHESTDAY IT IS :roflol: * viel te verwachten.

Chestday workout:
Flat bench:
warmup sets x3, daarna 3x8-10 80kg en 1x4 90kg. ( voelde lekker zo ) :schoot:
Dumbell incline bench: 4x10 26kg (TUT + MMC focussed ) :eyebrow:
Dumbell shoulder press: 4x 8-10 20kg ( control negatives )
Dumbell flies: 3x8-10 met 14kg beide handen en super slow:nanner:
Dumbell side raises: 5x15 met 10kg ( weer super slow, HEERLIJKE pomp )
Tricep overhead cable extension: Eigenlijk geen idee met hoeveel KG ik deze deed, in elke gym is het ook weer anders... 4x8-10
Tricep bar pressdown: 3x8-10 uitpompen.

Cardio: 15 minuten snelwandelen treadmill 100kcal?:dunno:
Avondwandeling: 4 km( iets korter ivm spelletjesavond bij vrienden ) :driving:


Heerlijke training, dit was de reden waarvoor ik deze gym had uitgekozen in het verleden. Wat een lekkere sfeer, veel ruimte en super mooi!

02-07-2020

Beetje kut opgestaan vanochtend, sliep laat vannacht en zat maar te draaien de hele tijd. Life goes on:pctired:. ongv 6,5 uur slaap.

DAN, de voeding van vandaag!

07:00: 4 medium hele eieren + 3 plakjes bacon+ banaan+ 5ml olijfolie + 20 gr dark chocolate 85% cacao (vitamines, d3, b12, multivit, omega)
08:45: KOFFIETIJDDD, 2 bakkies because why the fuck not.
12:00: 2 slices Tijgerbrood bruin + 2 plakjes kipfilet + barbells bananacore caramel protein bar + 17gr dark chocolate 85% cacao
15:00: 2 slices Tijgerbrood bruin + 2 plakjes kipfilet + barebells toffeebar+ whey shake
16:30 PRE WORKOUT : 5150 Rich Piana 3/4 scoop
18:00/18:30: 2x (IETS MET KIP:dunno: ) + 175 gr sperzibonen + 50/100gr spinazie (tot ik me verzadigd) + 140gr ovenfriet
20:30/20:45: 400gr magere kwark met slimpie ranja.
22:15/22:30 pre bed: ZMA pilletjes(af en toe gebruik ik wel eens ZMA om beter en dieper te kunnen slapen, kan ook tussen de oren zitten. Het werkt in ieder geval!

Totaal KCAL: 2231 kcal 198C 92F 185P ( eigenlijk ongeveer dezelfde voeding als gister, because I am lazyyyy..

Vandaag gaan we dus even een PULL workout doen. De gym heeft een aantal nieuwe apparaten aangeschaft die mij gister al de hele tijd aan zaten te staren👀, dus die gaan we maar eens effe goed gebruiken.
Zin aan!

Op het werk gaan ze fuseren, en heb ik dus te horen gekregen dat ik richting Assen zou moeten verkassen.... woon zelf in Enschede. Wat dacht je dan.....Voel me letterlijk ge:hornyna:
 
In!
 
Vanavond filmavond met de vriendin, zou eerst terras gaan, maar dat gaat niet door!
Kcal worden waarschijnlijk een beetje aangepast, aangezien er wel hapjes op tafel komen! Genieten mag altijd!

Veel cardio, en staan achter mijn bureau op 't werk voor extra verbranding :roflol:
 
Erg goede shape kerel! In! :marvin:
 
Gister de 2de training gehad, PULL day. Was wel weer lekker hoor! Voor een aantal jaren heb ik 6 keer per week getraind, dit heb ik nu aangepast naar 4. Heb 't gevoel dat ik meer rust nodig heb de laatste tijd + mijn sociaal leven ging er onder lijden. Tuurlijk moet je dedicated naar de gym gaan maar dat kan ook prima met 4 dagen in de week. De sportschool is belangrijk alleen de relatie tussen familie/vrienden ook idem dito. Vanavond een verjaardag waar ik me probeer in te houden :pepsi:

Pull training 02-07-2020:
Deadlifts ( maanden niet gedaan ) :
3x5 130kg (fucking zwaar ineens):roflol:
Lat Pulldown : 4x12 58kg ( Lekkere pomp in de lats )
Seated cable row: 4x12 62kg
Pull-ups uitpompen: 3x15 BW
Rear delt pec deck: 5x12-15 met 45kg (veel sets+reps, wil ze prio geven) :flexbiceps:
Dumbell shrugs: 4x10 met 36kg ( bovenin 3 seconden vasthouden ) LEKKERRR :lifter:
Dumbell curl: 3x12 14kg (Control negatives)
Dumbell hammer curl voor het lichaam langs : 3x12 16kg (lekkere pomp, veinz poppin)

Overal een prima training, die deadlifts zijn btw wel echt drama. Maar dat zou wel snel terugkomen verwacht ik :laugh:

DAN EEN RUSTDAG

03-07-2020
-----------------------------------------------------------

De voeding voor vandaag:
07:00
: 4 medium hele eieren + 3 plakjes bacon+ banaan+ 5ml olijfolie + 20 gr dark chocolate 85% cacao (vitamines, d3, b12, multivit, omega)
08:45: KOFFIE, Eigenlijk is die koffie op 't werk niet te zuipen, maarja heh. + Vitamin well hydrate water ( lekker spul )
12:00: 2 slices Tijgerbrood bruin + 2 plakjes kipfilet + barbells bananacore caramel protein bar
15:00: 2 slices Tijgerbrood bruin + 2 plakjes kipfilet + barebells toffeebar+ 15gr cashews + whey shake
17:30: 175gr Vivera Shoarma(LEKKER SPUL MAN!) + 200gr sperzibonen
20:30/20:45: 400gr magere kwark met slimpie ranja.
22:15/22:30 pre bed: ZMA pilletjes(af en toe gebruik ik wel eens ZMA om beter en dieper te kunnen slapen, kan ook tussen de oren zitten. Het werkt in ieder geval!

Totaal KCAL: 2099K 198C 98F 190p * Dit is ongeveer wat t zou gaan worden * Vanavond verjaardag dus dat kan ieeeeeets anders worden.

Verder dus lekker rusten! Ik moet eerlijk zeggen dat wanneer ik meer rust mijn lichaam me ook beloond, geen kleine rare pijntjes. Betere hormoonbalans(zo voelt het iig:roflol:) EN betere slaap.

Ik moet echt leren om na 14:00 eigenlijk geen cafeïne meer te nemen, aangezien quarter life is na 12 uur nog steeds in je systeem, dan pit ik al.
Als ik pre workout neem om 16:15 en er zit 300mg cafeïne in, heb ik dus rond 22:30 nogsteeds 140-150mg caffeine in mijn systeem. Ja ik kan slapen maar het belemmerd dus nog steeds de slaap!

Dus vanaf vandaag na 14:00 geen cafeïne meer. Hoe we dat met sporten gaan doen zien we wel... haha..

Verder iedereen een fijne fucking vrijdag :flexing:
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is die koffie op 't werk niet te zuipen, maarja heh
Haha herkenbaar :emo:

Hoe lang ben je van plan de cut door te trekken?
 
Haha herkenbaar :emo:

Hoe lang ben je van plan de cut door te trekken?

Nou, 12 augustus ga ik naar Gran Canaria. Wil dit jaar echt lean lean staan. Vorig jaar naar Spanje gegaan op 13%, prima look maar nog niet hoe ik dat had gedacht. Nu komen de aderen zelfs bij mn abs en v-line + aderen op mijn arm die ik nog nooit heb gezien. Ik heb dus nog wel een aantal weken voordat ik op vakantie ga. Ik wil ook niet te ver gaan ivm muscle loss :roflol: Ik ga nu nog even cutten totdat ik echt lean sta, dan maintainen tot de vakantie :lifter: Ben optijd begonnen dit jaar.
 
Mooi vooruitzicht! Gezien je huidige shape moet dat toch zeker lukken ook! Succes :lifter:
 
Nette fysiek man, ik ben in!

Enschede verruilen met Assen is wel een flinke stap, daar wil je eigenlijk maar 1 weekend per jaar (TT) zijn...
 
Nette fysiek man, ik ben in!

Enschede verruilen met Assen is wel een flinke stap, daar wil je eigenlijk maar 1 weekend per jaar (TT) zijn...

Yes thanks! Welkom! En idd de TT is het nog waard.... Het is wachten op een nieuwe functie intern in Enschede. Zo ben je uiteindelijk met een vast contract nog steeds onzeker over de toekomst. Nice :duh:
 
Lekker gerust gister! Verjaardag gehad, dus de voeding was wat aangepast. Een klein stukje appeltaart gehad+wat naturel chips. Bij thuiskomt nog een whey shake gehad voor het gevoel:haha:

Vandaag gaan we de benen even goed uit elkaar trekken! Met wat squats en leg presses:lifter:

04-07-2020:

Voeding is vrij gevarieerd vandaag+verjaardag van een vriendin:klink:. Ga niet zuipen, maar waarschijnlijk wel wat snacks, dus compensatiegedrag is noodzakelijk:rocknana:
Net ontbeten:
2x Tijgerbrood bruin met kaas en 4 slices bacon + barebells banana core + 17gr cacao 85 dark chocolate :zuip:

We gaan ‘t meemaken wat er vandaag allemaal gegeten en niet gegeten wordt! Veel cardio vandaag hoogst waarschijnlijk !

Allemaal een fijn weekend!
 
dan had je beter iets van kip+veggies kunnen eten ipv kaas en bacon :D wel lekker:)
 
Back
Naar boven