dominante spiergroepen in mens physique

Discussie in 'Wedstrijden en Wedstrijdvoorbereiding' gestart door muscles&fitness, 24 okt 2018.

XXL Nutrition Voorbereiding

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. muscles&fitness

muscles&fitness Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Wanneer ik kijk naar men's physique, valt het op dat iedereen een wijde rug en brede schouders hebben, die dominant staan aan de armen...

wordt door men's physique competitors hierop "expres" harder op getraind om zo'n look te krijgen?

ik ben zelf nogal gespierd met een brede rug maar ik vind het moeilijk om bijvoorbeeld een goeie lat spread te doen (niet per se de lat spread maar het breed maken van mijn rug), terwijl ik andere jongens zie die daar totaal geen moeite mee hebben en hun rug is lang niet zo gespierd als die van mij. Is hiervoor een bepaalde training voor qua poseren of zou ik mijn rug op een andere manier moeten trainen om hem breed te kunnen maken?

2. mucci

mucci Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.673
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    94kg
    In mens physique is upperbody het belangrijkst. Ik ken er die om die reden benen 1x in de twee maand trainen.

Veel oefenen op latspread en je lats leren te flaren want die poses met de hand in de zij is met een lat die geopend is

Veinsta vindt dit leuk.
  3. Schwarzeneggertje

Schwarzeneggertje Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.002
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Massa:
    110kg
    Vetpercentage:
    15%
    Wat Mucci zegt. Probeer hierbij je schouderbladen naar buiten te trekken. Als dat goed lukt is ook je double biceps pose meteen veel beter. Verder chin ups en pull ups opnemen in je schema, met nadruk op slow negatives en "beneden uithangen".

4. Jwdoetookmee

Jwdoetookmee Monstrous Giant Elite Member

Leuk Bevonden:
    5.748
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    6%
    t zal je verbazen hoeveel massa mensen op het podium hebben wanneer ze op een vergelijkbaar vet% staan als jij zelf staat. En ja, die bewering kan ik maken zonder dat ik weet op welk % je staat

5. Wanna

Wanna Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    32
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    86kg
    Vetpercentage:
    14%
    Vind het eerder dominant staan aan de benen

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie