MuscleMeat

dominante spiergroepen in mens physique

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 sep 2016
Berichten
7
Waardering
8
Lengte
1m83
Wanneer ik kijk naar men's physique, valt het op dat iedereen een wijde rug en brede schouders hebben, die dominant staan aan de armen...

wordt door men's physique competitors hierop "expres" harder op getraind om zo'n look te krijgen?

ik ben zelf nogal gespierd met een brede rug maar ik vind het moeilijk om bijvoorbeeld een goeie lat spread te doen (niet per se de lat spread maar het breed maken van mijn rug), terwijl ik andere jongens zie die daar totaal geen moeite mee hebben en hun rug is lang niet zo gespierd als die van mij. Is hiervoor een bepaalde training voor qua poseren of zou ik mijn rug op een andere manier moeten trainen om hem breed te kunnen maken?
 
In mens physique is upperbody het belangrijkst. Ik ken er die om die reden benen 1x in de twee maand trainen.

Veel oefenen op latspread en je lats leren te flaren want die poses met de hand in de zij is met een lat die geopend is
 
Wat Mucci zegt. Probeer hierbij je schouderbladen naar buiten te trekken. Als dat goed lukt is ook je double biceps pose meteen veel beter. Verder chin ups en pull ups opnemen in je schema, met nadruk op slow negatives en "beneden uithangen".
 
Wanneer ik kijk naar men's physique, valt het op dat iedereen een wijde rug en brede schouders hebben, die dominant staan aan de armen...

wordt door men's physique competitors hierop "expres" harder op getraind om zo'n look te krijgen?

ik ben zelf nogal gespierd met een brede rug maar ik vind het moeilijk om bijvoorbeeld een goeie lat spread te doen (niet per se de lat spread maar het breed maken van mijn rug), terwijl ik andere jongens zie die daar totaal geen moeite mee hebben en hun rug is lang niet zo gespierd als die van mij. Is hiervoor een bepaalde training voor qua poseren of zou ik mijn rug op een andere manier moeten trainen om hem breed te kunnen maken?
t zal je verbazen hoeveel massa mensen op het podium hebben wanneer ze op een vergelijkbaar vet% staan als jij zelf staat. En ja, die bewering kan ik maken zonder dat ik weet op welk % je staat
 
Vind het eerder dominant staan aan de benen
 
Back
Naar boven