AndroidHealthClinic

Dominick Cardone 21 jr (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie poten, vastus medialis komt er erg mooi uit.
 
Zalige poten ja!
 
Doet me echt denken aan een dennis wolf fysiek met zijn FDB.
Korte lats, lang en recht bovenlichaam met korte benen.
 
mooi fysiek
 
Hij heeft de Heavyweight klasse gewonnen op de NPC National Championships 2014.

22243-dominick-cardone-69_final.jpg


22243-dominick-cardone-65_final.jpg


22243-dominick-cardone-57_final.jpg


22243-dominick-cardone-51_final.jpg


22243-dominick-cardone-47_final.jpg


22243-dominick-cardone-39_final.jpg


22243-dominick-cardone-27_final.jpg


22243-dominick-cardone-145_final.jpg
 
Foei lelijke shape als je het aan mij vraagt.
Hij lijkt wel 2 weeks out te staan. Tenminste, als ik er zo bij sta qua vocht en vet ben ik 2 weeks out :D
 
dus nu heeft ie zijn pro card ?
 
Moet je daar niet de Overall voor winnen? Ik heb de NPC contest wel gevolgd op MD en ze zeiden dat het niveau dit jaar wat minder was.... hahahahaha Ik heb daar maar weinig mindere fysieken gezien hoor!
Ik vond de mappers er ook vrij bruut bij staan en ze waren met hééééél veeeel.
 
Dit idd, brute pic
Podium pics zijn niet best..


IDD, snap dat eigenlijk niet goed die week voor de contest worden er steeds van alle protocollen toegepast maar als die nu er gewoon bij zou staan zoals op de vette pic in de keuken is het toch al oke? Tan erop en klaar ...

Je ziet dat zoveel 1-2weeks out perfect en on stage ???
 
IDD, snap dat eigenlijk niet goed die week voor de contest worden er steeds van alle protocollen toegepast maar als die nu er gewoon bij zou staan zoals op de vette pic in de keuken is het toch al oke? Tan erop en klaar ...

Je ziet dat zoveel 1-2weeks out perfect en on stage ???

Idd gewoon niks meer aan doen.
Lijkt wel of mensen in die laatste week de boel nog verpesten en alleen maar slechter on stage komen..
 
Sommige mensen zijn altijd zooo jelly/afgunstig ... deze gast is 21 en kijk hoe hij erbij staat .
al is hij bwv onn vanaf zijn 17de .... boeiend
 
Sommige mensen zijn altijd zooo jelly/afgunstig ... deze gast is 21 en kijk hoe hij erbij staat .
al is hij bwv onn vanaf zijn 17de .... boeiend

Wie zegt dat de mensen hier afgunstig zijn? Jelly natuurlijk wel maar dat ben jij ook.

Kritisch en afgunstig zijn heel andere dingen. Wij constateren gewoon dat hij er in zijn keukentje stukken beter bij stond dan op het podium waar hij nog veel te veel vocht vasthield.
 
IDD, snap dat eigenlijk niet goed die week voor de contest worden er steeds van alle protocollen toegepast maar als die nu er gewoon bij zou staan zoals op de vette pic in de keuken is het toch al oke? Tan erop en klaar ...

Je ziet dat zoveel 1-2weeks out perfect en on stage ???

Idd gewoon niks meer aan doen.
Lijkt wel of mensen in die laatste week de boel nog verpesten en alleen maar slechter on stage komen..

Dit komt omdat ze last minute dingen lopen te wijzigen.

Ze zijn onzeker over hun shape en gaan drastische veranderingen brengen. Of ze hebben gewoon een techniek die niet voor hun werkt.

Ik begrijp t ook niet hoe je op dat niveau zulke fouten kan maken.

Ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon simpel is.
 
Dit komt omdat ze last minute dingen lopen te wijzigen.

Ze zijn onzeker over hun shape en gaan drastische veranderingen brengen. Of ze hebben gewoon een techniek die niet voor hun werkt.

Ik begrijp t ook niet hoe je op dat niveau zulke fouten kan maken.

Ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon simpel is.

Het is alleen simpel als je bodyenfit supps gebruikt toch? Volgens mij was je vergeten dat erbij te zetten
 
Dit komt omdat ze last minute dingen lopen te wijzigen.

Ze zijn onzeker over hun shape en gaan drastische veranderingen brengen. Of ze hebben gewoon een techniek die niet voor hun werkt.

Ik begrijp t ook niet hoe je op dat niveau zulke fouten kan maken.

Ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon simpel is.

Volgens mij Is dit toch anders als je met hgh & slin aan de gang gaat.. Ze willen zo vol mogelijk het podium op maar maken daar denk ik de fout
 
Wie zegt dat de mensen hier afgunstig zijn? Jelly natuurlijk wel maar dat ben jij ook.

Kritisch en afgunstig zijn heel andere dingen. Wij constateren gewoon dat hij er in zijn keukentje stukken beter bij stond dan op het podium waar hij nog veel te veel vocht vasthield.

Ik zeg dat .... lees alle posts maar terug dan .
Ik ga geen namen noemen maar 100 % afgunst .
en ik jelly op hem ... mwah ik ben alleen jaloers op arnold & antoine voor de rest zoeken ze het maar uit :p
 
Back
Naar boven