XXL Nutrition

Dominos pizza (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Barbapapaatje

Novice
Lid geworden
21 jun 2020
Berichten
10
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
> 50%
Goedendag heren,

Ik ben bezig geleidelijk droog te trainen. Wat vinden jullie van dominos pizzas 1x in de week in je schema toe te voegen ? Ik neem altijd de pizzachef pizza pleur het meeste kip wat mogelijk is erop, paprika, rode ui, verse tomaat, champignons. Kreeg hem net binnen opzich zit er weinig kaas op dus vet is laag en saus valt ook wel mee. Heb soms toch dat ik echt geen zin heb om te koken en denk dan last minute laat me een pizza bestellen. Ik hoor graag van jullie
 

Bijlagen

  • 20200621_183003.jpg
    20200621_183003.jpg
    460 KB · Weergaven: 521
Trol alert High risk ..
 
Trol alert High risk ..
Is geen troll hoor ben bloed serieus iedereen zegt weer wat anders ik hou me gewoon aan me kcal die ik moet eten alleen ben ik verward omdat iedereen wat anders noemt. Jammer dat jij het weer niet serieus opvat bedankt voor je warme welkom.
 
Je weet dus al dat de energiebalans doorslaggevend is voor een succesvolle cut. Waarom stel je de vraag dan nog?
Ik vroeg mij gewoon af of iets als dit 1x per week inplaats van mijn volledig gezonde maaltijd kon. Ik eet over het algemeen geen suikers zowel max 30 gram per dag. De een zegt dat macros boeien en de ander zoals Greg Doucette zegt dat macros tellen geen meter uitmaakt zolang je je eiwitten maar binnen krijgt en je kcal kloppen.
 
Vraag me af waarom je al die moeite neemt voor deze vraag , account aanmaken enz ..

Gebruik eens Google man

het boeit geen fl*kker , kcal zijn kcal .. echter zit er wel een verschil in vetten , transvetten enz ..
 
Goedendag heren,

Ik ben bezig geleidelijk droog te trainen. Wat vinden jullie van dominos pizzas 1x in de week in je schema toe te voegen ? Ik neem altijd de pizzachef pizza pleur het meeste kip wat mogelijk is erop, paprika, rode ui, verse tomaat, champignons. Kreeg hem net binnen opzich zit er weinig kaas op dus vet is laag en saus valt ook wel mee. Heb soms toch dat ik echt geen zin heb om te koken en denk dan last minute laat me een pizza bestellen. Ik hoor graag van jullie
Ziet er wel echt uit als een mega vieze pizza.
 
Ik vroeg mij gewoon af of iets als dit 1x per week inplaats van mijn volledig gezonde maaltijd kon.
Als jij 1x per week pizza eet en de rest van de week 100% clean, eet je nog steeds gezonder dan 99% van de bevolking.
 
ik eet altijd gewoon waar ik zin in heb als mijn kcal maar uit komen.
Het lukt mij prima om te cutten en of te bulken.
 
Ik vroeg mij gewoon af of iets als dit 1x per week inplaats van mijn volledig gezonde maaltijd kon. Ik eet over het algemeen geen suikers zowel max 30 gram per dag. De een zegt dat macros boeien en de ander zoals Greg Doucette zegt dat macros tellen geen meter uitmaakt zolang je je eiwitten maar binnen krijgt en je kcal kloppen.
:roflol:
Je weet dat macro’s een afkorting is voor macronutriënten oftwel eiwitten, koolhydraten en vetten? Dus je spreekt jezelf tegen nu.
 
Waarom maar 1 keer in de week pizza? Gewoon omad dieet volgen. Kun je zelfs met een pizza spicy chicken meatlover 40 cm xxl family pizza nog cutten.
2340 kcal
71 gram vet
283 gram koolhydraten
140 gram eiwitten.
 
Waarom maar 1 keer in de week pizza? Gewoon omad dieet volgen. Kun je zelfs met een pizza spicy chicken meatlover 40 cm xxl family pizza nog cutten.
2340 kcal
71 gram vet
283 gram koolhydraten
140 gram eiwitten.
Een normaal mens zit dan natuurlijk wel al gauw aan zijn kcal behoefte. Ik ben bevoorrecht dat ik doorgaans prima kan cutten op 4000 kcals, naar voor normale mensen is deze grens bij 2340 kcal al snel bereikt. TS weegt maar 78 kg, ik ken zijn activiteitsniveau niet, maar doorgaans cut je dan wel op een 2340 kcal. Lijkt me niet handig om behalve een pizza niks te eten de rest van de dag.
 
Domino's ziet eruit als een pizza, maar ik vind domino's echt niet te vergelijken met een pizza van de Italiaan. De pizzasessie bij ons op het werk is tegenwoordig bij ons een pad thai sessie geworden, omdat iedereen tot dezelfde conclusie kwam: domino's is generic rotzooi en de Kcal niet waard :headbang:
 
Als je met 1 pizza en een lekkere milkshake nog onder je onderhoud uitkomt per dag, kun je dat ook prima eten. Wel saaie en korte voedings logs, daarentegen zeer overzichtelijk.
 
Back
Naar boven