Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Sigaretje roken.Ik trap af met: Wat doe de bomontmantelaar van de explosievenopruimingsdienst als er geen explosieven op te ruimen zijn?
Hetzelfde als de brandweer wanneer er geen brand is.Sigaretje roken.
P.S. Denk gewoon zijn vak blijven onderhouden (oefenen, nieuwe technieken, nieuwe technologie, etc.)
Voor het magazijn(tje)?Waarom zit er een inbraakalarm op de shop van een 24/7 open tankstation,?
Hetzelfde als de brandweer wanneer er geen brand is.
---
Waarom zit er een inbraakalarm op de shop van een 24/7 open tankstation,?
Jij komt voor de krijgsraadWanneer krijg ik mijn moderator-proces met Bram Moszkowicz als raadsheer?
Ik bedoelde meer te zeggen: oefenen, skills onderhouden, kennis uitbreiden etc.In Nederland rukt de brandweer denk ik wel vaker uit dan de EOD. Of heb ik dat mis?
Volgens mij mag hij nog niet iemand vertegenwoordigen, uiteraard mag hij wel adviseren.Wanneer krijg ik mijn moderator-proces met Bram Moszkowicz als raadsheer?
Nee, dat is niet nodig. Maar hoe je ook reageert, je kunt niet ' niet communiceren '.Nog eentje dan.
Dient een retorische vraag altijd onbeantwoord te blijven?