• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Domste Uitspraken Rond om Bodybuilding ,Doe mee!

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
We horen rare dingen over onze sport en er rond om heen. Maar sommige dingen wil ik echt met je delen!

Hier is mij Top 5

en laat me die van jullie ook weten!

Top 5

Op nummer 1 en dat is ook de mooiste van allemaal :D

1. Wow Gozer, Die Ryubolic van jouw werkt echt goed ik voel het al na een dag!
( de nerd wist niet dat het davitamon pilletjes in ander potje waren :P )

2. Wow kijk me triceps groeien. En dan wijzend naar ze biceps :D

3. Die jongens ( wijzend naar flex blaadje ) zitten echt niet aan de hormonen hoor.

4. Dit zei een n*ger met een accent tegen me : Jij beetje anabole drinken he? heel veel anabole drinken jij ? Ja met de liters zei ik :D

5. Wat lult je man! Whey is helemaal geen snel eiwit! ( ging maar niet in discussie want hij was 6x zo groot als mij :P )

oh oh en wie zegt dat bodybuilding niet gezond voor je is! poeh lachen is toch gezond voor je :D nou heb me dood gelachen :P

1: Iedereen die al een beetje gespierd over het strand loopt: Owww anabolen
2: Anabolen is allemaal lucht en nep, zo kan ik het ook wel
3: Kijk die gast stoer doen met ze spieren
4: Zonder anabolen wordt je nooit gespierd
5: Het duurt minimaal 10 jaar voor je een beetje gespierd bent als je naturell traint

Dit zijn de domere van niet wetende

1. Ryubolic wie is er niet HUUUGE mee geworden!
2. Van die Ryubolic wordt je net zo stoer als Ryu (van Streetfighter)
3. Van bodybuilden krijg je een kleine leuter!
4. Bodybuilders zijn dom!
5. Bodybuilders zijn stijf..

1. Je kan mensen die anabolen gebruiken herkennen aan hun dunne / dikke nek (heb beide varianten gehoord)
2. Ik wil niet met gewichten trainen want dan word ik te gespierd (dikwijls vernomen van vrouwen)
3. Als je ophoudt met trainen worden al je spieren omgezet in vet

1. Bodybuilders zijn dom en agressief
2. Bodybuilders die kuren, zijn lui. Ze hoeven er niets voor te doen en die nepspieren vliegen er vanzelf aan.
3. Bodybuilders kunnen nog geen baksteen optillen
4. Bodybuilders hebben verkorte spieren, dus ze kunnen niet lenig zijn.
5. Bodybuilders krijgen Hem niet meer omhoog.

1. **** off man die spieren van jou zijn allemaal pap!
2. Hahah jij traint zeker niet meer jij spuit alleen!
3. Loop eens niet zo ****ing breed man, patser!(terwijl je er niets aan kunt doen)
4. He man, sla me nou niet he, met jou wil ik geen ruzie(laatst een gast bij de wc van een club die dat zomaar zei). Of laatst een uitsmijter bij een tent, die zei van 'we gaan geen ruzie zoeken vanavond he!'. Straal blijkbaar agressie uit.

Man-Mountain zei:
1. **** off man die spieren van jou zijn allemaal pap!
3. Loop eens niet zo ****ing breed man, patser!(terwijl je er niets aan kunt doen)
4. He man, sla me nou niet he, met jou wil ik geen ruzie(laatst een gast bij de wc van een club die dat zomaar zei). Of laatst een uitsmijter bij een tent, die zei van 'we gaan geen ruzie zoeken vanavond he!'. Straal blijkbaar agressie uit.

dát herken ik ! had ik laatst ook.. stond in discotheek.. was er ruzie en ik stond er best dichtbij.. toevallig. en ik deed nix. keek alleen. komen der 2 gasten later naarmij toe: hey beetje rustig doen jij he ! niet zo agressief zijn... je moet niet zoveel fitnesse !

ik denk HUH?!?! naja ik keer lachen en liep toen verder.. sjonge jonge zeg. doie lullo's.

Zóóó, even copieren van Kale want daar ben ik het 100% mee eens:

1. Bodybuilders zijn dom en agressief
2. Bodybuilders die kuren, zijn lui. Ze hoeven er niets voor te doen en die nepspieren vliegen er vanzelf aan.
3. Bodybuilders kunnen nog geen baksteen optillen
4. Bodybuilders hebben verkorte spieren, dus ze kunnen niet lenig zijn.
5. Bodybuilders krijgen Hem niet meer omhoog.

Met dank aan mijn ouders/familieleden:
"Die supplementen enzo is allemaal onzin, als je gewoon gevarieerd eet krijg je alles binne wat je nodig krijgt, zoveel eiwit is nergens voor nodig"

(op het 1e gezicht misschien nie zo erg maar als je em al meerdere malen te horen heb gehad begint ie toch flink irritant te worden)

"Die supplementen enzo is allemaal onzin, als je gewoon gevarieerd eet krijg je
alles binne wat je nodig krijgt, zoveel eiwit is nergens voor nodig"

Oooh! Da's een goeie! Héél veel gehoord! :thumbs:

Frenkpie zei:
dát herken ik ! had ik laatst ook.. stond in discotheek.. was er ruzie en ik stond er best dichtbij.. toevallig. en ik deed nix. keek alleen. komen der 2 gasten later naarmij toe: hey beetje rustig doen jij he ! niet zo agressief zijn... je moet niet zoveel fitnesse !

ik denk HUH?!?! naja ik keer lachen en liep toen verder.. sjonge jonge zeg. doie lullo's.

idd, ze gaan altijd uit van de breedste, trieste gasten

Die supplementen enzo is allemaal onzin, als je gewoon gevarieerd eet krijg je

same here.. erg motiverend als je moeder elke keer zit te zeuren als ze een paar bakken kwark moet halen.... :mad:

Offuuh...

:"Ik wil niet TE groot worden hoor"
Om vervolgens lekker te gaan fietsen met de weerstand op 11 om zo lekker dikke (maar gewoon niet te dikke benen, maar gewoon mooi weet je wel) benen te krijgen... NERDS!

1. Bodybuilders zijn langzaam :headbang:
2. Bodybuilders hebben geen kracht...
3. Wat heb je nou aan die spieren?
4. Afbreken, opbouwen, afbreken, opbouwen...weet je dat zeker :D?

Laatst bewerkt:
- Dat jojo-en met je gewicht is slecht voor je (word je vet van)
- zoveel eiwit is slecht voor je (nieren) ! (eetmeter software zegt het ook iedere dag)
- waarom ga JIJ op dieet ?
- jij drinkt pure olie zo uit een fles ???

en ook veelzeggend zijn die blik toen ik zei dat ik op dieet ben en daarom een steak van 400 gram bestel in het restaurant, maar toen hij vroeg of ik er ook aardappels bij wilde ik zei "ik zei toch dat ik op dieet was" .... (ok, was eigenlijk een geintje, eerste dag van de cut, maar toch...)

- en bulken een dieet noemen snappen ze ook al niet.

W

# 1 : Dat zijn geen echte spieren, allemaal spieren uit pottekes ( fav; van men stiefpa )

# 2 : BB'ers zijn niet sterk

# 3 : BB'ers die spuiten moeten er niks voor doen ( die pro's zijn allemaal nep )

# 4 : BB'ers krijgen hem niet meer recht ... ( ze zouden eens moeten weten )

# 5 : Van al dat eten wordt je dik en dat krijg je er later nooit meer af, je wordt een papz*k.

Maar laat ze maar doen, als ik men dubbel bicep pose doe voor de spiegel na de training en die pomp voel weet ik waarvoor ik het doe! HEERLIJK
Wij zijn tenminste mensen die er alles voor doen om er ripped en huge uit te zien, om er uit te zien zoals de man en vrouw er voor bestemt was! Het sterke en zwakke geslacht heeft niks mee te maken of je nu man of vrouw bent, wel of je aan BB doet of niet ... WE RULE :D

Oh, nog eentje...

"Professionele BB-ers zijn walgelijk lelijk !
(mannen, en vrouwen helemaal, stelletje lelijke manwijven)"

Lijkt mij een kwestie van smaak. Ik vind het ook vreselijk wat sommige dames zichzelf aan doen (mannen iets minder), maar ik heb wel respect voor de discipline en het doorzettingsvermogen dat er voor nodig is om dat te bereiken. Maar ik vind magere scharminkels ook niet echt appetijtelijk en vetz*kken nog veel walgelijker. (maar dat is persoonlijk)

W.

qua uiterlijk lijken die vrouwen idd nergens op maar heb er wel enorm respect voor meer dan bij mannen zelfs !

dit terzijde

"Die supplementen enzo is allemaal onzin, als je gewoon gevarieerd eet krijg je

váák gehoord

zoiezo veel dingen die al gezegd zijn hoor ik wel eens voorbijkomen

Die supplementen enzo is allemaal onzin

Nou, dat is wel voor een gedeelte waar.. BB-ers zijn af en toe wel echt goed gelovig. Natuurlijk niet de goed geinformeerde bezoekers van dit forum, maar die anderen dus :eyebrow:

W. (let wel voor een gedeelte he !)

Back
Naar boven