- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
We horen rare dingen over onze sport en er rond om heen. Maar sommige dingen wil ik echt met je delen!
Hier is mij Top 5
en laat me die van jullie ook weten!
Top 5
Op nummer 1 en dat is ook de mooiste van allemaal
1. Wow Gozer, Die Ryubolic van jouw werkt echt goed ik voel het al na een dag!
( de nerd wist niet dat het davitamon pilletjes in ander potje waren )
2. Wow kijk me triceps groeien. En dan wijzend naar ze biceps
3. Die jongens ( wijzend naar flex blaadje ) zitten echt niet aan de hormonen hoor.
4. Dit zei een n*ger met een accent tegen me : Jij beetje anabole drinken he? heel veel anabole drinken jij ? Ja met de liters zei ik
5. Wat lult je man! Whey is helemaal geen snel eiwit! ( ging maar niet in discussie want hij was 6x zo groot als mij )
oh oh en wie zegt dat bodybuilding niet gezond voor je is! poeh lachen is toch gezond voor je nou heb me dood gelachen
Hier is mij Top 5
en laat me die van jullie ook weten!
Top 5
Op nummer 1 en dat is ook de mooiste van allemaal
1. Wow Gozer, Die Ryubolic van jouw werkt echt goed ik voel het al na een dag!
( de nerd wist niet dat het davitamon pilletjes in ander potje waren )
2. Wow kijk me triceps groeien. En dan wijzend naar ze biceps
3. Die jongens ( wijzend naar flex blaadje ) zitten echt niet aan de hormonen hoor.
4. Dit zei een n*ger met een accent tegen me : Jij beetje anabole drinken he? heel veel anabole drinken jij ? Ja met de liters zei ik
5. Wat lult je man! Whey is helemaal geen snel eiwit! ( ging maar niet in discussie want hij was 6x zo groot als mij )
oh oh en wie zegt dat bodybuilding niet gezond voor je is! poeh lachen is toch gezond voor je nou heb me dood gelachen