XXL Nutrition

Don Youngblood overleden

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
4.263
Waardering
1
Het schijnt dat Don Youngblood (masters olympia winnaar) overleden is weet iemand er iets meer van?
 
mja verbaast me niets :)
 
acidreign zei:
mja verbaast me niets :)

wel een hele makkelijke en snel concluderende uitspraak.........
 
the_ur zei:
wel een hele makkelijke en snel concluderende uitspraak.........
is ook zo, kunnen we absoluut niks over zeggen.
Feit blijft echter wel dat t huidige bodybuilding toch echt de spuigaten uit loopt hoor.
 
Sommige mensen lopen echt met oogkleppen op.
Ooit het kuurschema gezien van een de bodybuilders van nu?

Het valt me nog mee, dat de helft het al niet begeven heeft.

Just my 2 cents
 
DvO zei:
Sommige mensen lopen echt met oogkleppen op.
Ooit het kuurschema gezien van een de bodybuilders van nu?

Het valt me nog mee, dat de helft het al niet begeven heeft.

Just my 2 cents

sluit ik me volledig bij aan, wat absoluut niet wegneemt dat ik gigantisch veel respect heb voor de pro's!
 
Tis grappig dat er mensen blijven denken dat het allemaal niet zoveel kwaad kan gezien ze 1 voor 1 als vliegen doodvallen (of zware operaties moeten ondergaan) :D
 
Moen zei:
Tis grappig dat er mensen blijven denken dat het allemaal niet zoveel kwaad kan gezien ze 1 voor 1 als vliegen doodvallen (of zware operaties moeten ondergaan) :D

We moeten wel onderscheid blijven maken tussen de mensen die 2x per jaar doordacht kuren en de pro's die 365 dagen per jaar on cycle zijn. ;)
 
Komt nog bij dat pro's diuretica gebruiken en de recreatieve BB's (meestal) niet.
 
MrJ zei:
We moeten wel onderscheid blijven maken tussen de mensen die 2x per jaar doordacht kuren en de pro's die 365 dagen per jaar on cycle zijn. ;)

Ja ongetwijfeld wel, maar medisch gezien weet men nog altijd niet precies wat de gevolgen op lange termijn zijn dus tis altijd een gooi in het duister :)
 
MrJ zei:
We moeten wel onderscheid blijven maken tussen de mensen die 2x per jaar doordacht kuren en de pro's die 365 dagen per jaar on cycle zijn. ;)

Dan is het nog maar de vraag of die pro's dan doodgaan door het AS gebruik. Als ze niet zouden kuren hebben ze net zoveel kans op hartkwalen etc. als "normale " niet trainende mensen.
 
Hulde voor Sannie!

Tenminste 1 iemand die nog gewoon blijft nadenken. ;)
 
Ok ok maar het valt wel op dat het allemaal hartkwalen zijn!
Ik ken niet zo heel veel mensen in mijn buurt hoor die een hartkwaal hebben en nog maar ca 40-50 zijn..
Bij top bbers zie je het toch in verhouding te veel..
Wat niet wegneemt dat het hun eigen keus is liever 50 jaar roem dan 80 jaar in het gareel lopen. :cool:
 
jammer man, een erg mooie en goede bodybuilder!
en wat die discussie betreft, je hebt gelijk als je zegt dat iedereen evenveel kans heeft op een hartkwaal, maar tis ook een feit dat als je zwaar kuurt je lichaam gewoon minder lang meegaat. tis een keuze die je zelf maakt:cool:
 
Hart en vaatziekten is zowiezo de meest voorkomende doodsoorzaak toch??
Tuurlijk, ze nemen wel een risico, maar nergens staat dat ze zonder gebruiken niet die hartaanval zouden hebben gehad.
En nee, ik heb geen oogkleppen op!
 
Get big, or die tryin.....
 
Back
Naar boven