MuscleMeat

Donaties lab test: Johnny Fernand Formule Whey!

Bezoekers in dit topic

Analytic

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Berichten
193
Waardering
141
Doneer voor een volledig analyse op de Johnny Fernand Formule Whey (gezien op tv).

JF-2.jpg
 
Meer info/faq:

Wat is het verschil met eiwitten van andere webshops?

Alle eiwitten uit de JFF-webshop hebben gegarandeerde high-end kwaliteit. De controle op de productie van JFF-eiwitten is in eigen handen; alle JFF-eiwitten worden in Nederland gefabriceerd volgens JFF’s eigen unieke recept.


In heel veel eiwitmerken worden goedkope(re), veelal uit China afkomstige grondstoffen verwerkt. Dat maakt bij Aziatische eiwitten het risico op vervuiling met zware metalen of andere stoffen die je liever niet in je lichaam wil hebben groot.


Daarnaast wordt in veel eiwitmerken overvloedig gebruik gemaakt van vul- en bindmiddelen. Dat zijn de ingrediënten die niets voor je lijf doen, maar wel goedkoop zijn en de verpakking lekker opvullen. Je betaalt in feite voor onnodige ingrediënten.

Bindmiddel is echter wel altijd nodig omdat het eiwitpoeder zich met water of melk moet kunnen binden tot een shake. JFF beperkt het gebruik van bindmiddel strikt tot het nodige en gebruikt zeker geen vulmiddelen.


Tenslotte worden in JFF-eiwitten alleen eiwitten gebruikt die hoog gefilterd zijn, waardoor de eiwitstructuur zo fijn is dat het lichaam de eiwitten direct opneemt. Eiwitten van andere aanbieders hebben een lager filtrage in het productieproces omdat dit sneller en goedkoper is. Deze eiwitten worden slechts gedeeltelijk door het lichaam opgenomen en het deel eiwitten dat niet opgenomen wordt gaat via de uitgang je lichaam weer uit, meestal via de blaas. Bij Johnny Fernand zal de kwaliteit van het product altijd voorop staan.

Faq - Jsfhealthshop
 
Waarom zou je hiervoor doneren? Niemand gebruikt die troep toch denk ik?

Omdat er vraag naar was voor een test en vanwege bovenstaande post.

De pot is al afgeleverd bij het lab (whey concentraat, smaak vanille) en donaties staan momenteel op € 70.
 
Hoe groot moet je ego wel niet zijn of jezelf op de verpakking te zetten:o
 
Staan er ergens prijzen van die whey?
 
en het deel eiwitten dat niet opgenomen wordt gaat via de uitgang je lichaam weer uit, meestal via de blaas.
Sinds ik die chineze zooi van xxl neem en m'n pis op drink maak ik de gainz van m'n leven!!11
 
Blaaskaak is er weer als de pinken bij. Waar was je toen hier een mooi topic over jouw gang van zaken liep?

Was niets om te blazen maar meer een grap. Ben zelf ook zo begonnen (ongeveer) met de supplementen in de garage dus ik wens Johnny veel succes! Verder verdwijn ik weet uit het topic want heb hier niets te zoeken.
 
Blaaskaak is er weer als de pinken bij. Waar was je toen hier een mooi topic over jouw gang van zaken liep?

Ja. Mooi topic was dat.
Shocking om te lezen dat XXL nutrition banden heeft met extreem rechtse groeperingen uit Belgie. En die in opdracht mensen verminken door lichaamsdelen af te knippen.
 
Beetje nutteloos om deze te testen imo, ik denk niet dat iemand van hier ook maar overweegt om deze whey te gebruiken

Ja. Mooi topic was dat.
Shocking om te lezen dat XXL nutrition banden heeft met extreem rechtse groeperingen uit Belgie. En die in opdracht mensen verminken door lichaamsdelen af te knippen.

Volgende keer doe ik het gewoon opnieuw, zaken zijn zaken
 
Ja. Mooi topic was dat.
Shocking om te lezen dat XXL nutrition banden heeft met extreem rechtse groeperingen uit Belgie. En die in opdracht mensen verminken door lichaamsdelen af te knippen.
Mooi toch? Zo durven hun producenten geen %je whey minder te geven, straks raken zij ook nog eens een pink kwijt:grumble:
 
Back
Naar boven