XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Donaties voor een officiële test uitgevoerd door Supplementlabtest.com (MP whey) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
DBB werkt samen met de onafhankelijke website Supplementlabtest.com om donaties te verzamelen voor een eerste test van Impact Whey Protein (vanille) van Myprotein. Deze test zal bepalen of er sprake is van 'amino spiking'. Amino spiking is een methode die sommige producenten gebruiken om aminozuren in whey te manipuleren, zodat klanten de indruk krijgen dat ze meer whey krijgen dan het geval is.

Alle tests worden uitvoerig besproken in deze sticky: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementlabtest-com-alle-testen-op-1-plaats-379903/

De voordelen zijn dat je meehelpt aan een eerlijkere markt, zowel voor jezelf als iedereen die zuivere whey wilt kopen. Ik wil alle donateurs alvast bedanken voor hun bijdrage.

Doneren kan uitsluitend op de site van Supplementlabtest.
 
Als mijn geld binnen is, doe ik weer een donatie!
 
Heb al voor 10 gedoneerd weken terug :p Eind van de maand eens zien wat ik nog kan missen.
 
Laatst bewerkt:

Er staat wel bij:

Per 25g:
Eiwit (dry basis): 20.5g -> 82% (dit is een theoretische waarde)
Eiwit (as-is): 19.6g -> 78% (dit is wat er in je pot zit)

Let op, deze voedingswaarden zijn gebaseerd op de versie zonder toegevoegde smaakstoffen (de naturel versie). Wanneer je voor een versie met toegevoegde smaak kiest zal het eiwitgehalte ongeveer 3% lager zijn voor de meeste smaken, en bij de ''chocolate'' versie zelfs 8%.

De 71% boud protein die gemeten is, is wellicht een as-is resultaat?
 
Laatst bewerkt:
Er staat wel bij:



De 71% boud protein die gemeten is, is wellicht een as-is resultaat?

Iedereen geeft op droge basis zijn % aan, maar daar let ik niet op. Ik zie alleen naar wat op de pot staat en wat de uitlag is van een test.

Bij een smaak zit je idd lager en welke hun getest hebben kan ik nergens terugvinden. Maar lijkt me nog altijd laag zelfs als het 78% zou zijn.

En dan is het idd nog de vraag of die meting op droge stof of ruw eiwit (as-is) is.
 
Iedereen geeft op droge basis zijn % aan, maar daar let ik niet op. Ik zie alleen naar wat op de pot staat en wat de uitlag is van een test.

Bij een smaak zit je idd lager en welke hun getest hebben kan ik nergens terugvinden. Maar lijkt me nog altijd laag zelfs als het 78% zou zijn.

En dan is het idd nog de vraag of die meting op droge stof of ruw eiwit (as-is) is.

Is idd te laag.
Als je op de foto klikt, dan zie je dat er op de zak 'unflavoured' staat.
Dat maakt het resultaat dan nog wel slechter.

Desalniettemin heeft de MP whey nog een hoogste rating (A) en komt hij er van de 73 geteste producten uit als de nummer 1 Best Value.

Heb je het volledige Labdoor rapport van Myprotein Impact Whey Protein? Misschien dat daar nog wat interessants in staat.

Weet je iets over de betrouwbaarheid van die Labdoor testen?
Jammer dat ze BulkPowders niet getest hebben.
 
Is idd te laag.
Als je op de foto klikt, dan zie je dat er op de zak 'unflavoured' staat.
Dat maakt het resultaat dan nog wel slechter.

Desalniettemin heeft de MP whey nog een hoogste rating (A) en komt hij er van de 73 geteste producten uit als de nummer 1 Best Value.

Heb je het volledige Labdoor rapport van Myprotein Impact Whey Protein? Misschien dat daar nog wat interessants in staat.

Weet je iets over de betrouwbaarheid van die Labdoor testen?
Jammer dat ze BulkPowders niet getest hebben.

Bulk powders is getest en dat kwam er goed uit.
Myprotein was nogal populair hier na de val van B&F en dat terwijl Bulkpowders in dezelfde prijscategorie zit.
 
Bulk powders is getest en dat kwam er goed uit.

Ik bedoel, jammer dat Labdoor de whey van BP niet getest heeft.
Dan konden we de testresultaten eens beter vergelijken.
 
Is idd te laag.
Als je op de foto klikt, dan zie je dat er op de zak 'unflavoured' staat.
Dat maakt het resultaat dan nog wel slechter.

Desalniettemin heeft de MP whey nog een hoogste rating (A) en komt hij er van de 73 geteste producten uit als de nummer 1 Best Value.

Heb je het volledige Labdoor rapport van Myprotein Impact Whey Protein? Misschien dat daar nog wat interessants in staat.

Weet je iets over de betrouwbaarheid van die Labdoor testen?
Jammer dat ze BulkPowders niet getest hebben.

Die ranking vind ik maar vreemd. Bij de betrouwbaarheid van de ranking stel ik me wel vragen gezien bepaalde andere producten mij beter lijken.

Slecht resultaat idd voor unflavoured als het zo is. Het volledige rapport zou handig zijn.

Of ze op spiking testen zie ik nergens staan.
 
Moet je forum nickname erbij staan?
 
Heb ook gedoneerd. Ben wel eens benieuwd naar de resultaten van myprotein whey.
 
Iets kleins overgeschreven zonder nickname.
 
Degene die nog niet gestort hebben, doen! Je weet dan ook dat je daar met zekerheid kan bestellen!:thumbs:
 
Staat ondertussen op 143,30 euro op de site ;)
 
Zojuist 5 euro gedoneerd!
 
10 euro gedoneerd [emoji14] nog ff storten mensen en dan weten we van myprotein ook dat die juist bezig zijn....k hoop t omdat t nu wel mijn favoriete site is geworden
 
Back
Naar boven