Fitness Seller

Doneren aan goed doel

Bezoekers in dit topic

In Engeland was er toch een vent die 7 miljoen had gewonnen, omdat hij het geestelijk niet aankon dat hij ineens miljonair was heeft ie alles maar aan een goed doel gegeven :roflol:

Ben je dan een waus.

Jah, ik had het verdeeld over wouter bos en balkenende.
 
was het maar zo een feest
 
Aan de deur wel, dat zijn ook legitieme doelen waarbij niet extreem veel aan de strijkstok blijft hangen. Fondsenwerving op straat is pure oplichting aangezien in veel gevallen in het eerste jaar de kosten van de fondsenwervers wordt betaald en het jaar daar op pas geld naar het goed doel gaat. Goede doelen die fondsen werven op straat zijn ook meestal instellingen die zeer inefficient met geld omgaan. Duur bestuur, dure reclames, dure fondsenwervers. Dat soort goede doelen bestaan alleen om zichzelf in stand te houden.
 
Eigenlijk niet. Als ze aan de deur komen geef ik meestal wel iets, maar ik heb me nergens officieel aangemeld
 
Ik ben nederlander en mijn donatie aan het goede doel zit al verwerkt in de belasting die ik betaal;)
 
alleen aan de deur geven we wel eens wat maar meer ook niet.
 
Aan de deur af en toe. Op straat nooit, altijd wel grappig. Komen er van die studenten naar je toe met een heel verhaaltje. En dan vraag je of ze het vrijwillig doen, nee dan krijgen ze er 7,5 euro voor per uur. Ja flikker dan toch op met je goeide doel.
 
Collectes aan de deur. Verder niet eigenlijjk alleen bij de tsunami heb ik toen wel geld gestort. En ik ben ooit eens 2 jaar donateur geweest van stichting 'help een huisdier' dacht ik dat ze heten maar had in ieder geval iets te maken met de opvang van verwaarloosde huisdieren.

Ook enkele malen gedaan met een project , naar een dierenasiel (willekeurig) gegaan en daar samen met personeel en leveranciers wat leuks geregeld. Je ziet het resultaat en je weet zeker dat het goed gebruikt word.
 
ik geef niks
 
ik speel toto, daarvan gaat er altijd een deel naar het goede doel;)
 
WNF 10 euro per maand
 
Ik ben nederlander en mijn donatie aan het goede doel zit al verwerkt in de belasting die ik betaal;)
Inderdaad. Bovendien zoals Jordaan al aangaf gaat het geld toch naar de diknekken zodat ze in hun rolls royce kunnen blijven rijden.
 
Ik geef alleen nog maar aan het reuma fonds. Uit principe omdat mijn moeke er zo'n last van heeft. Kankerfonds geef ik niks meer aan sinds dat bekend is gemaakt dat de topman ervan een megasalaris verdient en dat de fonds ook nog eens belegd in de tabaksindustrie.
 
Zolang ik niet 100% zeker weet dat het geld daadwerkelijk naar het goede doel gaat, krijgen ze van mij geen cent.
 
mijn eerste nummer op mun gsm, datgene waar ge meestal perongeluk naar belt is een goed doel nummer... Zodat moest ik ooit perongeluk bellen, dan stort ik ook op n goed doel :)
En t 2de, onlangs nog ipv n gewoon beerke, één gekocht vn wwf voor een meid... ;)
 
Back
Naar boven