MuscleMeat

Donkere kringen rondom ogen

Bezoekers in dit topic

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
13 jun 2011
Berichten
3.199
Waardering
322
Lengte
1m81
Heb last van die donkere blauwe kringen onder mijn ogen. Niet overduidelijk, gewoon lichtjes. Bij goede duidelijke belichting is dit bijna niet te zien, zoals in de douchecel. Maar bij normale belichting wel.

Heeft niets te maken met stress en slaaptekort aangezien ik daar geen problemen mee heb.

Weet iemand waar dit nog mee te maken kan hebben? Vitamine tekort of een bepaalde voedingsstof?
Heb ook al een aantal van die oogrollers geprobeerd, maar niets blijkt echt te helpen. Heeft iemand een goede ervaring met een specifiek merk?

4-dark-circle-under-eyes.jpg


Hier lijkt het op.
 
Zonnenbanken
 
Iemand heeft je gewoon een hoek gegeven tijdens je slaap.
 
zonnebank. heb precies hetzelfde probleem.

alleen ga ik niet onder de zonnebank. i just dont give a **** :)
 
Had ik ook een beetje last van. Zat tijdens werk/thuis zo'n 12-15h/dag achter die k*t pc. Gelukkig tijdelijke situatie. Toen ik dit naar beneden schroefde ging het weg.
 
Is de aanwezigheid van het bloed, net als dat de een hele rode/dikke lippen heeft. Wss heeft een van je ouders het ook een beetje.
ifnot^

toch meer slapen/vitaminen gezonde toestanden verhaal blabla jekenthetwel.
 
Zink met vitamine c heeft bij mij geholpen.
 
Meestal zijn de kringen erfelijk heb er zelf ook last van. Bij mij werkt die wake up booster van loreal redelijk. Aangezien ik hier een aantal keer zonnebank zie staan, ga ik dat ook maar es uitproberen :)
 
komkommer op je ogen, trekt het vocht weg

TS heeft donkere kringen.
Geen wallen.

En het trekt geen vocht weg bij mijn weten.
Het gaat zogenaamd de zwelling tegen.
Net als ijs bij een kneuzing.

@TS Hebben je familieleden dit ook?
Miss. is het genetisch..

En anders zoals eerder gezegd vitaminen en/of slaapkwaliteit verbeteren.
 
Laatst bewerkt:
Mijn ouders hebben dit ook vrij lichtjes inderdaad.

Ik ga elke 2 weken een halfuur onder de zonnebank, zal nu wel wat vaker gaan dan.

Laatst kreeg ik nog de commentaar van iemand dat ik eigenlijk helemaal niets van vitamine eet. Dus vandaag ook ff bij de drogisterij zo'n pot vitamine gekocht die in de aanbieding was :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hopelijk helpt dit een beetje. Daarnaast drink ik ook weinig water de laatste tijd... Aangezien dat ik weer met creatine begonnen ben zal ik wel proberen 3 liter per dag naar binnen te knallen.

Verder doe ik dagelijks vochtinbrengende crème op m'n gezicht van Dove. Aangezien dit vochtinbrengend is, kan dit ook de oorzaak zijn van donkere kringen rondom ogen? Mijn ouders gebruiken dit ook namelijk. Of is dit alleen bij wallen zo?

Heeft verder iemand nog goede ervaringen met cosmetische producten zoals oogrollers van een specifiek merk? Af en toe erger ik me echt er zo aan dat ik wel eens make up aan het overwegen ben, maar dan voel ik me ook zo gay :o
 
Denkt dat jij het zelfde probleem hebt als ik. Het is gewoon een ader die iedereen heeft, maar bij mij/jou ligt hij dichter onder het huidoppervlak waardoor je hem beter ziet. Er zijn periodes dat ik ieder maand wel een keer de vraag krijg of ik een blauwoog heb. Heb het al jaren en ook zon/zonnebanken helpt er niet echt tegen.

Ben er zelf een keer voor naar een dermatoloog geweest, maar die gaf aan er niets aan te kunnen doen. Dichtbranden is geen optie omdat deze ader belangrijk is...

Learn to live with it!
 
Heb het gelukkig nog nooit gehad dat iemand dacht dat ik een blauwoog had en heb er verder ook nooit reacties over gekregen. Meer dat ik zelf me er nogal aan stoor.

Cosmetische chirurgie vind ik het totaal niet waard. Maar eventueel extra vitamine tabletten of crèmepjes vind ik een prima oplossing als het allemaal werkt ;)
 
Bij de een is de huid onder de ogen wat dunner waardoor je de aderen (het blauwe) beter ziet. Het enige wat je dus zou kunnen doen is je huid dikker maken. Zalfjes, komkommers etc zullen daar niet echt mee helpen. Chirurgie is de enige remedie, wat ook maar lichtelijk schijnt te helpen. Of cosmetica natuurlijk maarja...
 

Thanks.
Zal het eerst met zonnebanken weer proberen. Vaak geen zin of tijd om onder dat ding te gaan, toch maar wel eens gaan doen dan.

Niks mis met een man die ijdel is, maar grijpen naar make-up om die kringen weg te krijgen vind ik ook wel een beetje te ver gaan :D Maar goed, ga het eerst met zonnebanken proberen en extra vitamine inname.
 
hehe dit is niks....

je had me moeten zien toen ik nog ieder weekend doorhaalde high van de speed :lol:
 
Kringen Kringen zijn vaak een kwestie van erfelijkheid. Kleine bloedvaatjes liggen aan het oppervlak en schijnen door de huid heen. Ze zorgen voor de blauwachtige kleur. Het enige remedie tegen kringen is: camoufleren. En denk nu niet dat het camoufleren van kringen iets typisch vrouwelijks is! Er zijn tegenwoordig steeds meer mannen die naar de camouflagestift grijpen. Waarom je dat niet opgemerkt hebt? Omdat deze mannen weten hoe je met de camouflagestick moet omgaan. Want ga je camoufleren dan moet je het zo doen dat niemand er wat van ziet.


Waar moet je op letten? Heel belangrijk is dat je de juiste tint kiest. Een groot misverstand is dat lichtere kleuren donkere wallen beter zouden camoufleren. Dit is onjuist. Lichte kleuren camoufleren minder en met lichte tinten zal het je vaak niet lukken om de blauwachtige kleur onder je ogen te verdoezelen. Kies daarom liever een iets donkerdere tint (weet je niet waar je moet beginnen met het uitzoeken van de kleur laat je dan adviseren in een parfumerie).


dit stukje net gelezen op zon site, vraag me toch af of je dit wel egt onzichbaar kunt maken aangezienje bij een meid ook wel kunt zien dat ze wat gebruikt of ben ik nou gek
 
dit stukje net gelezen op zon site, vraag me toch af of je dit wel egt onzichbaar kunt maken aangezienje bij een meid ook wel kunt zien dat ze wat gebruikt of ben ik nou gek

Van dezelfde website die hierboven ook gelinked is.

En make-up valt wel mee. Je kunt het op z'n minst minder erg maken.
Bij de meeste vrouwen zou je zeggen dat ze bijna niets gebruiken omdat ze het heel lichtelijk doen. Je hebt van die vrouwen rondlopen die helemaal dicht geplamuurd zijn waar het licht gewoon vanaf glanst alsof ze van plastic gemaakt zijn.
 
Hallo,

Ik lees dat jullie op dit forum nogal veel met voeding bezig zijn. Ik heb nog een paar kilo pure vitamine c staan. Mijn vriend werkte in die fabriek. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet dus bied het het bij deze aan. Houdbaar tot 2016
 
Back
Naar boven