XXL Nutrition

Donkere mensen meer aanleg?

Bezoekers in dit topic

Zwarten uit West-Afrika hebben over het algemeen wel een grotere aanleg om spiermassa te maken, ja (Senegal, Nigeria...). Zolang het maar geen Kenianen, Ethiopiërs of pygmeeën zijn.
Pygmeeen zijn brede mother****ers, hoor. Ik ben een paar jaar geleden in de Congo-kinsasha geweest ivm familie. Daar zijn we ook naar een pygmeeen stam geweest, zijn sterke kereltjes hoor. Niet erg groot maar ze doen zeker qua kracht niet onder de gemiddelde man in Europa.
 
Tja denk het wel. Het is namelijk zo dat negroide mensen ( over het algemeen he, er zijn altijd uitzonderingen) voorlopen in hun motorische ontwikkeling ( lopen eerder etc.) Dus hierop voortbordurend, maar dit is mijn eigen mening, zullen zij ergens in hun genoom een andere programmering hebben waardoor ze een edge hebben op lichamelijk vlak.
 
Volgend topic, hebben ariërs meer aanleg?

Nutteloze discussie dit, dat jij goede/slechte genetics hebt is aan je ouders te danken en niet aan je huidskleur. Mijn vader is ecto en mijn moeder endo, zelf ben ik meso-endo, valt dus ook niks over te zeggen.
 
ik denk dat ze zeker geneties beteren armen (dikker) hebben als blanken maar vaak zijn hun kuiten slechter als een blanken (uitzonderingen daar gelaten) let maar eens op!
 
Volgend topic, hebben ariërs meer aanleg?

Nutteloze discussie dit, dat jij goede/slechte genetics hebt is aan je ouders te danken en niet aan je huidskleur. Mijn vader is ecto en mijn moeder endo, zelf ben ik meso-endo, valt dus ook niks over te zeggen.

Klopt ook, maar afkomst speelt zeker ook een rol. Andere programmatuur, andere werking he
 
Klopt ook, maar afkomst speelt zeker ook een rol. Andere programmatuur, andere werking he
Ik ken een meso die 40cm armen had zonder ooit te trainen, zijn vader en moeder waren allebij ook puur meso. Lucky motherf*ck*r :D
 
ja klopt zkr wel denk ik.

Ken zo'n anteliaan en dat is echt een beer en ook echt heel sterk.
Ik d8 die gast eet vast een paard per dag ofzo.
Maar dat bleekreuze meetevallen.
Had niet echt een voedingsschema of at gewoon 3* per dag en na het trainen. En nam verder geen supps.
Echt een raadzel voor mij hoe hij dan zo groot kan zijn. Zal ongetwijfeld met genen te maken hebben dat ie makkelijker spierweefsel aanmaakt en behoudt
 
ja klopt zkr wel denk ik.

Ken zo'n anteliaan en dat is echt een beer en ook echt heel sterk.
Ik d8 die gast eet vast een paard per dag ofzo.
Maar dat bleekreuze meetevallen.
Had niet echt een voedingsschema of at gewoon 3* per dag en na het trainen. En nam verder geen supplementen.
Echt een raadzel voor mij hoe hij dan zo groot kan zijn. Zal ongetwijfeld met genen te maken hebben dat ie makkelijker spierweefsel aanmaakt en behoudt
Voedingsschema's en dergelijke zijn ook zwaar overrated als je niet cut imo of professional bent. Eet veel en eet regelmatig. 4 keer per dag, met PWO meegeteld, is meer dan genoeg om 4k kcal binnen te krijgen.
 
Zwarten zijn gemiddeld gespierder dan blanken. Heeft niks te maken met de slavenhandel. Zwarten uit Afrika zijn ook gespierd. Blanken zijn gemiddeld weer gespierder dan aziaten. Zijn de blanken eens slaven van de aziaten geweest?
 
hmm vreemd dat niemand dat hier weet, tenminste wat ik gelezen heb in M&F. Negers hebben fast twatches of was het nou de slow twatches die veel sneller ontwikkelen dan blanke.
 
hmm vreemd dat niemand dat hier weet, tenminste wat ik gelezen heb in M&F. Negers hebben fast twatches of was het nou de slow twatches die veel sneller ontwikkelen dan blanke.
Twitch niet twatch :D
 
De record houders zijn wel as dark as it can get. ;)
Als we dan toch over olympia beginnen, de nr1 Jay Cutler is een ariër (blond haar, blauwe ogen) en Arnold ook.
 
Als we dan toch over olympia beginnen, de nr1 Jay Cutler is een ariër (blond haar, blauwe ogen) en Arnold ook.

nu kan ik eens white power zeggen zonder dat ik een rasist ben :D
 
volgens mij wel(maar dat is dan mijn mening)
net het zelfde bij blanken, leg ze twee maand onder de zonnebank en het komt ook beter uit? niet? ? ?
 
volgens mij wel(maar dat is dan mijn mening)
net het zelfde bij blanken, leg ze twee maand onder de zonnebank en het komt ook beter uit? niet? ? ?
Ja maar voor de rest heeft je huidskleur weinig te maken over hoeveel spiermassa je kan aanzetten/aanzet. Donker = komt beter tot z'n recht(als je voor massa trained).
 
Back
Naar boven