AndroidHealthClinic

Donkere mensen meer aanleg? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe zit het dan met sterkste man, hoeveel gekleurde zie je daar? Zelfde geld met powerliften, dus blanken zijn sterker? Daar is vaak net 1/10 gekleurt.

kansloos eigenlijk om zo te redeneren.
 
Deels misschien, als overblijfsel van de slavenhandel. Echter genoeg 'donkere mensen' die endo of ecto zijn. Je kan het zeker niet veralgemenen.

snds wanneer zijn Nederlandse of Belgische zwarten overblijfselen van de slavenhandel?
 
Nee. Bij donkere mensen zie je de spieren en strepen eerder. Komt puur door de huidskleur, bij ons zie je vasculariteit wat eerder. Spiervormen & strepen doen je buffer ogen dan vasculariteit.

Wat, waarschijnlijk, wel zo is is dat er bij donkere mensen meer extremere vormen van mesomorphen, ectomorphen en endomorphen zijn. Dit komt omdat de westerse wereldbevolking lang geleden uit zo'n 15 mensen voortkomt. Bijna de hele westerse bevolking heeft een bepaald chromosoom dat 1 stam ergens in Afrika ook heeft. Wij zijn waarschijnlijk de afstammelingen van die stam van zo'n 80.000(?kan me niet meer goed herinneren) jaar geleden, tenminste de rasechte westerlingen dan. Dus hebben wij het lange tijd moeten doen met de genetische diversiteit van die 15 mensen terwijl in Afrika lange tijd het recht van de sterkste gold, en nu op vele plaatsen nog steeds, hebben wij onszelf lichamelijk verzwakt. Qua percentage zijn er waarschijnlijk in het Westen net zoveel mesomorphen als in Afrika maar in Afrika zijn er waarschijnlijk veel meer extremere vormen van mesomorphen.

Maarja dit is allemaal theoretisch en kan niet met zekerheid worden aangenomen.

idd, want je zit hier een paar vrij absurde stellingen voor te leggen.
 
Zwarten zijn gemiddeld gespierder dan blanken. Heeft niks te maken met de slavenhandel. Zwarten uit Afrika zijn ook gespierd. Blanken zijn gemiddeld weer gespierder dan aziaten. Zijn de blanken eens slaven van de aziaten geweest?

Volgens mij is het wel vaak zo dat chinezen en zo ook weer minder gespierd zijn dan blanken.
 
negers vreten zich vol met chickenwings = kip = eiwit..nuff said

Maar serieus, ik denk dat de meeste people of color wel betere aanleg hebben, een beter startpakket. Maar het zit ook in de amerikaanse hiphop cultuur om in shape te zijn, 50 cent anyone? dus doen ze dat na, al is het maar thuis met dumbbells.

just my two cents.
 
Volgens mij is het wel vaak zo dat chinezen en zo ook weer minder gespierd zijn dan blanken.

Stan_mcquay_bodybuilder_c_ezr.jpg


?
 
negers lijken uiterlijk wel een makkelijkere aanleg te hebben om spieren te kweken, althans zo zien sommigen er toch uit.
maar om hier een algemene regel van te maken lijkt me dit ietwat overdreven.

heb ooit nog eens een tijdje met een neger samen getraind en die kerel had ogenschijnlijk veel meer spiermassa dan ik, maar als het op gewicht tillen kwam was ie zeker niet sterker.

hoe buf er iemand uitziet zegt imo niks over hoe sterk ie is, maar dit terzijde.
 
Ik ga altijd onder de zonnenbank zodat ik zwarter wordt en dus sterker ben :duh::no:

raar thema ???
 
Ik ga altijd onder de zonnenbank zodat ik zwarter wordt en dus sterker ben :duh::no:

raar thema ???

hahah Jan, :thumb:

@ts ga tijdje naar Afrika misschien dat het helpt;)
 
Pff wat een onzin topic weer, wat pas voor de 10e keer voorbij komt.

Misschien is de gemiddelde neger wel bereid om harder te werken als sporter dan de gemiddelde blanke!

In Usa kun je beurzen verdienen dmv sportprestaties en als je dan als arme zwarte daar woont en toch wilt studeren moet je dus exceleren op gebeid van sport.

Simpel maar waar!
 
In Usa kun je beurzen verdienen dmv sportprestaties en als je dan als arme zwarte daar woont en toch wilt studeren moet je dus exceleren op gebeid van sport.

Simpel maar waar!

Ja en det zelfde geldt voor de blanke student net zo :yawn:

Ook simpel maar waar !
 
Ja en det zelfde geldt voor de blanke student net zo :yawn:

Ook simpel maar waar !

Ik hoef je niet uit te leggen dat de gemiddelde achterstandswijk anders kleurt dan compleet wit of wel?
 
Ja, ze bouwen veel sneller op en hun penis is ook massive. En nu, ga je gedismotiveerd trainen, harder of stop je er juist mee?
 
Ik hoef je niet uit te leggen dat de gemiddelde achterstandswijk anders kleurt dan compleet wit of wel?

maar ik hoef je dan ook niet uit te leggen dat er in "gewone" wijken net zo veel of mischien zelfs meer net zo arme witjes leven.. maar dat alleen veel minder opvalt omdat ze wit zijn?
 
Zwarten zijn gemiddeld gespierder dan blanken.
Je persoonlijke perceptie is weinig overtuigend vrees ik.

Heeft niks te maken met de slavenhandel.
Is gewoon geschiedenis hoor, Afrikanen zijn niet zomaar naar de VS gekomen. Ze zijn er naartoe gehaald na een grondige selectie.

Zwarten uit Afrika zijn ook gespierd.
Ben je al in Afrika geweest?

Blanken zijn gemiddeld weer gespierder dan aziaten.
Helemaal niet, alleen wat langer.

Zijn de blanken eens slaven van de aziaten geweest?
Monster logica :rolleyes:

snds wanneer zijn Nederlandse of Belgische zwarten overblijfselen van de slavenhandel?
Sinds wanneer niet? Het kan, want in Afrika zelf was er ook slavenhandel.

Overigens is het onzin dat er op dit moment in het Westen nog veel van over is van die fysieke kenmerken. Het is niet omdat je toevallig een gespierde Afrikaan/zwarte in je gym ziet dat ze er allemaal zo uitzien. Je hebt onder die mensen net zoveel endo's en ecto's.
 
snds wanneer zijn Nederlandse of Belgische zwarten overblijfselen van de slavenhandel?

Heb je er al eens over nagedacht dat er in Nederlandse (ex-)kolonies als Suriname en de Antillen veel nakomelingen van West-Afrikaanse slaven wonen? En dat een groot gedeelte van de donkere Nederlandse bevolking afkomstig is van deze mensen die in de loop van vorige eeuw naar Nederland zijn verhuisd?
 
donkere mensen hebben over het algemeen meer aanleg om spieren te kweken en zijn van zichzelf al wat gespierder.
maar westerse mensen hebben over het algemeen een hoger IQ.

natuurlijk zijn er van alle 2 de kanten altijd uitzonderingen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
donkere mensen hebben over het algemeen meer aanleg om spieren te kweken en zijn van zichzelf al wat gespierder.
maar westerse mensen hebben over het algemeen een hoger IQ.

natuurlijk zijn er van alle 2 de kanten altijd uitzonderingen.
En nu de studie die deze beweringen onderbouwt.

@deadsmurf: :roflol:
 
In Afrika helemaal niet bijv. Het zijn vooral de Afrikanen die dus overgebracht zijn met de boot naar VS omdat ze de juiste bouw hadden.

De Spanjaarden (en Portugezen) gebruikten eerst indianen, maar die waren te zwak voor de zware arbeid en werden te snel ziek of gingen vroegtijdig dood en dat is natuurlijk niet goed voor de productiviteit. De Afrikanen waren iets beter opgewassen tegen de omstandigheden (werden echter ook ziek en gingen ook dood, maar niet zo snel als de indianen).

Beetje onzin om te suggereren dat alleen de beste overbleven, want ik heb wel eens gehoord dat ongeschikt bevonden slaven o.a. op Curacao werden gedropt. Ook werden slaven niet zozeer voor bovenmenselijk zware klusjes ingezet, maar meer voor werk in de agrarische sector. Katoen plukken e.d. Tuurlijk had je daar grote jongens (en meiden) tussen zitten, maar dat zal niet de hoofdmoot zijn geweest.

Waarom denk je dat de blanke bodybuilders zich met "schoensmeer" insmeren om zo donker mogelijk te worden ... omdat de spieren dan beter uitkomen.
 
Back
Naar boven