Fitness Seller

Don't buy chinese

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
De bestuurder van de nieuwe Chinese terreinauto JMC Landwind zal een frontale botsing met een snelheid van 64 km per uur niet overleven. Dat valt af te leiden uit een serie crashtests, die de ANWB samen met Europese zusterclubs heeft laten uitvoeren. De resultaten zijn zo slecht dat deze auto naar de mening van de ANWB niet op de Europese markt moet worden toegelaten. De Landwind is de eerste Chinese SUV die binnenkort in Nederland te koop is. (Bron)

Check vooral ook even de filmpjes hier en hier
 
Die inzittenden worden echt copleet vermorzeld! :eek:

Maar je moet natuurlijk niet vergeten dat dat 15 jaar geleden voor elke auto gold, met zo'n Landwind kies je gewoon voor verouderde techniek voor een lage prijs.
 
en dat bij 64 km/uur! Wat als je dik over de 100 rijdt!?!? Belachelijk als zo'n auto een Nederlandse goedkeuring krijgt.
 
roxxe zei:
Check vooral ook even de filmpjes hier en hier


:eek: Dat zou idd niet in Europa verkocht mogen worden zo'n brol. Ik zag ze een tijdje geleden op het nieuws omdat ze hier in België ook verkocht zullen worden. Full option voor een spotprijs (€ 16.000 dacht ik). Veel mensen zullen dit kopen, daar ben ik zeker van. De chinese economische pletwals is niet meer te stoppen.
 
Ik hoorde het....

Wat voor keurmerk hebben ze eigenlijk in China??
Kan me niet voorstellen dat ze dit soort wagens daar laten rijden!!
 
Die chinezen zelf zijn wat kleiner misschien kunnen die onder het stuur kruipen ;)

Sambal bij ???
 
Weg met die klote dingen net als al die andere grote 4x4 nep Jeeps die je tegenwoordig van ieder merk hebt. OF gewoon dubbel belasting heffen ze zorgen tenslotte ook voor 2 x zoveel overlast.
 
ramonovietsj zei:
en dat bij 64 km/uur! Wat als je dik over de 100 rijdt!?!? Belachelijk als zo'n auto een Nederlandse goedkeuring krijgt.
Dan valt hij van ellende uitelkaar.
 
Toevallig was tijdens het lezen van het stukje het zelfde op tv...
 
is ook niet leuk
laat ik een autootje importeren uit china
ik denk een degelijk bakkie voor een goeie prijs
word ie door iedereen afgekraakt

Hier had de verkoper niets over gezegd! :( :(
 
Ach...ze staan hier ook smart's toe op de markt...waarom die chinese koekblikken dan niet?
 
omdat die smart zo klein is dat ie onder de tegenligger z'n carrosserie rijd ;)
 
lekker is dat, rijden er toch al aardig wat rond dacht ik zo
 
Centaur zei:
Ach...ze staan hier ook smart's toe op de markt...waarom die chinese koekblikken dan niet?

Lol, een smart is veilig hoor. Veiliger dan menig mercedes uit 1997 (en eerder)
Tjek de NAP er maar op na.
 
Back
Naar boven