MuscleMeat

Dont try this at home

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sisevano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2007
Berichten
3.844
Waardering
1
Dit log van deze gebruiker bevatten kuurschema's bestaande uit hoeveelheden AAS die zeer schadelijk zullen zijn voor iedere gebruiker. Dit is absoluut geen goed voorbeeld van op een doordachte manier AAS gebruiken.

Hou dat in 't achterhoofd bij 't lezen van dit log.



____________________________________________________________

Heren,

het is vandaag een maandje dat ik off ben,
bloedwaardes zijn weer een heel stuk mooier geworden, dus heb besloten, zoals 95% al had voorspeld,

even een tussendoortje van 6-8 weken.

1-4 60mg Dia
1-4 200mg Oxy (deze combo, van Dia en Oxy voor het synergie effect)
1-4 80-100mg Var (gezien de ervaring van Dareal)
1-8 300mg tren ace EOD
1-8 600mg NPP EOD
1-7 375mg Test Heptylate EW

heb LIV 52 liggen, zou het zwaar voor me lever worden.
ik laat de eerste 2 maanden 1x per 2w me bloed checken.

Gewicht kijk ik niet meer naar, ik ga uit van de spiegel.

zit op 5.5%

daarbij 8iu Hyge ED 7/7
2x 2x25mcg PGCL ED schouders/biceps/triceps/traps

IGF pak ik ook Pre Workout, 2x 33mcg of 4x 17.5 mcg net wat ik getraind heb.
IGF ga ik 12 weken pakken, Wou er nog Slin bij gaan pakken, maar misschien dat ik de IGF en de SLIN 4w om en om ga pakken. eerst eens kijken hoe het gaat,
heb altijd mn IGF Subcutaan gezet, en ben nu begonnen op de goede manier, IM, en moet zeggen, super!

gaarne alleen reactie als je wat te melden heb,
weet dat ik geen schoolvoorbeeld ben, ja misschien hoe het niet moet.
maar voor de jonge meekijkers hier, wil ik de log schoon houden.

En voor de jonge meekijkers, ik ben een onverlaat, Don't try this at home!!!!!

Het is mijn eigen keuze weer ON te gaan, hier geen commentaar over dus.
doseringen kennen jullie al bij me, waarom het risico lopen te weinig te zetten, als het ook zo kan? ;)


nou heren, i'll keep u posted!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even wat anders,

Dinsdag rug getraind, en IGF Gezet in me traps en schouders, PGCL ook in me schouders...
nu heb ik vaak nadat ik IGF heb gebruikt de volgende dag gigantische spierpijn..
maar nu is het echt zo erg, dat ik niet eens normaal kan lopen of me armen kan gebruiken, doet zoooo'n pijn gewoon :(
nu kan het ook toeval zijn,gister avond potje wezen pleinen, (voetballen/Hooghouden) met me maatjes en zonder shirt bij een windje... natuurlijk wat bezweet door het spel, dus kan zijn dat de kou op me rug geslagen is, wat ik niet hoop...
trainen zit er vandaag en morgen niet in dus...
 
misschien is het wel de combi igf en pgcl dat er net even te veel aan is ..maar succes ermee en ik kijk wel af en dan in je log
 
misschien is het wel de combi igf en pgcl dat er net even te veel aan is ..maar succes ermee en ik kijk wel af en dan in je log

Dat zou kunnen natuurlijk, dan wacht ik nu eerst het effect eens af,
wie weet is dat wel erg leuk :D

heb ook Dia Inject liggen, ga daar ook nog even mee aan de gang :)
 
Succes kerel, en toch gefeliciteerd dat je een maand off bent geweest !! ;-)

600mg NPP EOD ???? Scheisse man... en daar 300mg tren ace bij EOD...
Dat wordt dus echt wel GROEIIIIIIIEEEEEEEENNNNNN !!
Zeker met de IGF, PGCL en HGH erbij...

Keep us posted !
 
Succes kerel, en toch gefeliciteerd dat je een maand off bent geweest !! ;-)

600mg NPP EOD ???? Scheisse man... en daar 300mg tren ace bij EOD...
Dat wordt dus echt wel GROEIIIIIIIEEEEEEEENNNNNN !!
Zeker met de IGF, PGCL en HGH erbij...

Keep us posted !

Komt goed!

ga er wel vanuit dat ik lekker ga groeien inderdaad, maar waar ik het meest benieuwd naar ben is de Oral Tricombinatie
 
Ben je niet bang voor gekke gyno, met die verhoogde prolactine-levels door de var, tren en NPP en dan nog die oestrogeen-hormoontjes van de oxy en diana en test. Lijkt mij het paradijs om gyno te ontwikkelen. Voor de rest .................................:rolleyes:


Toch maar weer succes gewenst.
 
Ben je niet bang voor gekke gyno, met die verhoogde prolactine-levels door de var, tren en NPP en dan nog die oestrogeen-hormoontjes van de oxy en diana en test. Lijkt mij het paradijs om gyno te ontwikkelen. Voor de rest .................................:rolleyes:


Toch maar weer succes gewenst.

heb er al eens last van gehad in me pubertijd.
zal wat femara/bromo apart houden...
maar denk zomaar dat ik er geen last van ga krijgen.
lijkt mij wel een leuk, en ook een succes verzekerd kuurtje :D
 
Hmn.. Had na het lezen van dit topic wel verwacht een beest van een vent te zien, maar je foto's spreken het tegen... Na al die shit die je neemt had ik op zijn minst een arnold waardig fysiek verwacht. 110+ kg? je ziet het er helaas niet vanaf.

Maar toch suc6 met je kuur! Ben benieuwd wat die eerste 4 weken met je gaan doen, vrij heftige combi.. hou je log in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
Hmn.. Had na het lezen van dit topic wel verwacht een beest van een vent te zien, maar je foto's spreken het tegen... Na al die shit die je neemt had ik op zijn minst een arnold waardig fysiek verwacht. 110+ kg? je ziet het er helaas niet vanaf.

Maar toch suc6 met je kuur!

mensen van DBB.com die mij real life hebben gezien die weten wel beter;)


maar bedankt!
 
Daar gaan we spijtig genoeg alweer, TS vraagt in zijn eerste post om deze log clean te houden, zonder flames etc...

Gewoon knallen Sis, enneeeuuuhhhh, ben wel benieuwd om IRL te ontmoeten... (ben nog even bezig mijn vrouwtje te overtuigen voor ons bakkie binnenkort)
 
Daar gaan we spijtig genoeg alweer, TS vraagt in zijn eerste post om deze log clean te houden, zonder flames etc...

Gewoon knallen Sis, enneeeuuuhhhh, ben wel benieuwd om IRL te ontmoeten... (ben nog even bezig mijn vrouwtje te overtuigen voor ons bakkie binnenkort)

komt wel goed,
ben het weekend weer in de buurt, je heb me nr;)


even om aan te geven,
biceps, 47.4, nu net koud, Patrick.. kijk naar me arm en daarna de verhoudingen van me lichaam, kan je een beetje zien hoe en wat;)

hoop dat dit 1 van de laatste, of het laatste bericht is over deze onzin.
dit is een kuur log, en deze wil ik schoon houden, gaarne niet meer zulke berichten te posten :)
 
Krieltje de power-user zal vanaf nu wel korte metten met dit soort posts maken :p
Tis te zeggen, zodra hij terug uit vakantie is :p
 
:roflol:

Veel succes. Ben echt benieuwd hoe jij er gaat bijlopen binnen 20 jaar.
 
"tussendoortje" :D
je hebt gelijk een maand is meer als genoeg om off te zijn :D

succ6 en dit wordt weer knallen geblazen.

stay healty dude !

:thumb:
 
Haha, voorspelbaar idd. :D Maarja, suc6 drmee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven