MuscleMeat

Dont try this at home

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed punt. Misschien verhogen zij de dosis naar absurde waardes?:)

Als dat zo zou zijn, waarom zijn Coleman et al. dan niet overleden aan lever-, maag-, darm-, en nog meer soorten kanker? IK ben al bang voor de gevolgen van 3 weken Jungle Warfare! Kan iemand ons dit uitleggen?
 
Als dat zo zou zijn, waarom zijn Coleman et al. dan niet overleden aan lever-, maag-, darm-, en nog meer soorten kanker?

wat niet is kan nog komen...
 
Kijk nou eens om je heen in de sportschool.Er zitten gasten bij die werkelijk nog nooit iets gebruikt hebben.En er zijn gasten die dag en nacht volstaan.
Genetisch bepaald.Als je de goeie gene hebt,zal je zeker een superlijf kunnen ontwikkelen.
Kijk naar antilianen en lui van afrikaanse afkomst,daar zit het meeste in de gene.Die gaan op een dianabolletje meer pakken,dan als je Sis zijn kuur naar binnen stouwt
 
Ik heb me er helemaal nooit zo in verdiept, maar ik vroeg het me af. Omdat sis zijn receptoren waarschijnlijk (over)belast zijn ofzo. En die olympia beesten blijven maar groeien en groeien, en kan me niet voorstellen dat die ooit off gaan.

Volgens mij gaan die ook op en af hoor, met tussenposes van test only op onderhoud + hgh + slin. De genen spelen natuurlijk ook een grote rol. Bvb. Ik ben 100% zeker dat ik nooit boven 100kg (droog) ga geraken al stouw ik me vol met vanalles en nog wat.
Ik kan er naast zitten ook, het blijft gokwerk hé. En inderdaad, die gasten gaan wel wat meer middeltjes voorhanden hebben dan wat test, deca en tren. ;)
 
Volgens mij gaan die ook op en af hoor, met tussenposes van test only op onderhoud + hgh + slin. De genen spelen natuurlijk ook een grote rol.
Genen maken juist geen **** meer uit, dat zie je wel met Kevin Levrone. Het gaat er om hoe je lichaam reageert op al die spullen die je erin douwt.
Bvb. Ik ben 100% zeker dat ik nooit boven 100kg (droog) ga geraken al stouw ik me vol met vanalles en nog wat.

Met zo'n instelling zul je idd 100% zeker nooit 100kg gaan wegen.
 
Genen maken juist geen **** meer uit, dat zie je wel met Kevin Levrone. Het gaat er om hoe je lichaam reageert op al die spullen die je erin douwt.

dus jij denkt dat een ras-echte ecto die goed op shizzle reageert ook de O kan winnen?
jeez! hoe naief!
 
Genen maken juist geen **** meer uit, dat zie je wel met Kevin Levrone. Het gaat er om hoe je lichaam reageert op al die spullen die je erin douwt.

Wat ben jij een naïeveling zeg.

Met zo'n instelling zul je idd 100% zeker nooit 100kg gaan wegen.

Ja, met een hangbuik tot op m'n knieën wel ja :rolleyes: Ik heb 't over 100kg wedstrijddroog! Ben maar 1m72 ;)
 
dus jij denkt dat een ras-echte ecto die goed op shizzle reageert ook de O kan winnen?
jeez! hoe naief!

Ownee Kevin heeft nooit gewonnen he. Maar je ziet het stuk voor stuk met die gasten, als ze stoppen donderen ze helemaal in elkaar.

Wat ben jij een naïeveling zeg.



Ja, met een hangbuik tot op m'n knieën wel ja :rolleyes: Ik heb 't over 100kg wedstrijddroog! Ben maar 1m72 ;)

Ik heb het er over dat zolang je er niet in geloofd je niks zal berijken. Je moet gewoon snoeihard trainen veel eten en je grenzen blijven opschuiven ipv jezelf grenzen opleggen.
 
Ik heb het er over dat zolang je er niet in geloofd je niks zal berijken. Je moet gewoon snoeihard trainen veel eten en je grenzen blijven opschuiven ipv jezelf grenzen opleggen.

Dat weet ik wel!! Ik train snoeihard, eet veel en verleg m'n grenzen, maar als hardgainer ecto weet ik maar al te goed wat m'n grenzen zijn (jammer genoeg)!
 
Dat weet ik wel!! Ik train snoeihard, eet veel en verleg m'n grenzen, maar als hardgainer ecto weet ik maar al te goed wat m'n grenzen zijn (jammer genoeg)!

Wat een onzin man...ik ben ook een ''hardgainer ecto'', en toch ben ik nu boven de 100kg droog terwijl ik 4 jaar terug 56kg was en armpjes van 26cm had. Je traint dus niet hard genoeg, eet niet precies goed en gebruikt niet de juiste middelen. Je weet dus heel zeker NIET wat je grens is.
 
Jow Sis, hou het hoofd koel he!

De reacties hier waren idd te verwachten en het is dan ook grievend om te zien hoe anderen je van je stuk wilen brengen en je stemming willen verstoren. Ze weten dat je vatbaar bent voor hoe er naar je gekeken wordt.

Verder ben je geheel eerlijk in wat je doet en je bent echt niet de enige hier op deze koers. Het aantal kuren, de hoeveelheden, sides en aantal middelen worden altijd erg positief gebracht door anderen met betrekking tot henzelf. Een aantal van de gerespecteerde leden zullen hun werkelijke cyclus echt niet durfen posten.

Van de kuren die hier vermeld worden, zijn vaak middelen weggelaten of de hoeveeheden minder dat er daadwerkelijk de billetjes ingaat.

En in de aantocht naar kampen, beurzen, metings ben je zèker niet de enige die de ml's wat omhoog gooit om een flitsende compositie te worden die ieder's netvlies moet doen verbazen.

Onbewust weten jij en de anderen hier ook dat de geschreven kuren ook je eigen kuur ambities doen verleggen.

Desalniettemin sta je wel aan het begin van een problematische verslaving die op den duur kan leiden tot gebruik buiten bodybuilding om. Want grote hoeveelheden roids maken euforisch, levendig, en boosten je energie en coïtusleven. Ingredienten waar je ook naar verlangt zelfs als zou je niet meer trainen. Al is het maar om een hectisch leven door te komen en van de vrouwen te genieten.

Voor de rest zou ik echt aan jezelf denken in de zin van hoe je jezelf projecteerd naar anderen toe. Je lijkt me wel een chille gozer die in z'n sociale contact gewoon gerespecteerd wordt door z'n omgang met mensen. Je maakt makkelijk contact en mensen weten wie je bent.

Vergeet gewoon niet dat dat een veel grotere identiteit is dan een extreem zwaar gewicht of ultra laag BF. Een identiteit die veel veel zeggender is dan 'die jongen die 125 kg at 4%' weegt.

Door je ADHD ben je impulsief en denk je wat meer korte termijn door je geestelijke activiteit. ;) Van hot naar her en van de regen in de drup. ;)

Denk na wat je ècht zelf wilt, en probeer niet een standbeeld neer te zetten waar anderen van onder de indruk zijn om jezelf zodoende een identiteit aan te meten.



Je probeert het weer leuk te schrijven maar de werkelijkheid is dat je hier niemand mee helpt.

Jij baggatelliseert hetgeen hij met zijn kuur doet en je zou beter moeten weten aangezien je intelligent over probeert te komen.

Ik ben zelf ook zo'n lambal geweest die er méér en méér intrapte en ben inmiddels al een tijdje tot de conclusie gekomen dat het niet werkt, en weet je waarom het niet werkt?

Omdat jongens zoals ik niet eten, trainen en leven zoals een Pro.

Jullie vragen je nu af waarom hij zoveel moeite heeft met eten en trainen terwijl het gewoon een pikkie van 21 jaar is die aan zijn 3e/4e kuur bezig is en dan al op 5(!!) gram per week zit.

Dat is niet eens gek maar gewoon ronduit idioot voor een pikkie van die leeftijd.

Vinden jullie het nou echt gek dat zijn lichaam gaat protesteren met die achterlijke hoeveelheden?

Het lichaam van een pikkie van 21 is niet gemaakt om al zulke grote hoeveelheden te gebruiken.

Ik neem mezelf met mn idiote kuren maar als voorbeeld en het verschil is ruim 13 jaar in leeftijd en mijn lichaam protesteerde al op allerlei manieren.

Needless to say dat deze jongen straks weer in een wak terecht komt en geen k*t opschiet want hij zal gewoon weer terugvallen zoals na zn vorige kuur gebeurde. Geen enkel lichaam van een Bodybuilder die niet 100% alles doet voor zijn sport, zal zoveel a.s kunnen verdragen en vasthouden.

Mission impossible.

Ow....ik zal maar hetzelfde doen als de rest aangezien Sis geen gezeik in zijn topic wil hebben.....heel veel succes en dat je maar een grote jongen (met veel problemen in je kop) mag worden en op naar de Supermanstatus ( die je nooit gaat bereiken op deze manier)....jij komt er wel hoor!:rolleyes:
 
En voor de mensen die weer gaan mauwen....ik laat over een tijdje wel weten hoe het met Sis is aangezien we wederzijdse vrienden hebben en die vrienden hem ook voor gek verklaren.

Geen mooie verhalen maar de keiharde waarheid, hoe het met iemand verloopt die zijn hersens niet gebruikt en zich gek laat maken door een stel kinderen die bij god niet weten waar ze mee bezig zijn.

Maar ik zal de harde realiteit met keiharde feiten weergeven straks.

Wordt vervolgd over een paar maanden...
 
En wederom verandert een log van Sis in stront :P
 
Wat wil je hier lezen dan, kerel?

Dacht je nou echt dat dit een succesvolle log ging worden van iemand die Superman wordt ofzo?

Denk je nou echt dat je ongestrafd zulke hoeveelheden kan gebruiken en dat het leven alleen maar rozegeur en maneschijn blijft?

Dit is gewoon zwaar ongezond voor je hersens en lichaam....we lullen niet over vitamientjes maar over 5 gram a.s per week!
 
Dat snap ik ook wel, maar na alle vorige logs van Sis is dat nu wel duidelijk, laat em gewoon een logje bijhouden zonder gezeik erin, als hij die hoeveelheden wilt gebruiken en mensen willen het lezen, laat het dan. Maar dat is blijkbaar niet mogelijk.
 
idd, zo denk ik er ook over, laat hem gewoon doen, is zijn leven, en zijn er ernstige gevolgen, laat het dan een les zijn voor de jongsten op het forum, met discussieren bereik je toch niks
 
Niet als er halve waarheden worden verteld of sommige dingen weggelaten worden, kerel.

Ik ken de situatie van Sis namelijk heel erg goed zoals ik ik mn vorige post al vermeldde.....de beste man heeft issues en dat weten de mensen om hem heen ook.

Dus ik kan het niet aanzien als we hier lacherig gaan doen over 5 gram-kuren alsof het de normaalste zaak vd wereld is.

Heb je enig idee hoeveel figuren hierdoor gaan denken dat het allemaal maar normaal is wat er gebruikt wordt en daar een voorbeeld aan kunnen nemen?

Dat jouw kleine broertje over 2 jaar dit topic ineens leest en denkt; hey, wat die Sis kan, kan ik ook en zichzelf dan de tyfus in helpt...

Sta je daar wel eens bij stil?
 
idd, zo denk ik er ook over, laat hem gewoon doen, is zijn leven, en zijn er ernstige gevolgen, laat het dan een les zijn voor de jongsten op het forum, met discussieren bereik je toch niks

Kijk en daar ga je de mist in.....op het moment dat het fout gaat met Sis, zal ie hier niet meer posten maar zijn kuurlog staat er wél nog.

Niemand die dan meer leest hoe slecht het afgelopen is maar alleen een topic zien met absurde hoeveelheden.

Wat hebben we hier dan van geleerd?

Geen klote, en de volgende idioot kan het dan weer helemaal opnieuw gaan doen en zichzelf de tyfus in helpen want hey....we zijn hier op DBB alleen maar om te lachen met elkaar want we zijn zulke geweldige bodybuilders....:rolleyes:
 
Ik wil trouwens ook wel wat feedback geven als Sis er zelf in geintersseerd is....cut the bullshit, halveer je kuur en ga eens rustig bedenken wat je wil.

Besef je dat je na 5 gram, nog veel hoger moet gaan om weer jezelf te verbeteren en dat je dan echt je ziel verliest aan iets wat het niet waard is.

Het is nog niet te laat dus ik hoop echt dat je nog iets van verstand in je kop hebt en wat met mijn woorden doet want je bent geen slechte gozer.....alleen wat naief en dat is vreselijk zonde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven