AndroidHealthClinic

Dont try this at home (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel suc6, wel lekker snel, achja als je je in orde voelt en je waardes goed zijn wat is dan het probleem???
 
Tis k*t voor je dat het niet lukt om je rust te pakken maar tja wat doe je der aan he :P

Maar goed succes met je kuur zal het cker volgen
 
Thnx mates!! leef alweer helemaal op, zie weer me DBB maatjes verschijnen in me log...
heb het wel gemist hoor logje bijhouden :)
 
Je kunt het ook niet laten he.:)
 
Oef! ik begon die waanzinnige threads al te missen Sis. Welkom terug! (hoewel ik bang heb in uw plaats voor de sides, gevolgen, gezondheid, enz..., maar dat terzijde).
In ieder geval wens ik je ook ontzettend veel succes toe, maar hou ons aub zo vaak je kan op de hoogte ivm trainingen, sides, gains, gewicht, personal recordes, ... Velen zullen dit draajde weer op de voet gaan volgens denk ik zo.

Ps: kan je nogmaals herhalen wat je stats waren net voor je begon (lengte, gewicht, BF%, ...)?

Knal ze!

Ps: zulke threads verdienen meer foto's... (hint hint)

Grtz,
 
Foto's zal ik veel gaan maken, gezien ik er erg knap bijsta weer, ook al ben ik wat kwijt, aan massa lijk ik wel groter geworden te zijn!

stats voor ik begon: net 20 jr, 83kg 11% 1.94m
Begin: [Afbeelding niet meer beschikbaar]


Stats @ the moment: nog niet lang 21 jaar 114kg 5.5% 1.94m
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze pic is eind mei genomen, na 2 weken ziek te zijn geweest en 2 weken niet te hebben getraind, evengoed nog een 112-113 kg daar.

ff fototje, die zeker niet mag missen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
300mg tren-a eod ,denk je niet dat dat wat te hoog is,je ging vorige keer al flippen op n lagere hoeveelheid??ik zou toch niet willen samenwonen met je op dat mmoment :D
 
300mg tren-a eod ,denk je niet dat dat wat te hoog is,je ging vorige keer al flippen op n lagere hoeveelheid??ik zou toch niet willen samenwonen met je op dat mmoment :D

ja is wel hoog, maar kijk het even aan, wat het doet..ging toen flippen omdat ik onder de drank enz zat en ruzie kreeg.
doe nu even een paar weken niks, ga ook weekendje weg, lekker rustig met me meis.. dus komt wel goed ;)
 
Succes!

Stop je ooit nog met kuren denk je? Of wil je het podium op?
 
tja,das waar ja,als je het niet probeert kan je het niet weten......maar je zal het toch mentaal gaan voelen,daar kom je toch niet onderuit denk ik
 
waar blijven de pic's van de benen?
 
waar blijven de pic's van de benen?

ergens in 2070 zal ik ze posten.
benen pak ik niet mee, alleen voor onderhoud.
ben deze week broeken gaan kopen, pas helemaal niks meer.
dus het zit mij wel goed.
 
Gaan we weer met de Siskuur hehe

Succes en groeie maarrrr
 
Ha die sis. ! Ik zie dat je er terug aan begint....

Altijd leuk om je log te volgen, bijgevolg ga ik deze log ook volgen ( zoals verwacht)...

Vind het sterk dat jij 30 kg pakt op 1 jaar, daar heb ik 12 jaar over gedaan.... :D

Veel succes ermee !

Gr


B.
 
Ha die sis. ! Ik zie dat je er terug aan begint....

Altijd leuk om je log te volgen, bijgevolg ga ik deze log ook volgen ( zoals verwacht)...

Vind het sterk dat jij 30 kg pakt op 1 jaar, daar heb ik 12 jaar over gedaan.... :D

Veel succes ermee !

Gr


B.

Hey B!

leuk om je ook weer eens in me log te hebben;)

in 17 maanden he, heb ik die 30kg gewonnen, en nog droger komen staan ook.
maar was vel overbeen hoor, compleet uitgemergeld door de zware tijden die ik heb doorstaan de 2 jaar daarvoor.... van 104 kg droog naar 83 kg en weer terug naar een 112-116:)

bedankt, en zoals je weet, succes verzekerd :D
 
hehe, met bloedwaardes in orde zal je ongetwijfeld cholesterol en aanverwanten bedoelen? je test waardes zijn natuurlijk niet hersteld in 1 maandje:P

en wat betreft de oral combi, deze is echt gruwelijk, heb er zoveel kracht mee gewonnen in het verleden!

en wat betreft leverbelasting, deze is vaak flink overrated, het hangt er ook vanaf wat je lever gewend is, en aangezien die van sis wel wat gewend is!

bij mezelf was er 1 week na de 4 weken oral knaller niets spectaculairs te zien wat betreft leverwaardes! dat zegt toch wel wat!

+Een maand of 15 na mn hele kuurverleden (waarvan laatste 1.5jaar non stop ->3g test, 2 g tren EW, gekke oral combo's winny op 200mg oral ook, 20iu gh enz)

was ik kerngezond, test levels zelfs stuk hoger dan de gemidddelde man (had ook tijd duursport gedaan eerste paar maanden in de off periode) de bloedtest had ik ondergaan toen ik weer een week of 12 zwaar trainde!

kortom: TIME HEALS EVERYTHING
 
hehe, met bloedwaardes in orde zal je ongetwijfeld cholesterol en aanverwanten bedoelen? je test waardes zijn natuurlijk niet hersteld in 1 maandje:P

en wat betreft de oral combi, deze is echt gruwelijk, heb er zoveel kracht mee gewonnen in het verleden!

en wat betreft leverbelasting, deze is vaak flink overrated, het hangt er ook vanaf wat je lever gewend is, en aangezien die van sis wel wat gewend is!

bij mezelf was er 1 week na de 4 weken oral knaller niets spectaculairs te zien wat betreft leverwaardes! dat zegt toch wel wat!

+Een maand of 15 na mn hele kuurverleden (waarvan laatste 1.5jaar non stop ->3g test, 2 g tren EW, gekke oral combo's winny op 200mg oral ook, 20iu gh enz)

was ik kerngezond, test levels zelfs stuk hoger dan de gemidddelde man (had ook tijd duursport gedaan eerste paar maanden in de off periode) de bloedtest had ik ondergaan toen ik weer een week of 12 zwaar trainde!

kortom: TIME HEALS EVERYTHING

kijk, dit zijn replies waar ik wat aan heb :D
dat is karma waard :)
cholesterol waardes waren goed ja, test levels praat ik maar niet over :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven