MuscleMeat

Dont try this at home (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind het juist goed dat sis een log bijhoudt, daar hadden we het laatst nog over.Er zijn maar heel weinig mensen die continue on zijn en n log bijhouden,helaas. Ik vind er niks verkeerd aan zolang het niet gaat over zuipen en ander onverantwoord gedrag(en als er niet in gelogen word). En de hoeveelheden anabolica vind ik ook wel overdreven .Maargoed,dan kan ik wel s zien hoe iemand erop reageert. Ik ben benieuwd naar die dia-inject maar spijtig genoeg ga je er ook orals bijnemen ,dan ga je het nog niet te weten komen of het goed is.
sccs verder
 
ok, back on-topic... sorry sis (ik zal mn roid rage proberen te beheersen).
 
Dus eigenlijk zeg je gewoon, ik wil niets van dit gezeur horen, ik lees liever posts van bijvoorbeeld een "rusher" met daarin "gewoon blijven knallen kerel bla bla bla niets van aantrekken bla bla (insert bullshit)"
cq kop in het zand steken en vrolijk verder gaan, akkoord weten we dat ook, succes er mee, hoop dat je inderdaad zo zelfbewust bent als dat je in deze post aangeeft, alleen onze ervaringen met je doen anders blijken.

wat een onzin vertel jij allemaal?? probeer je nu wat de schrink uit te hangen ofzo??
 
wat een onzin vertel jij allemaal?? probeer je nu wat de schrink uit te hangen ofzo??

Kan me voorstellen dat het voor jou onzin/moeilijk is
:rolleyes:

Probeer die jongen trouwens alleen maar te helpen hoor.
 
ik ben er zeker van dat er hier meer mensen continue on zijn maar er niet voor uit komen of geen log bijhouden
 
Kan me voorstellen dat het voor jou onzin/moeilijk is
:rolleyes:

Probeer die jongen trouwens alleen maar te helpen hoor.

dan kan je beter je mond houden en opbokken met je mentale onzin.....Wie denk je dat je bent,hij is ook volwassen hoor.....
 
dan kan je beter je mond houden en opbokken met je mentale onzin.....Wie denk je dat je bent,hij is ook volwassen hoor.....

Wilde hier nog een agressieve reactie op terug geven, maar schieten we niets mee op, maar je bevestigt in ieder geval mijn quote van vorige pagina.
 
Wilde hier nog een agressieve reactie op terug geven, maar schieten we niets mee op, maar je bevestigt in ieder geval mijn quote van vorige pagina.

waarom kom je in de anabolensectie als je niet gebruikt of geinteresseerd bent erin? gewoon om de goed Thomas uit te hangen en mensen te vertellen wat ze moeten doen
 
Waarom zie je dit nu zo simpel boforli, hoe kom je nu toch tot zo'n gedachten?
Je verwart mij nu met één of andere boomknuffelaar die hier even komt verkondigen dat anabolen slecht zijn en we allemaal aan de appel thee ofzo moeten.
Als jij dit echt zo opvat, ben jij dan niet de gene die, in jouw taal, moet opbokken? Omdat je het gewoon niet begrijpt? geen probleem even goede vrienden uiteraard.
 
je ziet wel wat reacties gelijk die van jouw teweegbrengen, sis wil al een slot op zijn log ;ik snap nog altijd niet wat je nu alleen in de anabolensectie komt zoeken
 
@ Rusher,

jou neem ik niks kwalijk,
bovenstaand was ook even een Roid-Rage, maar wel gemeend!
 
je ziet wel wat reacties gelijk die van jouw teweegbrengen, sis wil al een slot op zijn log ;ik snap nog altijd niet wat je nu alleen in de anabolensectie komt zoeken

De makkelijkste manier is inderdaad reacties geven waar iedereen zich in kan vinden, zo maak je een hoop vrienden, dat klopt.

En voor wat betreft het laatste gedeelte van je post, het is jouw goed recht om dat niet te snappen.
 
De makkelijkste manier is inderdaad reacties geven waar iedereen zich in kan vinden, zo maak je een hoop vrienden, dat klopt.

En voor wat betreft het laatste gedeelte van je post, het is jouw goed recht om dat niet te snappen.

al;s jullie me te vriend willen houden,

zou ik nu stoppen met dit gelul!
zowel Boforli als Stephan!
 
De makkelijkste manier is inderdaad reacties geven waar iedereen zich in kan vinden, zo maak je een hoop vrienden, dat klopt.

En voor wat betreft het laatste gedeelte van je post, het is jouw goed recht om dat niet te snappen.

:roflol: wat n onzin vertel jij wel allemaal ,ongelooflijk .En je ontwijkt al men vragen :roflol:
 
ai ai..

Maus gaat hier z'n werk hebben.. :rolleyes:
 
jonges wat is het punt?!!
ik lees dit log puur voor het vermaak!
laat die jongen lekker kuren!!
en mocht hij wel dood neer vallen dan stopt de wereld niet met draaien
hij weet waar die mee bezig is en hij weet ook wel dat het verkeerd kan gaan!

iedereen moet hier es stoppen elkaar te overtuigen van hun gelijk
wil je kuren zoals als sissy dan moet je dat doen
vind je het veel te gek gaan dan moet je het zelf anders doen
 
Volgens mij heeft Steph@n alleen goede bedoelingen hoor en er zijn meer lezers hier in deze sectie die zelf niet gebruiken. Sis heeft Steph@n notabene bedankt voor zijn bijdrage, wat gaat de rest hier dan lopen zeiken? :rolleyes:

Korte lontjes in dit deel van het forum! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven