MuscleMeat

Dont try this at home (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Imo doet Sisevano het om mensen te shockeren. Daar kickt hij op, aandacht.

Zou mij trouwens niets verbazen als zijn doseringen gelogen zijn.

Met alle respect voor Sis, want hij lijkt me best een sympathieke gozer:).
 
Imo doet Sisevano het om mensen te shockeren. Daar kickt hij op, aandacht.

Zou mij trouwens niets verbazen als zijn doseringen gelogen zijn.

Met alle respect voor Sis, want hij lijkt me best een sympathieke gozer:).

Kan me voorstellen dat je dat zegt hoor.
maar doseringen zijn niet gelogen, ben nu eenmaal beetje extravagant.
sympathiek mogen jullie zelf over oordelen, kan ik geen uitspraak over doen!

het eerste klopt wel een beetje, shockeren, maar de aandacht maakt me niet uit.
 
Sis geef maar gewoon toe, je geilt op aandacht:D

Ik ga dit je iig niet nadoen (en nadat ik met Bigmaus gesproken heb wacht ik toch nog een tijdje)
 
Sis geef maar gewoon toe, je geilt op aandacht:D

Ik ga dit je iig niet nadoen (en nadat ik met Bigmaus gesproken heb wacht ik toch nog een tijdje)

je moet zeker nog een tijdje wachten, wordt eerst maar eens 21-22 bro!
heb je er veel meer aan, nog een lange weg te gaan, moet je kijken wat je in die 3 jaar nog kan bereiken!
 
Training gister ging niet zo lekker,

last van me schouders, en totaal geen uithoudings vermogen,
het weer is te warm om goed te kunnen trainen, ga nu vrijdag weer.
 
ik doe het momenteel ff met melk producten, en smaakloos eiwit poeder,
smorgens een pak goede morgen a 30gr eiwit, hier voeg ik zelf nog 40gr aan toe.

daarna een Breaker, en 10gr whey (ook al weer 25gr)

stukje kip a 400gr
stukje biefstuk a 400gr

bakje tonijn a 250 gr (water basis)

kwark voor het slapen gaan + langzame whey Matrix 5.0 (wordt ik ook misselijk van maar ok) kom zo op een 270 gr eiwit per dag uit totaal heb ik uitgerekend

Je moet veel meer eten man, 270 gram eiwitten is niks voor een lichaam als jou!! waar zijn de rijst,pasta,brinta,noten enz.... als ik in zo'n kuur zou zitten zou ik het wel weten met me voeding ;) succes spreek je man..
 
Je moet veel meer eten man, 270 gram eiwitten is niks voor een lichaam als jou!! waar zijn de rijst,pasta,brinta,noten enz.... als ik in zo'n kuur zou zitten zou ik het wel weten met me voeding ;) succes spreek je man..

als je even goed leest, ging dit alleen maar om de eiwit inname bro!
 
Training gister ging niet zo lekker,

last van me schouders, en totaal geen uithoudings vermogen,
het weer is te warm om goed te kunnen trainen, ga nu vrijdag weer.

Idem hier pic, gaat geen kloot, mn marcelletje kan je zo uitwringen.
Dit weekend hopen op afkoeling of een passage opzoeken:D
 
Pakjes gebraden kipfilet halen (je weet wel, kipfilet plakjes voor op je brood). Ik eet daar om de 2.5 uur 1 pakje van (150gr = zon 30-35gr eiwit) zo'n 4 keer per dag. Verder nog wat gebakken kipfilet, eieren en shakes en je zit zo aan 400gr eiwit per dag.
 
Pakjes gebraden kipfilet halen (je weet wel, kipfilet plakjes voor op je brood). Ik eet daar om de 2.5 uur 1 pakje van (150gr = zon 30-35gr eiwit) zo'n 4 keer per dag. Verder nog wat gebakken kipfilet, eieren en shakes en je zit zo aan 400gr eiwit per dag.

kan niet meer tegen shakes bro,
ik kots ze direct weer uit, mn lichaam heeft afkeer denk ik.

accept eens op netlog jij ;) kunnen we ff chickies uitwisselen :D
 
Zou sowieso gezien je gewicht & aas op minimaal 350gr gaan zitten. Ik neem zelf ook geen shakes meer door een allergie, maar krijg genoeg binnen met eieren/rundergehakt/vis/biefstuk/kip & kwark. Doe btw eens een allergietest..

En Gift From God; Skip die plakjes kipfilet, veel toegevoegd zout.. Gezien je topic van laatst mbt vocht vasthouden?
 
Zou sowieso gezien je gewicht & aas op minimaal 350gr gaan zitten. Ik neem zelf ook geen shakes meer door een allergie, maar krijg genoeg binnen met eieren/rundergehakt/vis/biefstuk/kip & kwark. Doe btw eens een allergietest..

En Gift From God; Skip die plakjes kipfilet, veel toegevoegd zout.. Gezien je topic van laatst mbt vocht vasthouden?

Maakt niks uit....ik hou nu al bijna geen vocht meer vast! Ben nu ook echt droog aan het worden, alleen nog maar smorgens , voor en na het trainen kh in de vorm van rijst.
 
kan niet meer tegen shakes bro,
ik kots ze direct weer uit, mn lichaam heeft afkeer denk ik.

accept eens op netlog jij ;) kunnen we ff chickies uitwisselen :D

Das klote...en als je het dan eens met water doet? Ik kon ook niet meer tegen shakes met melk! Water drink je genoeg toch??? Doe dan gewoon met voor mijn part 1 Liter water 30-40 gr poeder mixen, dan drink je in feite gewoon water en hoef je echt niet te kotsen.

Op netlog ben ik eigelijk nooit...maar zal er weer eens kijken en je accepteren. Voor ''chickies'' te versieren hoef ik niet op netlog te zoeken haha.
 
Das klote...en als je het dan eens met water doet? Ik kon ook niet meer tegen shakes met melk! Water drink je genoeg toch??? Doe dan gewoon met voor mijn part 1 Liter water 30-40 gr poeder mixen, dan drink je in feite gewoon water en hoef je echt niet te kotsen.

Op netlog ben ik eigelijk nooit...maar zal er weer eens kijken en je accepteren. Voor ''chickies'' te versieren hoef ik niet op netlog te zoeken haha.

ja kan ik ook proberen, maar als ik die vieze smaak alleen al proef wordt ik al ziek, krijg er niks meer in dan.

netlog is mooi man, lekker makkelijk ;)
heb het ook niet nodig, maar lekker voor er bij :P
 
kan niet meer tegen shakes bro,
ik kots ze direct weer uit, mn lichaam heeft afkeer denk ik.

accept eens op netlog jij ;) kunnen we ff chickies uitwisselen :D

gewoon knijper op je neus, of mixen met iets heel zoets
 
gewoon knijper op je neus, of mixen met iets heel zoets

kan ik ook proberen!

ga vanavond wel weer ff aan de slag, maar met melk is geen topper!
 
Bij een allergie is een knijper op je neus zetten en gewoon doordrinken niet het slimste wat je kan doen.. Gewoon even laten testen op sowieso lactose intollerantie en wat andere voeding wat je veel binnenkrijgt. Tot die tijd gewoon geen shakes nemen, je zit niet op maagzweren te wachten door het vele kotsen denk ik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven