MuscleMeat

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een gegeven moment wordt het wisselen van de schijven een workout op zich met zulke gewichten...
Zeg dat :o
Vooral tijdens legdays en backdays wordt een trainingspartner heel handig. Anders is het alleen al een hele cardiosessie om alle gewichten te wisselen/opruimen.
 
Kreeg van vele feedback over m’n rug met name de rugdikte, dus dan gaan we daar ook serieus aan werken :flexgrin:
155 is bizar. Hoe pak jij 'm? (Onder-bovenhands en qua breedte?) Je doet 't met name voor dikte begrijp ik. Ik wil juist focussen op wijdte en doe ze nu onderhands, weet niet of dat het meest ideaal is.
 
155 is bizar. Hoe pak jij 'm? (Onder-bovenhands en qua breedte?) Je doet 't met name voor dikte begrijp ik. Ik wil juist focussen op wijdte en doe ze nu onderhands, weet niet of dat het meest ideaal is.
Onderhands vind ik te leip voor m’n biceps.
Deze zijn van 2 weken geleden.
 
Onderhands vind ik te leip voor m’n biceps.
Deze zijn van 2 weken geleden.
Bekijk bijlage 502927
Ah, thanks. Heel verschil met hoe ik ze doen. Ik sta verder voorover (bovenlichaam onder een kleinere hoek) en houdt deze strikt stil. Ik weet niet wat het meeste ideale is, ligt er wellicht ook aan waar je focus op ligt.
1599510866256.png
 
De laatste 1-2 reps wil ik ook wel eens ‘smokkelen’ maar over het algemeen sta ik ook vrij geconcentreerd en wat meer voorover gebogen.

Het is voor jezelf ontdekken wat je fijner/beter vindt. Onderhands pak ik’m ook nooit, wil geen bicep tear :D

Zien er goed uit verder hoor Strive4muscle !
 
Nog even om terug te komen op de fotocontest....

Ik heb vernomen dat ik op het laatste moment negatief ben beoordeeld door LM RFFNCK en Galen ik wil jullie dan ook vragen om uitleg. De reden die ik kreeg te horen waarom mij 1 ster is gegeven met als reden dat ik gevraagd heb voor stemmen. Wat overigens klopt! Iedereen die reageerde op mijn log of actief mee las en niet zelf meedeed met de contest heb ik een bericht gestuurd met de vraag of ze al gestemd
Inderdaad jammer hoe het vandaag allemaal verlopen is. Ik denk dat zoals het er naar uit zag tot vanochtend (wij streden om de eerste plaats) best een eerlijk verloop was en jouw fysiek is top en ik zou jou best boven mij kunnen dulden. :) De manier waarop alles vandaag ging, kunnen we maar beter vergeten om er toch een goed gevoel aan over te houden. Nu kunnen we niets meer doen dan afwachten.
Foto wat jij stuurt is extreem veel lat focus! Aangezien dat is wat je wil zou ik deze zeker in je oefeningsselectie houden. Er is ook geen goed of fout, maar zoals je zelf al aangeeft waar wil je de nadruk op leggen. Meer voorover gebogen naar de navel/heup toe is meer lats, minder voorover gebogen is veel meer lower traps, rhomboids en een klein beetje lats.
Thanks, dat is mijn doel inderdaad, heb het ook uit een specifiek Lat-schema, mijn zwakke punt. :D
 
De laatste 1-2 reps wil ik ook wel eens ‘smokkelen’ maar over het algemeen sta ik ook vrij geconcentreerd en wat meer voorover gebogen.

Het is voor jezelf ontdekken wat je fijner/beter vindt. Onderhands pak ik’m ook nooit, wil geen bicep tear :D

Zien er goed uit verder hoor Strive4muscle !
Thanks man;)
Als je van rep 1 tot de laatste rep exact dezelfde houding houdt vraag ik me vaak af of je daadwerkelijk alles hebt gegeven (Met uitzondering van sommige oefeningen).

Met de onderhandse greep moet ik vaak aan Dorian denken met z’n bicep tear :p
 
Thanks man;)
Als je van rep 1 tot de laatste rep exact dezelfde houding houdt vraag ik me vaak af of je daadwerkelijk alles hebt gegeven (Met uitzondering van sommige oefeningen).

Met de onderhandse greep moet ik vaak aan Dorian denken met z’n bicep tear :p

ik moet/kan ook uppen in gewicht met mijn bb rows. Maar ben zo’n scheiterd die dat rustig aan wilt opbouwen :p
 
Strive4muscle BB_ wesleyb8.

Misschien een idee om na vandaag te zeggen om de prijzenpot te splitsen? De top 3 dan? Misschien dat jullie dit onderling kan regelen. Ik heb bijna continue 4e gestaan en ben dit naar mijn idee ook geworden en vind dit prima.

wovano LM misschien mooiste manier om af te sluiten naar mijn idee ook de beste oplossing voor het forum zonder alle drama.
 
Inderdaad jammer hoe het vandaag allemaal verlopen is. Ik denk dat zoals het er naar uit zag tot vanochtend (wij streden om de eerste plaats) best een eerlijk verloop was en jouw fysiek is top en ik zou jou best boven mij kunnen dulden. :) De manier waarop alles vandaag ging, kunnen we maar beter vergeten om er toch een goed gevoel aan over te houden. Nu kunnen we niets meer doen dan afwachten.

Thanks, dat is mijn doel inderdaad, heb het ook uit een specifiek Lat-schema, mijn zwakke punt. :D
Heel erg jammer ja... Ik wil er eigenlijk ook niet meer teveel woorden aan vuil maken. Wat je zegt ben ik het trouwens helemaal mee eens (een van ons 2 zou het verdienen om te winnen) en dan laat ik de stemmen even voor wat het is. Maar als je alles meeweegt (foto’s, shape, shreds, massa, poseren, de uren die in de log zijn gestopt etc).

Ik denk dat er nog wel rekening met het een ander gaat worden gehouden, maar dat gaan we morgen zien. Ik wil me nu nergens meer druk om maken, dat heb ik onbewust toch al de hele week gedaan en als je dan ziet hoe het er de laatste dag aan toe gaat sta ik er wel van te kijken.
 
Strive4muscle BB_ wesleyb8.

Misschien een idee om na vandaag te zeggen om de prijzenpot te splitsen? De top 3 dan? Misschien dat jullie dit onderling kan regelen. Ik heb bijna continue 4e gestaan en ben dit naar mijn idee ook geworden en vind dit prima.

wovano LM misschien mooiste manier om af te sluiten naar mijn idee ook de beste oplossing voor het forum zonder alle drama.
Ik denk dat morgen nog wel rekening met het een en ander wordt gehouden. Hoe precies gaat de forumleiding over. We gaan het morgen zien.

Jou idee vind ik trouwens ook geen verkeerde. Ik ben wel van mening dat het een en ander anders moet worden ingericht, misschien een andere draai aan de context van de contest en de beoordeling hoef ik denk ik niemand meer uit te leggen dat dit op een andere manier moet worden gedaan.
 
Strive4muscle BB_ wesleyb8.

Misschien een idee om na vandaag te zeggen om de prijzenpot te splitsen? De top 3 dan? Misschien dat jullie dit onderling kan regelen. Ik heb bijna continue 4e gestaan en ben dit naar mijn idee ook geworden en vind dit prima.

wovano LM misschien mooiste manier om af te sluiten naar mijn idee ook de beste oplossing voor het forum zonder alle drama.
Heb ik jou voor niks het laatste moment 5 sterren gegeven.
 
ik moet/kan ook uppen in gewicht met mijn bb rows. Maar ben zo’n scheiterd die dat rustig aan wilt opbouwen :p
Is alleen maar goed ;) slow and steady wins the race. Je voorkomt blessures, je houding gaat minder snel naar de haaien en over de duur van een langere periode zul je minder snel overbelast raken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven