XXL Nutrition

Doodstraf voor Amerikaanse kat

Bezoekers in dit topic

fryslan

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2006
Berichten
1.314
Waardering
1
Doodstraf voor Amerikaanse kat

Een Amerikaanse kat is veroordeeld tot de doodstraf vanwege het overtreden van een tuinverbod van de buren. De kat liep al twee jaar in een anti-agressieprogramma omdat het beest de buurman ooit had aangevallen. Maar onlangs waagde 'Lewis' het toch om weer de tuin van de buren in te wandelen. De buurman zag dit, en schakelde de rechter in. Deze bepaalde dat de kat getermineerd mag worden. De advocaat van de kat doet nog een laatste poging het leven van de kat te redden door te beloven dat de kat nooit meer buiten zal komen



Hoe kun je zulke lieve beestjes nou de doodstraf geven :mad:
 
Laatst bewerkt:
ik zie dat ik hem in het gare hanenhok heb gezet. hij is bedoeld voor chat en conversatie....
 
Honden krijgen zo vaak de doodstraf, waarom katten niet?
 
Amerikanen sporen niet. Achterlijk volk
 
ALs dit beest hem echt tegensteekt dat hij het dan zelf afmaakt lafaard, loser!
 
Zo'n lief poesje:(
 
Vage shit.
 
:roflol: zetten ze hem dan ook in zo een stoeltje
 
Manny Ribera zei:
ALs dit beest hem echt tegensteekt dat hij het dan zelf afmaakt lafaard, loser!

C4 onder dat beest; en hop de buurman's brievenbus in.
cat_in_mailbox.jpg


kitty .. kitty kitty kitty..
 
Wat een bullshit, hoe kun je zo'n beestje verbieden in de tuin van de buren te lopen?
 
Zucht, wat een dom volk...
 
aangevallen door een kat.... arme ziel. ik denk dat het tijd wordt dat we hem een email met wat bulktips gaan geven....

(als het die kat is die gisteren gepost is, oke....)

wat een rotvolk.
 
Rob G zei:
Wat een bullshit, hoe kun je zo'n beestje verbieden in de tuin van de buren te lopen?
Om die reden alleen al zijn katten ondergeschikte beestjes! :D
 
Het is en blijft een raar land dat Amerika! Jammer dat zoveel landen als hondjes achter die Aap van een Bush aanlopen.......
 
Homer17 zei:
Om die reden alleen al zijn katten ondergeschikte beestjes! :D

Een kat heeft eer en trots en buigt voor niemand! En bovendien vreet hij zijn eigen kak niet op.
 
Tis maar een kat..
 
Rob G zei:
Een kat heeft eer en trots en buigt voor niemand! En bovendien vreet hij zijn eigen kak niet op.
Ja maar een kat heeft geen brute kaken en een gespierd lichaam en kan dus nooit een BB beest zijn (behalve die katten van jullie, daar maak ik dan weer wel uitzonderingen voor omdat die zo bruut huge zijn :D ).
 
Homer17 zei:
Ja maar een kat heeft geen brute kaken en een gespierd lichaam en kan dus nooit een BB beest zijn (behalve die katten van jullie, daar maak ik dan weer wel uitzonderingen voor omdat die zo bruut huge zijn :D ).

Bro, als je maar genoeg dbolletjes door de brokken mikt... ;)
 
Rob G zei:
Bro, als je maar genoeg dbolletjes door de brokken mikt... ;)
Hahaha :D Doe dat eens, je hebt er toch 2? Ff experimenteren... Geef de een 200mg test per week en de ander niks :D
 
Back
Naar boven