AndroidHealthClinic

Door bomen zie bos niet meer; how-to sterker worden. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

less = more
Alle dagen trainen en zo weinig rust is gewoon tegenwerkend voor iemand die traint.
Groei = training+ voeding + RUST!!! beginners vergeten dat maar gevorderden dus ook....

De split is erop gericht 1 x per week een spiergroep te pakken als "hoofdgroep" en bij een andere training als ondersteunende groep. Dus zo pak je 1 x direct de spiergroep en 1 x indirect de spiergroep. Dus ook 2 x.
 
Ehm, door spierpijn heen trainen ga ik achteruit is mijn ervaring, maar naast spierpijn heb ik na 2 dagen ook niet de nromale kracht.. vb traplopen kost me de eerste 2 dagen na benen trainen serieus moeite..
En ja, ik ben lang ziek geweest en heb permanente schade. Misschien dat ik daardoor uit het oog ben verloren wat 'normaal'is.

als ik ga bankdrulen zou ik om zelfde reden 2 dagen later geen andere borstoefening kunnen doen, tenzij ik misschien heel rustig (op 30%?) ga bewegen..

Lees gvd nou eens een keer iets.

Volg nu gewoon zo’n basis schema (SL5x5, starting strength, of greyskull) en begin heel licht. Als je nu 5x5 kunt bankdrukken met 80kg, doe het dan met 40kg, dat zit je bokstraining of wat dan ook niet in de weg. Doe dat ook voor de andere oefening en geeft het tot begin volgend jaar een kans. Je het niets te verliezen omdat je nu ook progressie boekt.
 
less = more
Alle dagen trainen en zo weinig rust is gewoon tegenwerkend voor iemand die traint.
Groei = training+ voeding + RUST!!! beginners vergeten dat maar gevorderden dus ook....

De split is erop gericht 1 x per week een spiergroep te pakken als "hoofdgroep" en bij een andere training als ondersteunende groep. Dus zo pak je 1 x direct de spiergroep en 1 x indirect de spiergroep. Dus ook 2 x.
Hey zo viel 't me niet eens op.. ga dit schema wellicht doen als ik met een ander na 6-8 wkn klaar ben.
 
sorry snap er ook geen nix meer van..
 
Troll heeft nu lang genoegd geduurd , move your ass and train
 
Ok...... R E S E T!

heb je een phone?
download the stronglifts 5x5 app
doe de aangewezen training om de dag
op de andere dagen ga je 5km hardlopen, gewoon buiten, begin maar met rennen, uithijgen en weer door, strompelend totdat je 5km binnen 30min in één stuk kan uitlopen

verder vooral NIET nadenken, geen SHORTCUTS En gewoon DOEN.
al het andere gezeuzel is niet relevant.

meldt je maar weer over een maand of acht wanneer BP SQ & DL 100 - 100 - 100 zijn geworden.
GEEN EXCUSES!
 
Hey zo viel 't me niet eens op.. ga dit schema wellicht doen als ik met een ander na 6-8 wkn klaar ben.
Stop gewoon NU met zoeken en ga het gewoon NU doen.
Denk dat je beter alle energie die je hier nu in dit topic hebt gestopt in je trainingen had kunnen stoppen.
Al dat gestress levert niets op.... alleen stressverhoging wat negatief werkt op training en spieropbouw.

Dus :
1. Topic laten voor wat het is;
2. Schema kiezen (je hebt hem in je pm) en gewoon direct gaan volgen;
3. Over een maandje of 3 je resultaat eens goed evalueren.

denk dat je aardig verbaasd kan staan...

Rust is ESSENTIEEL!!! Dus niet alleen fysiek maar ook in dat op hol geslagen koppie van je.

#einde goede raad en doe er wat mee# :whip:
 
een vriend van mijn neef is juist sterk geworden door een split aan te houden, gewoon time under tension enzo en de spier helemaal kapot maken, hij deed 4x15 herhalingen maar dan wel echt tot het gaatje zegmaar en daarna shakey en groeien maar.
 
Back
Naar boven