MuscleMeat

Door eten of stoppen met eten als je vol zit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Wat doen jullie als je nog wat moet eten om aan je dagelijkse macro's te komen, maar je zit vol?
Door eten met tegen zin? Of laten voor wat het is? Je lichaam geeft vanzelf wel weer aan wanneer het weer tijd is om te eten?
 
Meestal eet ik door, omdat ik een doel nastreef waar dat voor nodig is. Wordt het een structureel "probleem" dan vervang ik de voeding voor lichter verteerbare voeding met gelijke macro's, of voeding met een lager volume en hogere caloriedichtheid.
 
Je lichaam geeft vanzelf wel weer aan wanneer het weer tijd is om te eten?
Bij veel mensen functioneert dat systeem niet goed. :D
En als je serieus aan bodybuilding doet gaat dit ook niet helemaal op.
 
+1 Japio
Als je structureel last hebt van het "vol" zitten kan je ook stap voor stap opvoeren. Het went namelijk wl als je meer moet gaan eten en het ook dan stap voor stap doet.
Meer kcal dense eten.

Mocht je tips willen dan kan je altijd je voeding posten en aangeven waar je "moeite" zit.
 
Was inderdaad benieuwd of dat systeem goed functioneert of niet, blijkbaar niet dus haha.
Merk vandaag dat ik wat moeite heb om voldoende te eten, gewoon doorstouwen dus... Ene dag gaat wat makkelijker als de andere, nu heb ik gelukkig geen serieuze BB ambities dus dat scheelt wel wat
 
rond de 2600kcal per dag.
Doe fitness en taiboxen, op taiboxen dagen eet ik wat meer dan op fitness dagen.
 
Voeding zoeken wat lager in volume is en hoger in kcal
 
Back
Naar boven